• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Колодки гальмівні до пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-13-002199-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодки гальмівні до пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 881 872,00 грн (одинадцять мільйонів вісімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят дві гривні 00 копійок) в т.ч.: Лот № 1 – 5 617 872,00 грн (п’ять мільйонів шістсот сімнадцять тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 00 копійок); Лот № 2 – 6 264 000,00 грн (шість мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Завершена

11 881 872.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 178.72 UAH
Період оскарження: 13.04.2023 12:45 - 18.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Про визнання Переможця

Номер: a45a26e30be1440881343c1a97b0f067
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-13-005252-a.a1
Назва: Про визнання Переможця
Вимога:
Вимога про надання інформації щодо тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши вимогу повідомляємо наступне: Пропозиція ТОВ "М-ЛИТ"відхилена (протокол №1-17/05/23 від 17.05.2023 р), відповідне рішення оприлюднено в установленому порядку 17.05.2023. Підстави відхилення «Учасник ТОВ "М-ЛИТ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 1) На вимогу п. 3 додатку 2 ТД учасник не надав лист-відгук від контрагента по аналогічному договору. 2) На вимогу п. 4 додатку 2 ТД учасник надав інформацію про товар в якій не зазначено країну виробника. 3) На вимогу п. 1 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку 1 ТД пропозиція не містить відповідного документу. 4) На вимогу п. 2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку 1 ТД пропозиція не містить відповідного документу та/або належних документів на підтвердження здійснення інспекторського контролю або наявності умовного номеру на запропоновану до постачання продукцію. 5) На вимогу пп. 2.4 п. 2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку 1 ТД пропозиція не містить відповідного документу. - пропозицію учасника ТОВ "М-ЛИТ" відхилити на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»,абз. 5 пп. 2 п. 41 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», абз. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей», . ». Після відхилення Замовник розглянув пропозицію ТОВ "НДМЗ", яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною. В результаті розгляду встановлено, що пропозиція відповідає умовам ТД та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Пропозиція містить ТОВ "НДМЗ" всі необхідні документи, що вимагав Замовник таблицею «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідностіекологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт» (далі - Таблиця) додатку 1 ТД, дана таблиця містить вичерпний перелік документів які надаються в пропозиції в технічній частині. Зокрема пропозиція містить ТУ У в яких наявні розділи гарантії виробника, умови транспортування пакування тощо. В частині надання етикетки на продукцію то такий документ повною мірою відповідає вимога пп. 2. 4 п. 2 Таблиці додатку 1 ТД та підпадає під поняття «тощо». Наданий договір 5/362-22Н передбачає проведення інспекційного контролю продукції яку учасник запропонував до постачання. Принагідно повідомляємо, що порядок оскарження передбачений ст.. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено