• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини гасників коливань

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-13-002436-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини гасників коливань). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 333 986,40 грн (три мільйони триста тридцять три тисячі дев’ятсот вісімдесят шість гривень 40 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 100 014,00 грн (сто тисяч чотирнадцять грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________

Торги не відбулися

3 333 986.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 339.86 UAH
Період оскарження: 14.04.2023 08:11 - 26.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

очікувана вартість

Номер: ec70a4c81e72420b969d051dbc393099
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-000049-a.a1
Назва: очікувана вартість
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах, але проаналізувавши очікувану вартість закупівлі продукції, встановлено, що ціни, передбачені на закупівлю продукції (виходячи з загальних обсягів оголошеної закупівлі) значно нижчі ринкової вартості. За період військової агресії рф проти України відбулось стрімке зростання цін на матеріали та комплектуючі, з яких виготовляється зазначена продукція, а також здорожчання всього виробничого процесу майже в 1,5 рази (чорні метали, кольорові метали (мідь, латунь, алюміній, олово, срібло, цинк та інше), неметалеві матеріали (прес матеріал АГ-4В, ПВХ та АБС - пластик, капролон, текстоліт та інші). Питома вага матеріалів та комплектуючих складає 80% собівартості продукції. Також суттєво впливає на ціни значне підвищення курсу валют - у виробництві цієї продукції застосовуються імпортні комплектуючі. Крім того, на зростання собівартості готової продукції вплинуло значне зростання цін на складові виробничого процесу: окрім зростання цін на сировину - дефіцит паливо – мастильних матеріалів та певні логістичні труднощі призвели до суттєвого зростання цін на пальне, що також збільшує ціну готової продукції: сировину та комплектуючі необхідно доставити виробнику, а потім доставити готову продукцію Замовнику (доставка відбувається на умовах СРТ склад Замовника). Враховуючи викладене, просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі в бік збільшення до відповідного рівня.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Очікувана вартість сформована за результатами моніторингу ринку по параметрам, зазначеним в технічному завданні. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено