• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Генератори

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Торги не відбулися

7 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 000.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2023 15:34 - 18.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель

Номер: 4544d49e26dc4cef8891daf4da39039c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-13-008581-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Код ЄДРПОУ: 00032767 Телефон: (044) 594-64-12, Факс: (044)520-10-42 http://www.amc.gov.ua Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 44069297. Місцезнаходження: 81000, Україна, Львівська обл., Яворів, вул. Львівська, будинок 23. тел. 380967803548 e-mail: osvitayavoriv@ukr.net Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ЕНЕРГО» Код ЄДРПОУ 39423347 вул. Сирецька, будинок 9, офіс 234, м. Київ, 04073 e-mail:office@darex.com.ua тел.: +38 (067) 561-75-44 Інформація про закупівлю: Класифікація за ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори. Ідентифікатор закупівлі : № UA-2023-04-13-008581-a СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель Замовником – Відділом освіти Яворівської міської ради Львівської області (код ЄДРПОУ 00032767, місцезнаходження: 81000, Україна, Львівська обл., м. Яворів, вул. Львівська, будинок 23), 13.04.2023 оголошена процедура відкритих торгів без застосування електронного аукціону, згідно п. 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) на закупівлю товару за предметом: «ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори (Генератори)». Номер процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: № UA-2023-04-13-008581-a. Очікувана вартість предмету закупівлі: 7 400 000,00 грн. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 21 квітня 2023 р. Свої пропозиції надали наступні учасники: - Товариство з обмеженою відповідальністю «БК СІМАКС»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС-ЕНЕРГО»; - Фізична особа-підприємець Лемішка Христина Ігорівна 25.04.2023 Замовник опублікував у системі «Prozorro» вимогу про усунення невідповідностей до учасника, фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни, за змістом якої у п. 3 остання надала у складі своєї пропозиції копію декларації відповідності на генератор дизельний трьохфазний 30 кВт (Agregat prądotwórczy 30kW, wersja zabudowana, silnik YANGDONG), однак вищевказана копія декларації надана польською мовою та не містить перекладу на українську мову. Також враховуючи вищезазначене, Замовник запросив привести інформацію у відповідність, а саме: надати у складі своєї пропозиції переклад копії декларації відповідності на генератор дизельний трьохфазний 30 кВт (Agregat prądotwórczy 30kW, wersja zabudowana, silnik YANGDONG) на українську мову 26.04.2023 р., за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме ФОП Лемішка Х.І., щодо відповідності вказаної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю товару згідно з предметом процедури закупівлі ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори (Генератори)», уповноваженою особою Замовника прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.04.2023 р. № 141). Цим же протоколом уповноваженої особи Замовника фізична особа підприємець Лемішка Х.І. визнана переможцем процедури закупівлі та ухвалено рішенням про намір укласти договір на закупівлю з переможцем процедури закупівлі. (Протокол сформовано та оприлюднено у системі«Prozorro» 26.10.2023 р. о 17.07). ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне: Обґрунтування позиції скаржника: Відповідно до умов Тендерної документації за закупівлею №UA-2023-04-13-008581-a Генератори, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи Замовника від 13.04.2023, № 130, зі змінами від 14.04.2023 (далі – Тендерної документації), а саме: п. п. 3, 4 розділу «Загальні вимоги» додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю…» визначено, що «3. Учасник, на підтвердження технічних та якісних характеристик, повинен надати у складі пропозиції копію декларації відповідності та сертифікатів відповідності, на товар, що пропонується Учасником. Дана вимога стосується: 1,2,4 позицій, зазначених у Технічній специфікації. 4. Учасник, на підтвердження технічних та якісних характеристик, у складі пропозиції, повинен надати копію декларації відповідності на товар, що пропонується Учасником. Дана вимога стосується: 3,5 позицій, зазначених у Технічній специфікації.» У відповідності до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає, якою (якими) мовою (мовами) повинні бути складені тендерні пропозиції. Згідно абз. 2 п. 7 розділу 1 Тендерної документації всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Зі змісту рішення № 4672-р/пк-пз від 19.05.2022 Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ вбачається, що неможливо встановити достовірність здійснення перекладу українською мовою певного документа, якщо в цьому перекладі не зазначено як документ, з якого зроблено переклад, так і автора перекладу. У складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни міститься документи складені польською мовою, зокрема відносно генератора дизельного трьохфазного 30 кВт (Agregat prądotwórczy 30kW, wersja zabudowana, silnik YANGDONG). Оскільки відсутній їх переклад українською мовою, встановити зміст цих документів не можливо. Також цим учасником додано до тендерної пропозиції непідписані уповноваженими особами документи українською мовою, в яких написано про відповідність певних машин вимогам директив та інших нормативно-правових документів Польщі та ЄС. Проте, зі змісту цих документів неможливо встановити, чи вони є самостійними документами, чи перекладом з іншої мови. Таким чином, в тендерній пропозиції фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни відсутні копії декларацій відповідності/сертифікатів відповідності складених українською мовою/перекладених українською мовою, в т. ч. відносно генератора дизельного трьохфазного 30 кВт (Agregat prądotwórczy 30kW, wersja zabudowana, silnik YANGDONG) . Виходячи з порозуміння тлумачення понять та термінів сертифікат відповідності – це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством України. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»), а декларація відповідності – це документ, який підтверджує, що вироблена продукція відповідає вимогам Технічного регламенту, який видається виробником на підставі підтверджених доказів відповідності продукції або ж на підставі протоколу випробувань акредитованої лабораторії. Відповідно до ст. 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні, якщо застосовані в цій державі процедури оцінки відповідності (навіть якщо вони відрізняються від українських процедур) забезпечують такий самий або вищий рівень відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, як і українські процедури оцінки відповідності. Результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо) вимогам технічних регламентів, проведеної в інших державах, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Призначені органи мають право визнавати і приймати результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо) вимогам технічних регламентів, проведеної іноземними акредитованими органами з оцінки відповідності, на підставі укладених з такими органами договорів про визнання результатів оцінки відповідності, за умови якщо: національні органи з акредитації, які акредитують органи з оцінки відповідності як в Україні, так і в іншій державі, є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали угоду про взаємне визнання з такою організацією стосовно відповідних видів діяльності з оцінки відповідності; призначений орган на підставі результатів оцінки відповідності (протоколів випробувань, документів про відповідність тощо), проведеної іноземним акредитованим органом з оцінки відповідності, застосовує процедуру оцінки відповідності або її частину та видає документ про відповідність, передбачений цією процедурою, під свою відповідальність. Таким чином, у випадку наявності в тендерній пропозиції фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни сертифікатів/декларацій відповідності на товар, виданих в інших ніж Україна країнах, в т. ч. генератор дизельний трьохфазний 30 кВт (Agregat prądotwórczy 30kW, wersja zabudowana, silnik YANGDONG), вона мала надати докази, що підверджують їх визнання та прийнятність в Україні, зокрема: - через такий самий або вищий рівень відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, як і українські процедури оцінки відповідності та/або - наявність міжнародного договору України з країною видачі сертифікатів/ декларацій відповідності на товар, який передбачає взаємне визнання результатів оцінки відповідності та/або - через рішення призначеного органу в Україні. Водночас, її тендерна пропозиція не містить таких доказів, а отже, не відповідає вимогам Тендерної документації в частині підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Висновок: Відповідно до абз. 7 п.1 та абз. абз. 2, 3 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Згідно абз. 4 пп. 1 та абз. 2 пп. 2 п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; Отже, фізична особа-підприємець Лемішки Христини Ігорівни не виправила виявлені Замовником недоліки в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна документація фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни не відповідає вимогам Тендерної документації в частині підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Частково викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається Тендерною документацією. У зв’язку з чим Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни. Враховуючи наведене і викладене вище, прийняте Замовником рішення порушує права ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Стверджуємо, що на етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону. Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними й містять дискримінаційний підхід до учасників, що порушує їх законні права та інтереси. З метою недопущення дискримінаційний підходу до учасників та усунення порушення норм законодавства про закупівлю, керуючись ст. 18 Закону,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі в діях уповноваженої особи з публічних закупівель відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області по визнанню фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни переможцем відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори (Генератори)» № UA-2023-04-13-008581-a. 3. Зобов`язати відділ освіти Яворівської міської ради Львівської області повністю скасувати рішення, затверджене протоколом № 141 від 26.04.2023, про визнання фізичної особи-підприємця Лемішки Христини Ігорівни переможцем відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори (Генератори)» № UA-2023-04-13-008581-a. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення відповідно до умов чинного законодавства. Додатки : - матеріали щодо процедури закупівлі товару за предметом: «ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори (Генератори)» № UA-2023-04-13-008581-a. - платіжне доручення.
Дата розгляду скарги: 11.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.05.2023 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2023 17:50
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2023 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 11.05.2023 № 6395
Автор: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Хлєбніков Валерій Геннадійович +380675673500 khlebnikov@darex.com.ua https://darex.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: fab311d13c754110bb64c8ddf3b28c6c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-13-008581-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до п 2. Додатку №2 до Тендерної документації, відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена наданням заповненої таблиці відповідності та копій документів (інструкцій щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги, проспекти, настанови з експлуатації або технічного опису чи технічних умов тощо), які містять підтвердження технічних параметрів товару, яке пропонується Учасником. У складі Вашої пропозиції Учасник на генератор бензиновий Mitsui PG-9SA надано технічний паспорт генераторів серії PG PG3 / PG3Р / PG3S / PG7S PG9S PG9SА, з характеристик якого чітко випливає, що генератор бензиновий Mitsui PG-9SA обладнаний тільки електростартом. Зокрема, на сторінці 9 вищевказаного документа чітко вказано, що типом запуску генератора бензинового Mitsui PG-9SA є електростарт. Окрім цього, на сторінці 7 технічний паспорт генераторів серії PG PG3 / PG3Р / PG3S / PG7S PG9S PG9SА чітко зазначено, що електричний та ручний стартер передбачений для моделі “PG3S”, “PG7S”, “PG9S”. Окрім цього, у п.2 Додатку №2 до Тендерної документації чітко зазначено, що копії документів (інструкцій щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги, проспекти, настанови з експлуатації або технічного опису чи технічних умов тощо), мають містити підтвердження технічних параметрів товару, яке пропонується Учасником. Надані Учасником у складі пропозиції: технічний паспорт генераторів серії PG PG3 / PG3Р / PG3S / PG7S PG9S PG9SА та ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГЕНЕРАТОРІВ MITSUI APW-СЕРІЇ APW-20 APW-25 APW-32 APW-25/ISUZU APW-32/ISUZU APW-40 APW-50 APW-60 APW-80 APW-200 не містять підтвердження усіх технічних параметрів запропонованого Учасником товару, які зазначені Замовником у таблиці відповідності,що міститься у Додатку №2 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено