34312400-1 Поршні (Комплект гільз та деталей поршньової групи, Кільце гільзи ущільнююче, Поршень Р1, Поршень Р2, Комплект поршньових кілець,), 34312500-2 Ущільнювальні прокладки (Прокладка головки блока циліндрів, Прокладка кришки головки блока циліндрів,), 34312000-7 Частини двигунів (Комплект шатунних вкладишів, Комплект вкладишів корінних підшипників, Комплект вкладишів корінних підшипників (шайба разбігу вала), Шайба упорного підшипника колінчастого вала, Маховик, Термостат, Гофра 50х320, Дросельна заслонка, Трос відкривання дросельної заслонки), 34312300-0 Автомобільні радіатори (Радіатор в зборі 3-х рядный, Радіатор опалення, Радіатор водяний, Радіатор системи охолодження, Патрубок радіатора комплект 3 шт., Патрубки охолодження, Кран системи охолодження зливний в зборі), 34312700-4 Гумові приводні паси (Ремінь ГРМ, Ролик ГРМ), 34312200-9 Свічки запалювання (Свічки запалювання) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
Торги не відбулися
216 445.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 083.00 UAH
Період оскарження:14.04.2023 12:53 - 21.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Надання додатково аргументації щодо підстав відхилення
Номер:7b0ae074fdf24e9fb53388e60ed73c59
Пов'язана кваліфікація:ФОП "РОТАНЬ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ", UA-EDR 2719920138
Ідентифікатор запиту:UA-2023-04-14-005417-a.c1
Назва:Надання додатково аргументації щодо підстав відхилення
Вимога:
Відповідно до в пункті 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 28 квітня 2023 року, просимо надати додаткову аргументацію щодо підстав відхилення. Тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Ротаня Володимира Олексійовича була подано згідно Тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Замовником було відхиллено пропозицію Фізичної особи-підприємця Ротаня Володимира Олексійовича відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме п.15 (Радіатор в зборі 3-х рядний), п.18 (Радіатор водяний), п.20 (Радіатор системи охолодження), п.21 (Радіатор системи охолодження) та п.30 (Свічки запалювання), в яких не містилася додаткова інформація, щодо технічних вимог до товару.
Відповідно наданих мною каталожних номерів є декілька варіантів товару, а саме:
- п.15 Радіатор в зборі 3-х рядний (130-1301010-А) може буди мідним чи алюмінієвим;
- п. 18 Радіатор водяний (5320-1301010-А) може буди мідним чи алюмінієвим;
-п. 20 Радіатор системи охолодження (642290-130101) може бути 3-х рядним чи 4-х рядним;
-п. 21 Радіатор системи охолодження (9543208-1301010) ) може бути 3-х рядним чи 4-х рядним;
- п. 30 Свічки запалювання (NGK 4483) https://imparts.info/part-ngk-4483/
Хочемо зауважити, що подані запасні частини мають технічні характеристики замовлені Замовником. Радіатори запропоновані мідні. Свічки повністю відповідають технічним характеристикам Замовника.
Тому вважаємо, що моя пропозиція була відхилена не правомірно .
Вирішення:На Ваш запит від 28.04.2023 р. стосовно надання додаткової аргументації щодо підстав відхилення, повідомляємо наступне.
Відповідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно ч. 4 ст. 23 технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно умов тендерної документації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.)
Враховуючи вищезазначене, товар повинен відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у тендерній документації, та за технічними та якісними характеристиками не нижчими ніж викладені у тендерній документації.
Враховуючи позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо виразу «або еквівалент», учасник у тендерній пропозиції або інших документах, у яких міститься посилання на предмет закупівлі, повинен зазначати саме той товар, який пропонується для постачання за результатами тендеру. До того ж, назва предмета закупівлі, яка зазначається учасником у тендерній пропозиції, буде перенесена до договору про закупівлю, який може бути укладений у разі перемоги. Предмет договору про закупівлю повинен бути конкретним, нечіткість недопустима. Якщо Замовник не зможе зрозуміти, який саме предмет закупівлі пропонується, він може відхилити таку пропозицію.
В п. 1 додатку 2 тендерної документації «Технічна Специфікація» Замовником зазначені обсяги та предмет закупівлі, із зазначенням каталожних номерів необхідних запасних частин. Наприклад: п. 15 Радіатор в зборі 3х рядний, каталожний номер 131-1301007. При розгляді зазначеного номеру, учасник чітко розуміє, що Замовник вимагає радіатор в зборі 3х рядний, матеріал виготовлення – мідь. При розгляді пропозиції учасника, встановлено, що запасна частина з каталожним номером 130-1301010-А, виробник TEMPEST, Тайвань - радіатор в зборі 3х рядний, матеріал виготовлення – саме алюміній, а не мідь, що не відповідає вимогам Замовника. Навіть беручі до уваги Ваше твердження, що «п.15 Радіатор в зборі 3-х рядний (130-1301010-А) може буди мідним чи алюмінієвим», стає зрозуміло, що запропонований радіатор лише «може» бути мідним, що ніяким чином не відповідає позиції АМКУ, що предмет договору про закупівлю повинен бути конкретним, нечіткість недопустима.
Аналогічна ситуація склалась стосовно інших запасних частин, запропонованих у складі Вашої тендерної пропозиції. Замовником чітко визначена невідповідність зазначених (у протоколі від 28.04.2023 р. №4) запасних частин технічним вимогам тендерної документації, всупереч Вашому твердженню, що запропонований товар «може» відповідати технічним вимогам.
Беручі до уваги, що згідно п. 38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а тендерна пропозиція учасника не містить інших документів з яких Замовник мав би змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації, а також враховуючи вищезазначену практику АМКУ та Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник цілком правомірно відхилив Вашу тендерну пропозицію.