-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Покривало/плед для облаштування найпростіших укриттів)
Торги відмінено
1 639 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 197.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 197.50 UAH
Період оскарження:
13.04.2023 16:37 - 10.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо прийнятих рішень та дій Замовника
Номер:
3baac0616435438e880154636f614e95
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-009778-a.b5
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень та дій Замовника
Скарга:
ід 23.05.2023 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Валдіс 1»(код ЄДРПОУ 32528953)
Адреса: 04205, місто Київ, вулиця Тимошенка, будинок 29-В, квартира 67
тел. +380675092075
Замовник:
Управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37393777
Адреса: 04071 Україна Київська область Київ
вул. Введенська, 35
Уповноважена особа Апекіна Анна Вікторівна
380442982222, 380442982223, podil_zakypivli@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-13-009778-a
Відкриті торги з особливостями
Використовувані скорочення:
Тендерна документація - ТД
Тендерна пропозиція - ТП
Закону України "Про публічні закупівлі" - Закон
Постанова КМУ 1178 - Особливості
Управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації - Замовник
Уповноважена особа Апекіна Анна Вікторівна - УО
Товариство з обмеженою відповідальністю «Валдіс 1» – Скаржник
СКАРГА
Суть скарги:
Скарга щодо прийнятих рішень та дій Замовника, які відбулися після оцінювання пропозицій учасників. На неправомірне оголошення переможцем Учасника торгів – ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", тендерна пропозиція якого, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Підстави для оскарження.
Тендерна пропозиція учасника торгів – ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Замовником було розпочато тендерну процедуру (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-13-009778-a.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося: 13 травня 2023 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь закупівлі взяли учасники:
- ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" (38192655) з ціновою пропозицією - 1 430 173,92 грн. ;
- Товариство з обмеженою відповідальністю (32528953) "Валдіс1» з ціновою пропозицією - 1 529 460,00 грн;
- ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ" (3655010652) з ціновою пропозицією - 1 638 009,00 грн . Після розкриття тендерних пропозицій Замовником учаснику ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" було виставлено вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2023 року. Вимога про усунення невідповідностей у формі тендерної пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1.1. у складі пропозиції учасником надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання умов договору, в тому числі: наявність автотранспорту для виконання умов договору, але відсутні документи, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг на право власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди приміщень/будівлі/складу) дійсних впродовж 2023 року на GC2605 Промислова швейна машина «Typikal» (голівка), S&T стіл «Typikal» GC2301/2603/2605, Ел.привід 380V/400W-4Р (низько-оборотний), GC6150Н Примислова швейна машина «Typikal» (голівка) стіл К, S&T Стіл «Typikal» GC6150 (Україна), пристосування А-10, 50 мм, д/кос.бейки «Golden Eagle», ел.привід 380V/400W-2Р (високо-оборотний), машина розкрійна Type Special C – R/100 з дисковим ножем 100 мм 1.2. у довідці про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання умов договору, в тому числі: наявність автотранспорту для виконання умов договору зазначено площу складського приміщення по вулиці Калачівській, 13 у 1 080,00 кв.м. та дату і номер договору найму від 01.09.2021 № 07/2021/09-5, проте у наданому у складі пропозиції договорі зазначено площу у 3210 кв.м. та дату укладання від 01.01.2022 1.3. у довідці про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання умов договору, в тому числі: наявність автотранспорту для виконання умов договору зазначено дату укладання договору оренди на офісне приміщення від 01.01.2022, проте у наданому у складі пропозиції договорі зазначено дату і номер від 01.09.2021 № 07/2021/09-5 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 2.1. відповідно до п 1.2. Додатку 2 до ТД. 2.2. відповідно до п 1.1. Додатку 2 до ТД. 2.3. відповідно до п 1.1. Додатку 2 до ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати документи, що підтверджують право користування вказаними в довідці обладнанням, а саме: GC2605 Промислова швейна машина «Typikal» (голівка), S&T стіл «Typikal» GC2301/2603/2605, Ел.привід 380V/400W-4Р (низько-оборотний), GC6150Н Примислова швейна машина «Typikal» (голівка) стіл К, S&T Стіл «Typikal» GC6150 (Україна), пристосування А-10, 50 мм, д/кос.бейки «Golden Eagle», ел.привід 380V/400W-2Р (високо-оборотний), машина розкрійна Type Special C – R/100 з дисковим ножем 100 мм або надати оновлену довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.2. надати оновлену довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 3.3. надати оновлену довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" 17 травня 2023 року додав нові документи: «Довідка про обладнання і МТБ.pdf» та «Договір на обладнання.pdf».
Протоколом № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2023, визначено переможцем відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015-39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Покривало/плед для облаштування найпростіших укриттів) пропозицію учасника - ТОВ "ТК-Домашній Текстиль". Відповідне повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-04-13-009778-a опубліковане Замовником 18 травня 2023 року.
Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рiшенням не погоджуюсь, вважаю грубо суперечать вимогам Закону та Особливостям виходячи з наступних пiдстав:
Підстава 1.:
Згідно з Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно вимог Додатку 2 ТД, Перелік документів, які вимагаються від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям*:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
1.2. Копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг на право власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди приміщень/будівлі/складу) дійсних впродовж 2023 року.
1.3. Копія договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту та інші правочини, передбачені законодавством (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, дійсних впродовж 2023 року.
1.4. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі.
Відповідно до документів наданих учасником ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", а саме «Довідка про обладнання і МТБ.pdf» та «Договір на обладнання.pdf», які були додані на усунення невідповідностей. Довідка про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання умов договору, в тому числі: наявність автотранспорту для виконання умов договору (дал – Довідка), містить інформацію про GC2605 Промислова швейна машина «Typikal» (голівка), S&T стіл «Typikal» GC2301/2603/2605, Ел.привід 380V/400W-4Р (низько-оборотний), GC6150Н Примислова швейна машина «Typikal» (голівка) стіл К, S&T Стіл «Typikal» GC6150 (Україна), пристосування А-10, 50 мм, д/кос.бейки «Golden Eagle», ел.привід 380V/400W-2Р (високо-оборотний), машина розкрійна Type Special C – R/100 з дисковим ножем 100 мм, підставою для використання яких, відповідно до Довідки, є Договір № 011603 від 29.01.2016 р., який повинен підтверджувати право власності. Відповідно до умов Договору поставки №011603 від 29.01.2016 р., Продавець поставляє, а Покупець, приймає та сплачує товари, згідно замовленням на умовах DAP. Предметом Договору, є визначений Товар з найменуванням, зазначеним у замовленням та/або інших документів згідно умов Договору, підписаних Продавцем та покупцем, а саме: машини та устаткування промислового призначення, швейне, стобальне, розкрійне обладнання, верстаки, запасні частини до обладнання, швейна фурнітура та інше. Ціна цього Договору відповідає загальній сумі вартості товару, поставленого згідно накладних, підписаними Сторонами на протязі строку дії даного Договору. Вартість кожної окремої окремої партії товару зазначається в накладних на цю партію товару, які являються невід’ємними частинами цього Договору. Продавець зобов’язаний здійснювати поставку Товару в кількості та асортименті, що заявлені Покупцем у його Замовленні (заявках). Продавець при поставці відповідної партії Товару зобов’язується передати Покупцю наступну супровідну документацію: накладні, в яких повинно бути чітко зазначена кількість відвантаженого товару, ціна за одиницю Товару. Днем виконання Продавцем зобов’язань з поставки Товару є дата фактичного прийому-передачі товарів, що підтверджується підписанням уповноваженими особами сторін накладних на товар. Відпуск товару здійснюється на підставі накладної, яка має відповідати замовленню. Після підписання представниками обох сторін накладної, замовлення втрачає чинність, а накладна, що свідчить про погодження сторонами асортименту, кількості та ціни кожного найменування, загальної вартості відповідної партії товару, стає невід’ємною частиною цього договору.
