• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках

Завершена

20 387 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 203 875.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2023 15:36 - 20.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі

Номер: 7d5dd90131184429bbe823de64e0620d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-13-008341-a.c2
Назва: Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Учасник має намір взяти участь в закупівлі № UA-2023-04-13-008341-a Вважаємо, що очікувана вартість за одиницю товару є низькою та не відповідає середньоринковим цінам. Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних. Провівши самостійно аналіз ринку щодо ідентичних товарів щодо продажу нафтопродуктів в роздріб, можна дійти висновку, що середній рівень цін на 13.04.2023 р. (дата оголошення закупівлі) по Житомирській області, на даний вид Товару встановився на наступному рівні: - бензин автомобільний А-95 – 46,72 UAH з ПДВ/літр - дизельне паливо – 46,28 UAH з ПДВ/літр - газ нафтовий скраплений-21,31 з ПДВ/літр Попередній аналіз ринку проводився з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ) та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також варто врахувати, що вартість бензину, дизельного палива та газу нафтового скрапленого на міжнародних ринках (біржові проказники Platts) почала поступово зростати і передбачається їх подальший ріст. Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне. Також необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на ціноутворення: - значний строк відстрочки платежу до 15 календарних днів після отримання Товару Замовником; - з моменту подання пропозиції до моменту укладення договору пройде значний період часу; - постійний ріст закупівельних цін, що прямопропорційно пов’язаний з ростом біржових котирувань (а відповідно і закупівельних цін) та коливанням валюти. Значним фактором, що може призвести до подорожчання бензинів та дизельного палива є планові зупинки на ремонт нафтопереробних заводів та можливий дефіцит пального. У зв’язку з цим, звертаємося до Вас з проханням: 1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.; 2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів з відстрочкою платежу 15 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимога по закупівлі код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках) задоволенню не підлягає виходячи з наступного: Очікувана вартість предмета закупівель була визначена за методом 1 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. , яка передбачає аналіз загальнодоступної інформації про ціну та направлення запитів цінових пропозицій постачальникам конкретного товару. Нами був проведений аналіз середньоринкових цін в мережі Інтернет та направлені запити цінових пропозицій постачальникам, які розрахували ціну на товар з урахуванням об'ємів закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінаційного характеру тендерної документації

Номер: a26e0835448f435c87a013a59e67142d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-13-008341-a.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційного характеру тендерної документації
Вимога:
Керуючись п. 51 Постанови КМУ №1178 від 12.101.2022року, звертаємось із вимогою щодо приведення умов закупівлі у відповідність до положень чинного законодавства України в частині виключення дискримінаційних положень тендерної документації, а саме: П. 3.5. та 2.3 Додатку 3 тендерної документації передбачає: «Смарт-карта має бути пластиковою картою з вбудованим чіпом (мікропроцесором) і містити інформацію про кількість та асортимент нафтопродуктів, які можуть бути відпущені на АЗС, а також іншу інформацію, необхідну для організації розрахунків. Скретч-карта має бути пластиковою номіналом 5,10,20,50 літрів». Вищезазначені вимоги порушують базові принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, у свою чергу, обмежують коло потенційних учасників. Замовник встановлює обмеження щодо участі лише постачальників із пластиковою карткою та вбудованим мікрочипом, що законодавчо не є обґрунтовано. Талон або смарт-картка/картка - це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом, або магнітною стрічкою, або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку нафтопродуктами. Талон або смарт-картка не є предметом закупівлі, тому замовник не має права висувати необґрунтовані вимоги щодо конкретного матеріалу та системи цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку нафтопродуктами. Враховуючи вищенаведене, Замовнику слід внести зміни в тендерну документацію, скасувавши вимоги, передбачені п.3.5 та 3.7 Додатку 3 тендерної документації, та прописавши наступне положення щодо способу отримання пального: «Талон або смарт-картка/картка - це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом, або магнітною стрічкою, або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку нафтопродуктами .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за зауваження, відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено