-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво світлофорного об’єкту по вул. Василя Касіяна (зупинка громадського транспорту «Автостоянка дублер») у Голосіївському районі м. Києва (коригування)
Завершена
9 382 594.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 140 738.91 UAH
мін. крок: 1.5% або 140 738.91 UAH
Період оскарження:
14.04.2023 11:22 - 23.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
50ed66f2f3cd4c4184ede77d9a442e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-003386-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємося із вимогою щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до вимог тендерної документації, а саме:
- п.1.2. Додаток № 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «…досвід експлуатації контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців та терміном використання не менше 12 місяців»;
- п.8. Додаток № 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» *вимоги щодо контролера який буде встановлено при будівництві світлофорного об'єкту: «досвід експлуатації контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців та терміном використання не менше 12 місяців»;
- п.9. Додаток № 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Лист-відгук від експлуатуючих організацій про досвід використання контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців».
Вищезазначені умови тендерної документації є такими, що порушують законні права та інтереси Учасників, які планують здійснити роботи без досвіду використання контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців. Дана, вищезазначена вимога - позбавляє права участі в тендері широкого кола суб’єктів господарювання, що призводить до порушення принципу недискримінації Учасників, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником не підтверджено та документально не доведено саме необхідності наявності в Учасника з досвідом використання контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців».
Зважаючи на викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід використання контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців», що є дискримінацією інших суб’єктів господарювання, які можуть відповідно здійснити роботи згідно тендерної документації. Дії Замовника зі встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель — принцип недискримінації Учасників — та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, Замовник повинен внести зміни до документації в цій частині шляхом виключення даних вимог.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо усунення дискримінаційних вимог.docx 20.04.2023 22:25
- Відповідь на вимогу.pdf 21.04.2023 12:03
Дата подачі:
20.04.2023 22:25
Вирішення:
Шановний, Скаржник!
Вимога Замовника стосовно досвіду експлуатації контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців та терміном використання не менше 12 місяців, а також надання Листа-відгуку від експлуатуючих організацій про досвід використання контролера в містах із населенням не менше ніж 1 000 000 (один мільйон) мешканців обумовлена наступною необхідністю.
На сьогодні місто Київ є великим транспортним хабом, через який проходять або ведуть до нього декілька Європейських транспортних коридори та 5 доріг міжнародного значення, що забезпечують сполучення не тільки між правобережною та лівобережною частинами України, а й між містами Європи.
Крім того, на окремих ділянках вулично-дорожньої мережі інтенсивність руху транспортних засобів становить близько 100-та тис. авт/год., тому світлофорний об’єкт є важливим елементом в організації та безпеці дорожнього руху, а також зважаючи, що світлофорний об’єкт забезпечує безпечний проїзд транспортних та пішохідних потоків особливо на складних транспортних розв’язках в одному рівні, його непрацездатність призведе до погіршення можливості безпечного проїзду навіть керуючись знаками пріоритету, відтак буде значно знижено рівень безпеки руху та збільшено час проїзду спеціального та оперативного транспорту. Масові збої в роботі світлофорних об’єктів призведуть до погіршення соціально-економічних наслідків, зокрема:
- збільшення часу надання послуг населенню з екстреної медичної допомоги;
- збільшення часу реагування на виклики аварійно-рятувальних служб;
- погіршення логістики доставки продуктів харчування, паливно-мастильних матеріалів, тощо;
- збільшення кількості аварійних ситуацій та ДТП.
Сукупність вказаних наслідків призведе до масового невдоволення громадян та може потягти за собою тяжкі наслідки для їх життя та здоров’я, що недопустимо в умовах воєнного стану на території України.
Враховуючи викладене, Замовник має бути впевнений, що обладнання (дорожні контролери), які встановлюються на об’єкті будівництва є відмовостійкими та мають позитивний відгук від експлуатуючих організацій під час їх роботи у складних міських умовах, зокрема постійній зміні режимів їх роботи, як жорсткого регулювання, так і з використанням елементів адаптивного керування.
Додатково повідомляємо, що вищезазначена вимога стосується лише обладнання, а саме дорожнього контролера, який буде встановлено при будівництві світлофорного об'єкту, а не учасника.
Лише в Україні за офіційними даними чотири міста-мільйонника: Київ, Харків, Одеса, Дніпро, також наявні міста-мільйонники в інших країнах.
Враховуючи вищевикладене, зазначена вимога не є дискримінаційною.
Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено