-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, вогнезахисту в Насташівському ліцеї Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою: с. Насташка, вул. Центральна, 32, А)
Завершена
1 257 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 288.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 288.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2023 15:38 - 06.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, вогнезахисту в Насташівському ліцеї Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою: с. Насташка, вул. Центральна, 32 А)
Номер:
5fea74ecd0b641c081ec32299187374c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.a6
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться
в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, вогнезахисту в Насташівському ліцеї Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою: с. Насташка, вул. Центральна, 32 А)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №8).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 08.02.2023 № 1464 (питання №1).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання №1).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 15.03.2023 №3206 (питання №1).pdf 17.04.2023 22:45
- 17.04.2023р. Скарга до АМКУ Насташівський ліцей Рокитнянської селищної ради.pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.3 - Держстандарт ДСТУ EN ISO 9001-2018 (Будстандарт Online).jpg 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - Загальний курс з ОП Бабенко Л.П. (інженер, керівник робіт).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.2 - Скан-копія Витягу з протоколу та Посвідчення навчання з Пожежної безпеки.pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.3 - Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001-2018.pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №10).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.2 - Скан-копії навчання з електробезпеки (група допуску) працівників (фахівців).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 22.11.2022 № 6894 (питання №5).pdf 17.04.2023 22:45
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2).pdf 17.04.2023 22:45
- Рішення від 19.04.2023 № 5026.pdf 19.04.2023 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2023 № 5553.pdf 27.04.2023 18:05
- Рішення від 27.04.2023 № 5553.pdf 02.05.2023 15:14
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:44
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:44
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:44
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2023 22:47
Дата розгляду скарги:
27.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2023 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2023 15:14
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2023 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано Замовником.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
ba98d665956545c5a3dd4dd1a9b8d97e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.b5
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
-
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови ТД.docx 17.04.2023 18:55
- 9001.pdf 17.04.2023 18:55
- Рішення №4.pdf 17.04.2023 18:55
- Випробування Драбин.pdf 17.04.2023 18:55
- Скарга на умови ТД UA-2023-04-13-008716-a.pdf 17.04.2023 18:55
- рішення від 19.04.2023 №5047.pdf 19.04.2023 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 №5482.pdf 27.04.2023 12:07
- рішення від 26.04.2023 №5482.pdf 01.05.2023 15:46
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:43
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:43
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:43
- Відповідь на скаргу 21.04.2023 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2023 19:30
Дата розгляду скарги:
26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2023 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2023 15:46
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2023 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано Замовником.
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимоги чинному законодавству України, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO
Номер:
97c7b825d4d3469fb9cc91442c2d5d02
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.c4
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 1 до тендерної документації "Перелік документів, що надаються учасником/переможцем ви вимагаєте від учасників надати наступні сертифікати відповідності ДСТУ ISO:
п.3.10. Сертифікат ДСТУ ISO 14001-2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.
п.3.12. Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 Cистеми управління якістю. Вимоги.
п.3.13. Сертифікат ДСТУ ISO 37001-2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування.
п.3.14. Сертифікат ДСТУ ISO 28000-2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.
п.3.15. Сертифікат ДСТУ ISO 45001-2019 Cистеми управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
п.3.16. Сертифікат ДСТУ 23932-2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.
п.3.17. Сертифікат ДСТУ-H CEN-TS 54-14-2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Часитина 14.
Доводимо до вашого відома, що на всіх без винятку сертифікатах відповідності ДСТУ ISO, який виданий Органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України, чітко зазначено наступна інформація, що даний сертифікат вважається дійсним за "умови щорічного підтвердження", даним підтверджуючим документом щорічного підтвердження дійсності сертифікату відповідності, згідно чинного законодавства України є (технічний нагляд) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності.
Також обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також нам, як потенційному учаснику не зрозуміло, чим визвана вибірковість Замовника, щодо вимог до учасників процедури закупівлі, стосовно надання ними сертифікатів відповідності ДСТУ ISO та відповідних підтверджуючих документів.
Також, ви як Замовник ЛОБІЮЮЧИ інтереси зацікавленого учасника процедури закупівлі з не зрозумілих причин, чомусь при наданні учасниками Сертифікатів відповідності ДСТУ ISO всупереч нормі держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту Замовником "не вимагаються" документи, що підтверджують продовження чинності - звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності).
Також незрозуміло, чому, ви як Замовник порушує чинне законодавство України та дозволяє учасникам в своїх тендерних пропозиціях надавати "НЕ ЧИННІ" Сертифікати відповідності ДСТУ ISO всупереч нормі держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до учасників, які є "обов'язковими", відповідно до чинного законодавства України, щодо надання учасниками Сертифікатів відповідності ДСТУ ISO разом з документами, що підтверджують продов-ження чинності – (технічний нагляд) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності). і не ЛОБІЮВАТИ інтереси зацікавленого вашого учасника, в якого дані сертифікати відповідності ДСТУ ISO є вже "НЕ ДІЙСНИМИ"!!!
В випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатися з офіційним скаргами до АМКУ та Держаудитслужби, щодо ініціювання моніторингу даної закупівлі та притягнення відповідальної особи Замовника до кримінальної відповідальності, яка передбачена чинним законодавством України, стосовно невідповідності вимог тендерної документації Замовника чинному законодавству України, щодо ПОРЯДКУ проходження сертифікації та Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту!!!
Сподіваємось на порозуміння між учасниками та Замовником, здоровий глузд та дотримання Замовником норм Закону!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2023 12:33
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливі для нього показники якості
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Відсутність вимог до учасників процедури закупівлі, які є "обов'язковими" відповідно до чинного законодавства України
Номер:
ab4d70b89c2d45ea924acef52e1bbc6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.a3
Назва:
Відсутність вимог до учасників процедури закупівлі, які є "обов'язковими" відповідно до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, предметом закупівлі є надання послуг: Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, вогнезахисту в Насташівському ліцеї Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою: с. Насташка, вул. Центральна, 32, А).
Чому у вас з незрозумілих причин відсутні вимоги до учасників, які передбачені чинним законодавством України, а саме Постановою №852 від 23.11.2016 року, щодо виконання робіт з вогнезахисту??? Тому що у вашого потенційного переможця відсутні відповідні працівники(фахівці) та матеріально-технічна база, яка є "обов'язковою" відповідно до Постанови №852 від 23.11.2016 року,
Відповідно до розділу Постанови №852 від 23.11.2016 року - Вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), передбачене "обов'язкові" кадрові вимоги та Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, щодо якісного виконання робіт(надання послуг), а саме:
Кадрові вимоги:
п.29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
31. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів;
ваг товарних для зважування до 100 кілограмів;
приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр);
приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль);
обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування;
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до учасників, які є "обов'язковоми", відповідно до чинного законодавства України, і не ЛОБІЮВАТИ інтереси зацікавленого вашого учасника!!!
В випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатися з офіційним скаргами до АМКУ та Держаудитслужби, щодо ініціювання моніторингу даної закупівлі та притягнення відповідальної особи Замовника до кримінальної відповідальності, яка передбачена чинним законодавством України, стосовно невідповідності вимог тендерної документації Замовника чинному законодавству України, щодо виконання робіт (надання послуг) з "Вогнезахисту" відповідно до Постанови №852 від 23.11.2016 року,
Сподіваємось на порозуміння між учасниками та Замовником, здоровий глузд та дотримання Замовником норм Закону!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2023 12:12
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливі для нього показники кваліфікації персоналу який буде надавати послуги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України щодо проходження на отримання, або підтвердження групи допуску з електробезпеки!!!
Номер:
6d6af64d830147db83159b2803424d09
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.c2
Назва:
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України щодо проходження на отримання, або підтвердження групи допуску з електробезпеки!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 1 до тендерної документації "Перелік документів, що надаються учасником/переможцем ви вимагаєте від учасників надати - на зазначених у довідці працівників (керівника та виконавців робіт) надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів про проходження навчання з питань пожежної безпеки, згідно Постанови КМУ №444 від 26.06.2013 року.
І знову вимагаєте від учасників надати на зазначених у довідці працівників (керівника та виконавців робіт) надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила улаштування електроустановок, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів і знову з незрозумілих причин - вимагаєте "повторно" перевірку знань з пожежної безпеки.
Ми маємо чинні витяги з журналу протоколів засідання комісії з перевірки знань, а також дійсні посвідчення з QR-кодом, тому ці документи легко перевіряються, окрім того, всі протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення затверджуються в відповідному управління територіального органу Держпраці.
В протоколах (витягах з протоколів) та посвідченнях зазначено наступне - створена комісія перевірила знання вимог - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил роздрібного ринку електричної енергії, Правила улаштування електроустановок, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів.
Інформація про перевірку знань вимогам з пожежної безпеки - відсутня!!!
Далі дане навчання проводиться з метою перевірки знань та отримання, або підтвердження групи допуску з електробезпеки!!!
Тому Шановний Замовнику ми розуміємо, що ви ЛОБІЮЄТЕ інтереси учасника в якого працівники пройшли навчання в незрозумілих навчальних центрах, які скоріш за все не мають будь-якої ліцензії та відповідних дозвільних документів, щодо погодження протоколів (витягів з протоколів) та посвідчень в Держпраці і вони скоріш за все "підроблені"!!!
Враховуючи вищезазначене, наполягаємо на видаленні вимоги, щодо наявності "незрозумілої" перевірки знань вимогам з пожежної безпеки В протоколах (витягах з протоколів) та посвідченнях перевірки знань з - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил роздрібного ринку електричної енергії, Правила улаштування електроустановок, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, іншими словами навчання на отримання, або підтвердження групи допуску з електробезпеки !!!
Відповідно до ч3. статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ваша вимога, щодо наявності "незрозумілої" перевірки знань вимогам з пожежної безпеки В протоколах (витягах з протоколів) та посвідченнях перевірки знань з - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил роздрібного ринку електричної енергії, Правила улаштування електроустановок, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів не передбачена чинним законодавством України.
В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення вашої вимоги до учасників з тендерної документації ми звернемося до АМКУ, згідно ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", що в свою чергу затягне на невизначений термін процедуру проведення закупівлі.
Чекаємо на видалення вищезазначеної вимоги та внесення відповідних змін, не пізніше 17 квітня до 14:00 по київському часу. В іншому разі скарга до АМКУ буде завантажена не пізніше 18:00!!! Шановний Замовнику, щоб ви потім на нас не ображалися на нас!!!
Ваша вимога не відповідає чинному законодавству України, і ваш зацікавлений учасник, інтереси якого ви ЛОБІЮЄТЕ про це знає!!!
Сподіваємось на порозуміння між учасниками та Замовником, здоровий глузд та дотримання Замовником норм Закону та рішень колегії АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2023 22:08
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливі для нього показники кваліфікації персоналу який буде надавати послуги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка неодноразово була визнана постійно діючою комісією АМКУ, як дискримінаційна
Номер:
82c7e7502827467083305a59fda9cfff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-008716-a.c1
Назва:
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка неодноразово була визнана постійно діючою комісією АМКУ, як дискримінаційна
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 1 до тендерної документації "Перелік документів, що надаються учасником/переможцем ви вимагаєте від учасників надати - на зазначених у довідці працівників (керівника та виконавців робіт) надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів про проходження навчання з "Загального курсу з Охорони праці"
«Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), все переховане Замовником навчання з перевірки знань з питань: - охорони праці, а саме із зазначенням про надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працiвникiв певних категорій» входить в одне навчання, яке вимагається чинним законодавством України та має назву «загальний курс з охорони праці».
Вищезазначена інформація підтверджується, відповідно додатком 4 до п.5.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки з питань охорони праці» «ТИПОВИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА навчання з питань охорони праці посадових осіб» Теми 1 – 9.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається) «Пере\ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» куди входить навчання з надання першої медичної допомоги для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Навчання з надання першої медичної допомоги, яке входить в Загальний курс з Охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Вищезазначена вимога визнана такою, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючої колегії АМКУ
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
-рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10).
Одне з рішень долучаємо, як доказ до вимоги (найостанніше рішення колегії АМКУ від 08.02.2023р. № 1464 (питання №1)
Враховуючи вищезазначене, наполягаємо на видаленні вимоги, щодо надання в пропозиції посвідчень та протоколів або витягів з протоколів на виконавців робіт, якими є відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2019 року "електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики" надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів про проходження навчання з "Загального курсу з Охорони праці".
В випадку ігнорування вимоги, щодо видалення вашої вимоги до учасників з тендерної документації ми звернемося до АМКУ, згідно ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", що в свою чергу затягне на невизначений термін процедуру проведення закупівлі на невизначений термін.
Чекаємо видалення вищезазначеної вимоги та внесення відповідних змін, не пізніше 17 квітня до 14:00 по київському часу. В іншому разі скарга до АМКУ буде завантажена не пізніше 18:00!!! Шановний Замовнику, щоб ви потім на нас не ображалися!!!
Сподіваємось на порозуміння між учасниками та Замовником, здоровий глузд та дотримання Замовником норм Закону та рішень колегії АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 14.04.2023 21:17
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 14.04.2023 21:17
- рішення від 08.02.2023 № 1464 (питання №1).pdf 14.04.2023 21:17
Дата подачі:
14.04.2023 21:17
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливі для нього показники кваліфікації персоналу який буде надавати послуги.
Статус вимоги:
Відхилено