• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (Зонди, катетери, канюлі, шприци, голки, леза для скальпеля, скарифікатори)

більш детально в тендерній документації

Торги не відбулися

323 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 617.15 UAH
Період оскарження: 14.02.2018 13:33 - 26.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c60b5c9927654cdca7645d18aee3ee6d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-14-000632-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Миколаївсному обласному клінічному госпіталю ветеранів війни Миколаївської обласної ради ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2126179, номер тендеру у UA-2018-02-14-000632-a) 14.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування товару та якісні характеристики Од. виміру Кількість** 1 Голка спинальна Німеччина розмір G 25 довжина 88мм (оранж) або еквівалент шт 50 2 Голка спинальна Німеччина розмір G 20-22 довжина 88мм (чорна) або еквівалент шт 50 3 Зонд шлунковий № 16 стерильний о/разовий або еквівалент шт 54 4 Зонд шлунковий № 12 стерильний о/разовий або еквівалент шт 24 5 Зонд шлунковий № 10 стерильний о/разовий або еквівалент шт 2 6 Зонд шлунковий № 8 стерильний о/разовий або еквівалент шт 2 7 Зонд для інтубації кишечника №8 о/разовий або еквівалент шт 3 8 Зонд для інтубації кишечника №6 о/разовий або еквівалент шт 4 9 Канюля в/в D 1,3 L 32 Німеччина (рожева) або еквівалент шт 676 10 Канюля в/в D 0,7 L 19 Німеччина (жовта) або еквівалент шт 76 11 Катетер дренажний типу Редона № 4 або еквівалент шт 150 12 Катетер дренажний типу Редона № 5 або еквівалент шт 180 13 Катетер дренажний типу Редона № 6 або еквівалент шт 230 14 Катетер дренажний типу Редона № 8 або еквівалент шт 50 15 Катетер Нелатона чол. №10 або еквівалент шт 60 16 Катетер Нелатона чол. №12 або еквівалент шт 55 17 Катетер Нелатона чол. №14 або еквівалент шт 35 18 Катетер Фоллея фармапласт 2-ходовий №18 з пластмасовим клапаном баллона або еквівалент шт 185 19 Катетер Фоллея фармапласт 2-ходовий №20 з пластмасовим клапаном баллона або еквівалент шт 74 20 Катетер Фоллея фармапласт 2-ходовий №22 з пластмасовим клапаном баллона або еквівалент шт 30 21 Катетер Фоллея фармапласт 2-ходовий №24 з пластмасовим клапаном баллона або еквівалент шт 60 22 Лезо стерильне № 24 імп. вир-ва Германія, Голандія або еквівалент шт 700 23 Скарифікатор або еквівалент шт 100 24 Шприць 1,0 інс. на 100 одиниць (фасовка по100 шт) або еквівалент шт 2600 25 Шприць 2,0 гемопласт (фасовка по100шт) або еквівалент шт 61800 26 Шприць 5,0 гемопласт (фасовка по 100 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 112000 27 Шприць 10,0 гемопласт (фасовка по 100) двокомпонентний або еквівалент шт 77500 28 Шприць 20,0 гемопласт (фасовка по 50 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 11450 29 Шприць 5 мл с двома голками або еквівалент шт 500 30 Шприць Жане 100,0 о/раз або еквівалент шт 310 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприць 1,0 інс. на 100 одиниць (фасовка по100 шт) або еквівалент шт 2600 Шприць 2,0 гемопласт (фасовка по100шт) або еквівалент шт 61800 Шприць 5,0 гемопласт (фасовка по 100 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 112000 Шприць 10,0 гемопласт (фасовка по 100) двокомпонентний або еквівалент шт 77500 Шприць 20,0 гемопласт (фасовка по 50 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 11450 Шприць 5 мл с двома голками або еквівалент шт 500 Шприць Жане 100,0 о/раз або еквівалент шт 310 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2126179, номер тендеру у UA-2018-02-14-000632-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Шприць 1,0 інс. на 100 одиниць (фасовка по100 шт) або еквівалент шт 2600 Шприць 2,0 гемопласт (фасовка по100шт) або еквівалент шт 61800 Шприць 5,0 гемопласт (фасовка по 100 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 112000 Шприць 10,0 гемопласт (фасовка по 100) двокомпонентний або еквівалент шт 77500 Шприць 20,0 гемопласт (фасовка по 50 шт), двокомпонентний або еквівалент шт 11450 Шприць 5 мл с двома голками або еквівалент шт 500 Шприць Жане 100,0 о/раз або еквівалент шт 310 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. На вимогу, що надійшла 19.02.2018 до закупівлі UA-2018-02-14-000632-a повідомляємо: поділ предмета закупівлі на частини є правом, а не обов’язком замовника, оскільки рішення про поділ приймається замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Предмет закупiвлi визначено Замовником вiдповiдно до Порядку, за показником четвертоi цифри основного словника iз зазначенням у дужках конкретної назви предмету закупівлі. Таким чином не було порушено норм Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, враховуючи наведене в попередньому абзаці слід зазначити, що подiл предмета закупiвлi на частини (лоти) вiдноситься до права Замовника, а не обов'язку. В даному випадку Замовник торгiв вважає доцiльним, технічно зручним та більш економічно вигідним (оскільки великі партії товарів, зазвичай, пропонуються за більш низькими цінами, ніж дрібнооптові, а також тому, що навіть вигадавши на одній позиції (лоті) можна зазнати великих фінансових втрат при сумарній закупці всієї партії товару) здiйснити закупiвлю товарів, зазначених в документації цілісно, без поділу на окремі предмети. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. З повагою, тендерний комітет Миколаївського обласного клінічного госпіталю ветеранів війни Миколаївської обласної ради
Статус вимоги: Відхилено