Таким чином, даним Договором не підтверджено право володіння, розпоряджання чи користуванням майном, зазначеним в Довідці, оскільки у вказаному Договорі та в додатках до договору (які відсутні), не має переліку Товару, який було відвантажено ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" на підставі цього Договору. Відсутня кількість та асортимент поставлених товарів, та не зрозуміло чи відбувся взагалі факт поставки будь яких товарів, що є предметом Договору. Умовами Договору. Передбачено що накладна на товар, є невід’ємною частиною Договору( накладна не була надана). Окрім того в Довідці зазначено, що право власності на два електро привіди та стіл також підтверджується даним Договором. Але в предметі Договору взагалі відсутнє дане обладнання. Окрім цього даний Договір, який є частиною документації Учасника не можна назвати Договором поставки, а можна назвати Договором про наміри, оскільки з умов Договору не зрозуміло, що саме Покупець закупив у Продавця.
Підстава 2.:
Згідно з Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби: плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). Згідно вимог Додатку 3 ТД, документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що надаються у складі тендерної пропозиції: Таблиця відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (зокрема: виробник товару, країна походження, склад, рік виготовлення, тощо) з додаванням фотоматеріалів запропонованої продукції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Таблицю відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам, із запропонованими «Фотоматеріалами» запропонованої продукції. Згідно з Словником української мови Академічного тлумачного словника, термін, «фотоматеріал» - фотографії як ілюстрації для чого-небудь (Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 635.). Додані до таблиці відповідності товару картинки, не є належними фотоматеріалами. Окрім того картинки двох різних за розмірами пледів/покривал виглядають однаково, що не можливо. Запропоновані картинки не дозволяють оцінити відповідність запропонованих пледів/покривал якісним вимогам до товару.
Підстава 3.:
Згідно з Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби: плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). Згідно вимог Додатку 3 ТД, документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що надаються у складі тендерної пропозиції : Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами) та Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат на управління якістю стосовно виробництва та реалізації постільної білизни, ковдр, подушок, рушників, матраців, чохлів на матраци, галантерейних виробів та інших текстильних виробів, верхнього одягу, робочого одягу, спіднього одягу, панчішно-шкарпеткових виробів, трикотажного
та в'язаного одягу, неспецiалiзованої оптової торгiвлi, виданого ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» 10.10.2022. Даний сертифікат не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не стосується роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами. Та не підтверджує, що в організації впроваджена та функціонує система менеджменту якості в тих галузях, торгівлі, що вимагав Замовник.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва та реалізації постільної білизни, ковдр, подушок, рушників, матраців, чохлів на матраци, галантерейних виробів та інших текстильних виробів, верхнього одягу, робочого одягу, спіднього одягу, панчішно-шкарпеткових виробів, трикотажного та в'язаного одягу; неспецiалiзованої оптової торгiвлi продуктами харчування, оптової торгiвлi парфумними та косметичними товарами, товарами господарського призначення, неспецiалiзованої оптової торгiвлi виданого ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» 20.04.2023. Даний сертифікат не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не стосується роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами. Та не підтверджує, що в організації впроваджена та функціонує система менеджменту якості в тих галузях, торгівлі, що вимагав Замовник. Оскільки умовами тендерної документації визначено обов’язковий перелік галузей на які має діяти сертифікат.
Окремо хочу зазначити, що умовами тендерної документації не зазначено, що сертифікат має стосуватися однієї з визначених галузей (наприклад: роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах чи/або неспеціалізованої оптової торгівлі ), а перелік галузей застосування йде через кому, що говорить про наявність сертифікації всіх галузей торгівлі визначених умовами тендерної документації, а саме: має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами. Таким чином сертифікати надані учасником - ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 15 ст.29 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» передбачено, що у У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно з ч.1 ст.31 Закону України «Про публiчнi закупiвлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з усіх наведених підстав вважаю, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та повинна бути відхиленою.
Замовником, визначивши ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" переможцем і не давши належної оцінки наданим з боку ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" документам, було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, чим порушене гарантоване мені законом право на:
1. Добросовісну конкуренцію серед учасників;
2. Недискримiнацiю учасників та piвнe ставлення до них;
3. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Неправомiрнi, на мою думку, дiї замовника можуть свідчити про безвiдповiдальне та непрофесiйне ставлення до проведення процедури закупiвлi.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Порушені права
Було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, чим порушене гарантоване мені законом право на:
1. Добросовісну конкуренцію серед учасників;
2. Недискримiнацiю учасників та piвнe ставлення до них;
3. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями та
Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути.
2. Встановити наявність порушень при проведенні закупівлі: UA-2023-04-13-009778-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір з ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Додатки:
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
З повагою,
Директор ТОВ «Валдіс 1» В.К. Гусєва
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Пледи.pdf 23.05.2023 08:34
- Виписка з единого держ реестр..pdf 23.05.2023 08:34
- Витяг ПДВ.pdf 23.05.2023 08:35
- Платіжна інструкція.pdf 23.05.2023 09:28
- рішення від 25.05.2023 № 7315.pdf 25.05.2023 17:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 № 8028.pdf 06.06.2023 14:23
- рішення від 05.06.2023 № 8028.pdf 08.06.2023 10:54
- Заперечення на АМКУ від 26.05.2023 № 10652-1016.PDF 26.05.2023 15:35
- Заперечення на АКМУ від 26.05.2023 № 10652-1016.docx 26.05.2023 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2023 08:57
Дата розгляду скарги:
05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.05.2023 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2023 10:57
Дата виконання рішення Замовником:
08.06.2023 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.06.2023 № 8028, проведено повторну оцінку та надано можливість виправити невідповідності ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога.
Номер:
a637e51c806749eab20a9947b14fc757
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-009778-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Вимога надання Сертифікатів ISO на ім'я виробника дискримінує можливих учасників, які самі отримують сертифікацію щодо системи управління якістю та екологічного управляння та ставлять в залежність від бажання чи небажання виробника надати чи отримати такий сертифікат.
Прошу змінить умову та надати можловість НЕВИРОБНИКАМ самим гарантувати систему якості та екологічного управління.
* В даний пункт вносились зміни, тому він може та буде оскаржений.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2023 16:14
Вирішення:
Даний пункт тендерної документації Вами вже оскаржувався в постійно діючій адміністративній колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ). Рішенням АМКУ від 02.05.2023 № 5811 Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було зобов’язано внести зміни до тендерної документації на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Покривало/плед для облаштування найпростіших укриттів). За рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 № 22 було внесено всі відповідні зміни та повністю реалізовано рішення АМКУ від 02.05.2023 № 5811.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні вимоги в закупівлі Управління освіти Подільської РДА
Номер:
216614c9c27240d190f63ebe87cdb1dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-009778-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірні вимоги в закупівлі Управління освіти Подільської РДА
Скарга:
Вимога надання Гарантійного листа про надання зразків протирічить Закону.
Вимога Сертифікатів з обов'язковою наявністю ткацького виробництва та виробництва трикотажного полотна
дискримінує інших можливих Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д.pdf 20.04.2023 10:06
- СКАРГА Тропша В.Д Зразок Сертифікати.pdf 20.04.2023 10:06
- Виписка ЄДР Фіз Осіб Підприємців.pdf 20.04.2023 10:06
- СКАРГА Тропша В.Д Зразок Сертифікати КЕП.rar 20.04.2023 10:06
- СКАРГА Тропша В.Д Зразок Сертифікати.docx 20.04.2023 10:06
- СПОРТКОМІТЕТ КИЇВ Дог Накл.pdf 20.04.2023 10:06
- рішення від 21.04.2023 № 5232.pdf 21.04.2023 14:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2023 № 5811.pdf 03.05.2023 13:31
- рішення від 02.05.2023 № 5811.pdf 05.05.2023 16:49
- Заперечення.PDF 25.04.2023 16:43
- Заперечення на АКМУ.docx 25.04.2023 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2023 10:10
Дата розгляду скарги:
02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2023 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2023 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2023 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 № 22 до тендерної документації на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Покривало/плед для облаштування найпростіших укриттів) внесено зміни.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
bee5d4b816984e2686a063b5ebd12504
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-009778-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Для поставки товару ПЛЕД не є необхідним Сертифікати
саме на "ткацького виробництва, виробництва трикотажного полотна".
Ці вимоги можуть свідчити про змову на закупівлях саме з тим, хто має ткацьке виробництво флісу. Та дискримінує ВСІХ ІНШИХ учасників ринку.
Це прямо порушує ст. 5 Закону.
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2023 12:55
Вирішення:
У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншим характеристикам відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Сертифікат ISO 9001-2015 підтверджує, що в організації впроваджена та функціонує система менеджменту якості, яка гарантує незмінно високу якість товару, незалежно від зовнішніх або внутрішніх умов, що змінюються, тому сертифікат ISO 9001 є гарантом якості. Окрім того, наявність у виробника, учасника або перевізника діючого сертифікату ISO 14001:2015 є гарантією безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів. Цей стандарт підтверджує послідовність та взаємопов’язаність стадій продуктивної системи— від придбання сировини чи її добування з природних ресурсів до остаточного видалення (стадії життєвого циклу охоплюють придбання сировини, матеріалів, проектування, виготовлення, транспортування/постачання, використання, та обробляння в кінці строку використання). Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товару, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту та професіоналізмі постачальника. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виробництво товару, що робить їх більш ефективними та безпечними та якісними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b1b58426c6864edba61dc88ccd9fa8be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-009778-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до тендерної документації на закупівлю товару згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Покривало/плед для облаштування найпростіших укриттів) в Додаток № 3 Технічна специфікація зазначаються вимоги - Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що надаються у складі тендерної пропозиції є:
10. Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами, ткацького виробництва, виробництва трикотажного полотна);
11. Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами, ткацького виробництва, виробництва трикотажного полотна);
12. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сканований з оригиналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи менеджменту якості, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять ) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі на ім’я виробника.
13. Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво.
14. Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по сістемі екологічного управління та отримали свідоцтво.
Просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги, а саме п.10,11,12,13,14 в Додатку № 3 Технічна специфікація та внести зміни до тендерної документації, так як вбачаємо в цьому корупційну схему і те, що тендерна документація яскраво прописана під одного постачальника, а це значно звужує коло учасників до мінімума. У зв’язку зі складною ситуацією в Україні, спричиненою війною, отримання певних сертифікатів, документів значно ускладнюється, а інколи і зовсім є неможливим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2023 13:11
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів з: заповненою формою цінової (тендерної) пропозиції (згідно Додатку № 1 до тендерної документації); інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 2 до тендерної документації); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби: плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). Згідно Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» Тендерної документації , документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що надаються у складі тендерної пропозиції: 10. Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами, ткацького виробництва, виробництва трикотажного полотна); 11. Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має стосуватися неспеціалізованої оптової торгівлі, роздрібної торгівлі текстильними товарами в спеціалізованих магазинах, оптової торгівлі текстильними товарами, ткацького виробництва, виробництва трикотажного полотна); 12. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи менеджменту якості, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять ) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі на ім’я виробника. 13. Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво. 14. Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво. Не вважаємо вказані вимоги дискримінаційними. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншим характеристикам відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Сертифікат ISO 9001-2015 підтверджує, що в організації впроваджена та функціонує система менеджменту якості, яка гарантує незмінно високу якість товару, незалежно від зовнішніх або внутрішніх умов, що змінюються, тому сертифікат ISO 9001 є гарантом якості. Окрім того, наявність у виробника, учасника або перевізника діючого сертифікату ISO 14001:2015 є гарантією безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів. Цей стандарт підтверджує послідовність та взаємопов’язаність стадій продуктивної системи— від придбання сировини чи її добування з природних ресурсів до остаточного видалення (стадії життєвого циклу охоплюють придбання сировини, матеріалів, проектування, виготовлення, транспортування/постачання, використання, та обробляння в кінці строку використання). Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товару, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту та професіоналізмі постачальника. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виробництво товару, що робить їх більш ефективними та безпечними та якісними. Свідоцтво про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю та з системи управління екологічного управління підтверджують факт, того що в виробництві задіяні працівники, які володіють даними стандартами, та можуть запроваджувати їх у виробництві.
Статус вимоги:
Відхилено