• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)»

Завершена

369 276.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 846.38 UAH
Період оскарження: 02.02.2018 19:01 - 14.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Додаток № 1

Номер: eecc165aad774afcbebebbe94fb3aa0a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-004007-b.a1
Назва: Додаток № 1
Вимога:
Доброго дня! У Додатку № 1 Таблиця № 1 зазначено, що Учасник повинен вказати наявність вогнепальноі, нарізної короткоствольної зброї. Ця вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників до одного - поліції. Ви задалегіть вже вирішили, хто буде переможцем. До того ж не зрозуміло на підставі якого ЗАКОНОДАВЧОГО акту Ви це вимагаєте? Ваші об'єкти не є стратегічними, та не підпадають під дію Постанов 937 та 82. До того ж травматична зброя має не менш вражаючу дію ніж вогнепальна, до того ж Ваші об'єкти є місцями скопичення населення, тому стріляти вогнепальною зброю все одно ніхто не буде, а якщо і буде то є імовірність випадкових жертв серед цивільних громадян, а травматична зброя - зупинить злочинців, та не нанесе шкоду людям. Тому встановивши цю вимогу Ви вже ризикуєте життям. На підставі вищезгаданного надайте законодавчі підстави Вашої вимога, а якщо ні - Ми вимагаємо видалити цю вимогу з документації, як не законну. Хочете, щоб охоронники мали зброю, тоді дайти охоронним підприємствам вибір, а не перетворюйте закупівлю на ігру в одного учасника, для цього є інші підстави та інші статті Кримінального кодексу. ЗУ "Про охоронну діяльність" не обмежує підприємства наявністю вогнепальної зброї, а чому Ваша інстанція, яка повинна, як ніхто інший захищати права людей та підприємств це робите?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу стосовно видалення з кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимоги щодо наявності у Учасника вогнепальноі нарізної короткоствольної зброї та тверджень про те, що вказана вимога, на Вашу думку, є дискримінаційною та такою, що не ґрунтується на вимогах нормативних актів, ТУ ДСА України в Запорізькій області повідомляє наступне. Підрозділи Національної поліції не входять до жодного списку монополістів щодо надання охоронних послуг або використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї. Зважаючи на наведене, немає підстав стверджувати, що внаслідок встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв «коло учасників звужується до одного». Також зазначаємо, що у випадку, коли б підрозділи Національної поліції дійсно би були монополістами у сфері надання охоронних послуг або використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї, Замовник – ТУ ДСА України в Запорізькій області мав би підстави для укладання договору на закупівлю послуг з охорони без оголошення процедури відкритих торгів. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі наявності у Учасника вогнепальної нарізної короткоствольної зброї ґрунтуються на вимогах нижченаведених нормативних актів. Згідно зі статтею 126 Конституції України незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України. Безпека суддів та охорона приміщень судів є однією з основних гарантій незалежності суддів та системи правосуддя в цілому. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про основи національної безпеки України» від 19.06.2003 № 964-IV суди загальної юрисдикції є суб’єктами забезпечення національної безпеки України. Саме зважаючи на положення вищевказаних нормативних актів замовником – ТУ ДСА України в Запорізькій області визначено кваліфікаційні критерії до Учасників. Відповідно до пункту 39, розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII тимчасово, на період до початку виконання в повному обсязі повноважень Служби судової охорони, підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, органів та установ системи правосуддя, виконання функцій щодо державного забезпечення особистої безпеки суддів та членів їхніх сімей, працівників суду, забезпечення безпеки учасників судового процесу здійснюється підрозділами Національної поліції України та Національної гвардії України. На виконання вищевказаного положення Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Кабінетом Міністрів України видано постанову від 01.12.2017 № 902 «Про затвердження переліків судів, органів та установ системи правосуддя, охорона яких здійснюється підрозділами Національної поліції та Національної гвардії», яка у теперішній час є чинною. Зважаючи на наведене, посилання на постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності» та 82 (реквізити не зазначені, у зв’язку з чим не зрозуміло про який саме нормативний акт йде мова) є такими, що не мають відношення до умов процедури закупівлі «Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)». Стосовно переваг травматичної зброї та виключення випадків застосування вогнепальної зброї в приміщеннях судів зазначаємо, що це твердження є вашим особистим припущенням, зважаючи на наступне. Як вже зазначалося вище, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.12.2017 № 902 «Про затвердження переліків судів, органів та установ системи правосуддя, охорона яких здійснюється підрозділами Національної поліції та Національної гвардії» денну та цілодобову охорону приміщень місцевих загальних судів здійснюють підрозділи Національної поліції та національної гвардії України, які озброєні вогнепальною нарізною короткоствольною зброєю. Також, відповідно до Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених (підсудних), засуджених за вимогою судів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Державної судової адміністрації України, Генеральної прокуратури України від 26.05.2015 № 613/785/5/30/29/67/68, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 червня 2015 р. за № 698/27143, конвоювання обвинувачених (підсудних), засуджених із установ попереднього ув’язнення до судів та охорона їх під час судових засідань, а також конвоювання їх у зворотному напрямку здійснюються військовими частинами та підрозділами Національної гвардії України та органами внутрішніх справ Міністерства внутрішніх справ України за місцем їх дислокації, які озброєні вогнепальною нарізною короткоствольною зброєю. Додатково маємо зазначити, що у відповідності до плану територіальної оборони Запорізької області, яка безпосередньо наближена до зони проведення АТО та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 92 «Про затвердження Положення про єдину державну систему запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків» Запорізька область відноситься до «жовтого» ступеня загрози. Виходячи з вищевикладеного, враховуючи, що в приміщеннях судів зберігаються документи, які можуть викликати зацікавленість озброєних злочинних формувань та напади на об’єкти охорони, ефективно протидіяти порушникам може лише структура, що має на озброєнні вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Зважаючи на наведене, Ваша вимога є безпідставною, такою, що свідчить про відсутність розуміння специфіки діяльності місцевих загальних судів, вимог нормативних актів щодо забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів, та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено