-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспорту)
Завершена
308 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 087.90 UAH
мін. крок: 1% або 3 087.90 UAH
Період оскарження:
12.04.2023 21:50 - 17.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Встановлення Замовнком дискримінаційних умов ТД
Номер:
f8e172a1e4ad4ac4bcdda373386ddafa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-012371-a.a2
Назва:
Встановлення Замовнком дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Замовником у тендерній документації, а саме у Додатку І передбачено вимогу щодо місця надання послуг – м. Київ, не далі ніж 5 км від адміністративної будівлі КО «Київзеленбуд», яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кудрявська, 23 (надалі – Вимога). Вважаємо Вимогу дискримінаційною та такою, що порушує наші права, як Учасника, з огляду на наступне.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Беручи до уваги наведене вище, з метою усунення порушення законодавства та зменшення витрат Замовника, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника на те, що існує практика АМКУ з цього питання (рішення в закупівлях UA-2021-03-09-001618-b та UA-2023-03-17-008857-a додаємо, інші прийнято в закупівлях, інформація щодо яких у зв’язку з введенням воєнного стану наразі замаскована). У разі відхилення поставленої вимоги будемо звертатись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою приведення тендерної документації Замовника до відповідності вимогам чинного законодавства та існуючій практиці розгляду подібних вимог, що затягне процедуру проведення закупівлі та може призвести до накладення штрафів на Уповноважену особу Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 04.04.2023 № 4182.pdf 13.04.2023 12:14
- рішення від 07.04.2021 № 7227.pdf 13.04.2023 12:14
Дата подачі:
13.04.2023 12:14
Вирішення:
У зв’язку з тим, що КО «Київзеленбуд» відноситься до підприємств критичної інфраструктури м. Києва, в умовах воєнного стану, коли бюджетні надходження скорочуються, а витрати значно зростають надзвичайно важливим є забезпечення дотримання жорсткої економії витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань, час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту є дуже обмеженим. Зазначення в технічній специфікації вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання функцій підприємства з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві.
Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом встановлено про наявність більш ніж 20 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі". Замовником не планується внесення змін до документації з підстав, зазначених у вимозі.
Ураховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
e9d50a1b279a4d94956d303161794b5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-012371-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документаціїм : СТО розташована м. Київ, не далі ніж 5 км від адміністративної будівлі КО «Київзеленбуд», яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кудрявська, 23. як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2023 11:09
Вирішення:
У зв’язку з тим, що КО «Київзеленбуд» відноситься до підприємств критичної інфраструктури м. Києва, в умовах воєнного стану, коли бюджетні надходження скорочуються, а витрати значно зростають надзвичайно важливим є забезпечення дотримання жорсткої економії витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань, час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту є дуже обмеженим. Зазначення в технічній специфікації вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання функцій підприємства з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві.
Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом встановлено про наявність більш ніж 20 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі". Замовником не планується внесення змін до документації з підстав, зазначених у вимозі. Ураховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено