-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікна металопластикові
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Завершена
573 348.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 733.49 UAH
мін. крок: 1% або 5 733.49 UAH
Період оскарження:
13.04.2023 10:03 - 23.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА
Номер:
b4f16ac9c6b843f3b4eba285c927686d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-13-001583-a.c1
Назва:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОм ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-13-001583-a) щодо предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)» на суму 573 348,85 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 26-04-2023, 10:00.
26-04-2023 о 10:00 по даній закупівлі було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 482 889,06 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "Будкомплект" на суму 498 800,00 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" на суму 527 532,36 UAH, з ПДВ
4. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 557 000,00 UAH, з ПДВ
5. ТОВ "ВІКНОСІСТЕМА" на суму 564 356,52 UAH, з ПДВ
За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі Скаржник) перейшла на кваліфікацію, але була відхилена на підставі протоколу Замовника № 251/23 від 18.05.2023р.,як таку , що не відповідає у повній мірі вимогам технічної специфікації (додаток 2), а саме:
- «Відсутній паспорт/сертифікат/інший документ, виданий виробником щодо якості на всі позиції запропоновані учасником. » (цитата протоколу).
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво», що було проведено уповноваженою особою- провідним інженером групи тендерних процедур матеріалів та обладнання Марією Костєвою з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Постанова КМУ №1178) та вимог Тендерної документації на закупівлю: «ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)», затвердженої протоколом Уповноваженої особи Замовника від 21.04.2023р. № 166/23 (далі- Тендерна документація Замовника) так як пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника з наступних підстав:
1. Відповідно до Додатку 2 ТД у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ п.2 вказана вимога «Щодо всіх позицій, запропонованих учасником, паспорт/сертифікат/інший документ, виданий виробником щодо якості» (цитата Додатку 2 ТД). Виконуючи дану вимогу Скаржник у складі своєї пропозиції надав всі необхідні діючі документи в повному обсязі, що підтверджують якість запропонованої продукції , а саме архівний файл «сертифікати.rar» який був завантажений в ЕСЗ 25-04-2023, 22:14:16. Даний архівний файл містить :
1.1.Сертифікат відповідності на профілі сталеві гнуті
1.2.Протокол випробувань по визначенню групи горючості профілю ПВХ
1.3.Протокол випробувань профілю ПВХ для віконних та дверних конструкцій
1.4.Протокол випробувань на радіаційний контроль
1.5.Протокол випробувань на токсичний контроль
1.6. Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних та дверних конструкцій
1.7.Висоновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі ПВХ
1.8.Протокол випробувань склопакетів
1.9. Сертифікат відповідності на склопакети
1.10. Протокол випробувань на фурнітуру
1.11. Сертифікат відповідності на фурнітуру
1.12. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру
1.13. Довідка про сертифікацію.
1.14. Зразок паспорту на виріб
1.15. Сертифікат ISO 14001 на систему екологічного управління
1.16. Сертифікат ISO 9001 на систему управління якістю.
Надані документи є вичерпним переліком документації , що підтверджує якість запропонованої продукції, таким чином надана пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника.
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2019р. №437 «Питання українського правопису» (далі Постанова) , що затвердив «Український правопис» в новій редакції, розробленій Українською національною комісією з питань правопису параграф 165 (стор.248) тлумачить : «Скісну риску ставимо в таких позиціях.
В офіційно-діловому та науковому стилях — як розділовий знак між однорідними членами речення та в інших подібних випадках у значенні, близькому як до єднального (= і), так і до розділового (= або) сполучників (з можливістю переважання в різних контекстах то одного, то іншого з цих значень) (цитата «Українського правопису»). Відповідно до даного діючого нормативно-правового акту , який є ЗАКОНОДАВЧИМ АКТОМ вимогу Замовника «Щодо всіх позицій, запропонованих учасником, паспорт/сертифікат/інший документ, виданий виробником щодо якості» слід трактувати як надання документів паспорту АБО сертифікату АБО іншого документу, виданого виробником щодо якості. Крім цього звертаємо ВАШУ УВАГУ на те, що Замовник при встановленні вимоги про надання іншого документу, виданого виробником щодо якості не конкретизував, що саме на увазі малось про надання якого саме документу.
Таким чином , надані документи у складі пропозиції Скаржником повністю відповідають вимогам Замовника.
3. Відповідно до наданих Сертифікатів відповідності, дані документи розповсюджуються на всю продукцію , яка буде виготовлена на період :
3.1. Сертифікат відповідності на профілі сталеві гнуті з 20.08.2021р. до 19.08.2023р.
3.2. Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних та дверних конструкцій з 17.05.2022р. до 16.05.2023р., що був діючим на момент подання пропозиції Скаржником.
3.3. Сертифікат відповідності на склопакети з 04.04.2023р. до 08.03.2024р.
3.4. Сертифікат відповідності на фурнітуру з 22.03.2023р. до 21.03.2025р.
3.5. Сертифікат ISO 14001 на систему екологічного управління з 01.12.2020р. до 30.11.2023р.
3.6. Сертифікат ISO 9001 на систему управління якістю з 20.05.2020р. до 19.05.2023р., що був діючим на момент подання пропозиції Скаржником.
Таким чином , надані документи у складі пропозиції Скаржником повністю відповідають вимогам Замовника.
4. Пояснення щодо надання паспортів на виріб:
4.1. Відповідно до Додатку 3 ТД «Технічна пропозиція» Замовником вказано : «Замір: потребує» по кожній з позицій 1-14, таким чином ТД встановлені технічні вимоги до товару , які потребують уточнення відповідно до вимог Замовника, що підтверджує про можливу неточність наданих геометричних характеристик .
4.2. Відповідно до діючих нормативно-правового акту ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.» технічний паспорт є строго структурованим документом, кожен пункт паспорта відповідають за конкретний показник, конкретну дію та конкретну вимогу до безпеки при експлуатації вже виготовленого товару. Враховуючи попередню вимогу Замовника про необхідність виконання контрольного заміру конструкцій, а також , що конструкції які витребують ся Замовником є індивідуальними конструкціями та не є товаром складського зберігання , то не можливо надання паспортів на дані конструкції з вказаними вимогами Замовника, тому скаржником був наданий зразок паспорту на продукцію , яка вимагається з наданням параметрів якості запропонованої продукції, що підтверджує про відповідність пропозиції Скаржника вимогам Замовника.
Таким чином , надані документи у складі пропозиції Скаржником повністю відповідають вимогам Замовника.
5. За вимогами частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі
закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник не надав можливості учаснику надати уточнюючу інформацію або пояснення по даному питанню щодо кваліфікаційних вимог по статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо подання всіх документів, чим порушив законні права Скаржника.
Тому, прийнятне рішення про відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво» було прийнято не законним та не правомірним, та упередженим та містить ознаки безпідставності, оскільки, Замовник відхиляє на протизаконних підставах та не використовує обов’язок щодо учасника – Скаржника на виправлення невідповідностей, чим порушує законні права та інтереси Скаржника.
Отже, Замовником порушено права ТОВ «Українське міське будівництво» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачене ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавлена права Учасника надати інші документи що підтверджують кваліфікацію.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Уповноважена особа Замовника порушила право ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво» на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 3 Закону).
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво».
3. Зобов'язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 482 889,06 UAH, з ПДВ такою, що відповідає вимогам Замовника.
Директор
ТОВ «Українське міське будівництво» С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ КТЕ постачання вікон.pdf 18.05.2023 23:47
- №251_23. 4422_вікна_уч 1_Протокол_відхилення.docx 18.05.2023 23:47
- Скарга в АМКУ КТЕ постачання вікон.docx 18.05.2023 23:47
- ukr.-pravopys-2019_3.pdf 18.05.2023 23:47
- сертифікати.rar 18.05.2023 23:48
- Скарга в АМКУ КТЕ постачання вікон.pdf.asice 19.05.2023 11:04
- Блоки віконні та дверні _ (15.12.2022-14.12.2023).PDF 29.05.2023 14:32
- висновок СЕС Блоки віконні та дверні.pdf 29.05.2023 14:32
- Протокол №65.12.22.119-1.PDF 29.05.2023 14:32
- Додаток до Скарги в АМКУ КТЕ постачання вікон.pdf 29.05.2023 16:19
- Додаток до Скарги в АМКУ КТЕ постачання вікон.pdf.asice.zip 29.05.2023 16:26
- рішення від 22.05.2023 № 6926.pdf 22.05.2023 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2023 № 7668.pdf 31.05.2023 16:12
- рішення від 30.05.2023 № 7668.pdf 02.06.2023 17:50
- 4422_Пояснення АМКУ.docx 24.05.2023 17:09
- 4422_Пояснення АМКУ.pdf 24.05.2023 17:09
- Тендерна документація.rar 24.05.2023 17:09
- Протокол розгляду тендерної пропозиції.docx 24.05.2023 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2023 10:31
Дата розгляду скарги:
30.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.06.2023 17:51