• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне переоснащення тягової підстанції Підбірці ( заміна акумуляторної батареї)

Пункт 1.6.5 Інвестиційної програми ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік. *Більш детальна інформація щодо предмета закупівлі зазначена в Додатку №3.

Торги відмінено

1 041 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 208.80 UAH
Період оскарження: 09.11.2017 14:39 - 06.03.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення Замовником законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 381386de61524ab3b34b1801415a6611
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002046-c.c3
Назва: Скарга щодо порушення Замовником законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга подається ТОВ «Аквілон-Енергія» в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із порушенням Філією «Енергозбут» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», законодавства та встановленням Замовником дискримінаційних і неоднозначних вимог в процедурі закупівлі «Технічне переоснащення тягової підстанції Підбірці (заміна акумуляторної батареї)».
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2017 22:41
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2018 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до вимог абз. 1 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" відмінити торги у разі: відсутності подальшої потреби на закупівлю товарів, робіт та послуг.
Автор: ТОВ "АКВІЛОН-ЕНЕРГІЯ", Даниліна Марина 0445816869 tender@akvilon-energy.com.ua http://akvilon-energy.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 39471d9cacc04cba97b0a692d5c9baf0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002046-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
В додатку №3 Технічного завдання зазначена вимога стосовно габаритних розмірів елементів акумуляторної батареї, які будуть пропонуватись учасниками торгів, а саме «- акумулятори повинні мати габаритні розміри (210х254х491 мм), що дозволяють розмістити їх на стелажах в існуючих приміщеннях без порушення діючих норм». Розміри свинцево-кислотних акумуляторів типу OGI всіх виробників відрізняються від розмірів, вказаних у вимогах додатку №3. Таким чином, акумулятори типу OGI, що будуть запропоновані будь-яким учасником, будуть відхилені з причини недотримання відповідності технічному завданню тендерної документації. Вважаємо, що наведені в додатку №3 тендерної документації габаритні розміри (210х254х491 мм) є необгрунтованими. Просимо внести зміни до тендерної документації для можливості участі в торгах потенційним учасникам із забезпеченням відповідності запропонованої продукції всім технічним вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за бажання взяти участь у торгах. Ваші зауваження були прийняти до розгляду. Нами було направлено лист-запит до відповідної філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо уточнення технічних вимог до відповідного предмету закупівлі. У разі виявлення недоліків, нами будуть внесені зміни у найкоротший термін.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Загальна вимога на умови закупівлі

Номер: 25e2511916c942e2996b6fc0c71c91d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002046-c.a2
Назва: Загальна вимога на умови закупівлі
Вимога:
Добрий день. Дана закупівля регулюється Законом України "Про публічні закупівлі " , тому керуючись строками визначеними в п.2 статті 32 даного ЗУ, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Найближча можлива дата підписання договору за даною закупівлею між Учасником (переможцем) та Замовником може становити 08.12.17. В п. 3.4. Розділу I тендерної документації строк виконання робіт зазначений: «З дати укладання договору до 31.12.2017 року». Отже, на виконання робіт до 31.12.2017 року залишається 15 робочих днів. Водночас, в п.1. розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" в критеріях оцінки передбачається можливість виконання робіт «- більше 21 календарного дня». Також в проекті договору на закупівлю в п. 19.1. зазначено наступне: "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2017 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику згідно Акту за формою, наведеною в Додатку № 5 до Договору, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань." Виходячи з вищевикладеного, маємо значні суперечності у вимогах тендерної документації щодо строків виконання робіт. Зауважимо, що в п.5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі " передбачено наступне: « дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації для усунення суперечностей у вимогах щодо строків виконання робіт, а саме – продовжити строк виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до затвердженої НКРЕКП Інвестиційної програми на 2017 рік, продовження терміну дії Договору на наступний рік не передбачено.
Статус вимоги: Задоволено