• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори

Торги не відбулися

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2023 17:05 - 19.04.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 3bb3ac7ff958419eab61cb280327ebe7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
ДО АНТИМОНОМОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ". Код ЄДРПОУ 35054725 Юридична адреса: 21011 Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гонти, будинок 96-а, Електронна пошта: leksar.vn@gmail.com тел (0432)55-74-36, (096)2435463. ЗАМОВНИК: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)". Код ЄДРПОУ 22987455. Юридична адреса: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Перемоги 7а Електронна пошта: khmtercentr@gmail.com Тел..+380676688871 ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-04-12-011560-a СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" проводить закупівлю – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-12-011560-a. В закупівлі приймає участь два учасники: - ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " – цінова пропозиція - 1 521 814,00 грн з ПДВ; - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" – цінова пропозиція - 1 700 328,60 грн з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 22 квітня 2023 року. 1 червня 2023 року Протоколом №83 уповноваженої особи переможцем закупівлі визначено учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ". Проаналізувавши документи, подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, ми знайшли деякі невідповідності їх вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - В Додатку №3 ТД Замовника «Технічні вимоги. Технічна специфікація.(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) міститься вимога: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи, серед яких: - 1. Довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації: - 9. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору. - 11. Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію. Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної документації надає «Додаток 3. Технічні вимоги», цей документ має посилання на Додаток №3 ТД Замовника та містить Склад продуктового набору, у вигляді Таблиці1, яка повністю заповнена, містить печатку та підпис ФОП Павлійчук Олега Анатолійовича, також дана Таблиця міститься наступну інформацію: № п/п, Найменування товару, кількість товару, шт., Назва виробника товару та його адреса реєстрації, Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості). П.10 вищезгаданої Таблиці – найменування товару - Свинина тушкована 500г СКО, кількість товару - 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації - ФОП Павлійчук Олег Анатолійович.30500, Хмельницька обл..,м. Полонне, вул. А. Герасимчука, буд.166, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Декларація виробника №150.(Дана інформація дублюється у Довідці про вміст продуктового набору Фізична особа – підприємець Павлійчук Олег Анатолійович, проте в даному документі є посилання на Додаток 1 до тендерної документації, а така Довідка вимагалась саме Додатком №3 ТД Замовника). Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної пропозиції надає Копію Декларації виробника №19/01 від 19.01.2023 року, видану ФОП Павлійчук О.А на продукцію «Свинина Тушкована», скляна банка, маса нетто 500г. Інших декларацій виробника на Свинину тушковану Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав. Отже, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", не надав Декларацію №150, на яку посилається у Довідці із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1, Додатку №3 тендерної документації Замовника, тим самим не виконав вимогу п.9 Додатку №3 ТД Замовника. П.12 вищезгаданої Таблиці, наданої Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", – найменування товару – Чай чорний вищого ґатунку, по 25 фільтр-пакетиків в упаковці, кількість товару - 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації – ТОВ «Фіто Україна», Україна, 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 25, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Посвідчення про якість №05.03.02 -04/74502. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", надає фото упаковки чаю (вимагалось п.11 Додатку №3 ТД Замовника) на якому не видно мінімальний термін придатності або дата "вжити до". Згідно ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» Стаття 6. Перелік обов’язкової інформації про харчові продукти: 1. З урахуванням винятків, передбачених цим розділом для фасованих харчових продуктів, обов’язковою для надання є така інформація: 1) назва харчового продукту; 2) перелік інгредієнтів; 3) будь-які інгредієнти або допоміжні матеріали для переробки, які наведені у додатку № 1 до цього Закону або походять з речовин чи продуктів, наведених у додатку № 1 до цього Закону, які використовуються у виробництві або приготуванні харчового продукту і залишаються присутніми у готовому продукті, навіть у зміненій формі; 4) кількість певних інгредієнтів або категорій інгредієнтів у випадках, передбачених цим Законом; 5) кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання; 6) мінімальний термін придатності або дата "вжити до"; 7) будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби); 8) найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про харчовий продукт, а для імпортованих харчових продуктів - найменування та місцезнаходження імпортера; 9) країна походження або місце походження - у випадках, передбачених статтею 20 цього Закону; 10) інструкції з використання - у разі якщо відсутність таких інструкцій ускладнює належне використання харчового продукту; 11) для напоїв із вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об’ємних одиниць - фактичний вміст спирту у напої (крім продукції за кодом 2204 згідно з УКТ ЗЕД); 12) інформація про поживну цінність харчового продукту; 13) позначення, що ідентифікує партію (лот), до якої (якого) належить харчовий продукт. Також Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає копію Декларації виробника / Посвідчення про якість 058-Ф видану ТОВ «Фіто Україна», від 21.07.2022 року. При цьому, у вищезгаданому документі «Додаток 3. Технічні вимоги», який містить Склад продуктового набору, у вигляді Таблиці1, Учасником зазначена назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) - Посвідчення про якість №05.03.02 -04/74502. Отже, на виконання п.9 Додатку №3 ТД Замовника, учасник не надав Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору. Доречі, ні на фото упаковки чаю, ні у Декларації виробника /Посвідчення про якість 058-Ф виданій виробником ТОВ «Фіто Україна», не міститься інформації про те, що Чай чорний ZaDinamo – це чай чорний вищого ґатунку (і, наскільки нам відомо, чай відрізняють не за ґатунками, а за сортами), тому перевірити якість чаю, по документам, наданим Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наразі неможливо. П.13 вищезгаданої Таблиці, наданої Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", – найменування товару – печиво затяжне 240г, кількість товару – 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації – ТОВ «ТД «Житомирські ласощі».10003, Житомирська обл.., м. Житомир, вул. Щорса, б.67, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Декларація виробника. №1 324. Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Довідка про товар (фото)», який серед інших містить зображення на якому видно назву продукту «Печиво затяжне «Марія», виробником якого є ТОВ «ТД «Житомирські ласощі».10003, Житомирська обл.., м. Житомир, вул. Щорса, б.67, маса нетто 270г. Також Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає документ, під назвою «Печиво», який по суті є копією декларації виробника (якісне свідоцтво) №1 324 від 03.04.2023 року, на яке учасник посилається в документі «Додаток 3. Технічні вимоги», із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1, Додатку №3 тендерної документації Замовника. Серед іншого, даний документ (Декларація виробника) містить найменування товару «Печиво затяжне «Марія» з фруктозою 240г, що теоретично підпадає під Склад продуктового набору, наданий Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", але є іншим по відношенню до наданого фотографічного зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію, зокрема на фото зафіксована інша назва товару (Печиво затяжне «Марія») та інша маса нетто товару. Отже на виконання п.11 Додатку №3 ТД Замовника, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", не надав у складі своєї тендерної пропозиції фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію на товар – печиво затяжне 240г. На фото цукру ТМ «СТО ПУДОВ», виробництва ТОВ «ПРОДЕНЕРГО», наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції, на вимогу п.11 Додатку №3 ТД Замовника вказано – цукор білий, кристалічний з цукрових буряків І категорії, натомість у Копії якісного посвідчення №735 від 21 квітня 2023 року, наданого Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» на вимогу п. 9 Додатку №3 ТД Замовника, вказано – назва продукту – цукор білий кристалічний, ґатунок – третя категорія, виробник ТОВ «ПРОДЕНЕРГО», що не відповідає інформації зазначеній на фото. А, оскільки, обоє ці документи вимагались тендерною документацією і суперечать один одному, то неможливо підтвердити якість запропонованого у складі тендерної пропозиції Учасника товару. На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-04-12-011560-a учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ». Додатки: - Додаток №3 ДТ Замовника; - «Додаток 3. Технічні вимоги», наданого Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»; - Довідка про вміст продуктового набору, надана Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»; - Копія Декларації виробника №19/01 від 19.01.2023 року; - Документ під назвою «Печиво»; - Довідка про товар (фото); - копія Декларації виробника / Посвідчення про якість 058-Ф; - копія Декларації виробника. №1 324; - Копія якісного посвідчення №735 від 21 квітня 2023 року.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.06.2023 11:06
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Оксана Вороніна +380677097389 solsvit2007@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4d211d8a69b7499eb684c748694152fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
ДО АНТИМОНОМОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ". Код ЄДРПОУ 35054725 Юридична адреса: 21011 Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гонти, будинок 96-а, Електронна пошта: leksar.vn@gmail.com тел (0432)55-74-36, (096)2435463. ЗАМОВНИК: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)". Код ЄДРПОУ 22987455. Юридична адреса: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Перемоги 7а Електронна пошта: khmtercentr@gmail.com Тел..+380676688871 ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-04-12-011560-a СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" проводить закупівлю – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-12-011560-a. В закупівлі приймає участь два учасники: - ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " – цінова пропозиція - 1 521 814,00 грн з ПДВ; - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" – цінова пропозиція - 1 700 328,60 грн з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 22 квітня 2023 року. 1 червня 2023 року Протоколом №83 уповноваженої особи переможцем закупівлі визначено учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ". Проаналізувавши документи, подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, ми знайшли деякі невідповідності їх вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - В Додатку №3 ТД Замовника «Технічні вимоги. Технічна специфікація.(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) міститься вимога: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи, серед яких: - 1. Довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації: - 9. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору. - 11. Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію. Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної документації надає «Додаток 3. Технічні вимоги», цей документ має посилання на Додаток №3 ТД Замовника та містить Склад продуктового набору, у вигляді Таблиці1, яка повністю заповнена, містить печатку та підпис ФОП Павлійчук Олега Анатолійовича, також дана Таблиця міститься наступну інформацію: № п/п, Найменування товару, кількість товару, шт., Назва виробника товару та його адреса реєстрації, Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості). П.10 вищезгаданої Таблиці – найменування товару - Свинина тушкована 500г СКО, кількість товару - 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації - ФОП Павлійчук Олег Анатолійович.30500, Хмельницька обл..,м. Полонне, вул. А. Герасимчука, буд.166, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Декларація виробника №150.(Дана інформація дублюється у Довідці про вміст продуктового набору Фізична особа – підприємець Павлійчук Олег Анатолійович, проте в даному документі є посилання на Додаток 1 до тендерної документації, а така Довідка вимагалась саме Додатком №3 ТД Замовника). Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної пропозиції надає Копію Декларації виробника №19/01 від 19.01.2023 року, видану ФОП Павлійчук О.А на продукцію «Свинина Тушкована», скляна банка, маса нетто 500г. Інших декларацій виробника на Свинину тушковану Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав. Отже, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", не надав Декларацію №150, на яку посилається у Довідці із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1, Додатку №3 тендерної документації Замовника, тим самим не виконав вимогу п.9 Додатку №3 ТД Замовника. П.12 вищезгаданої Таблиці, наданої Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", – найменування товару – Чай чорний вищого ґатунку, по 25 фільтр-пакетиків в упаковці, кількість товару - 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації – ТОВ «Фіто Україна», Україна, 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 25, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Посвідчення про якість №05.03.02 -04/74502. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", надає фото упаковки чаю (вимагалось п.11 Додатку №3 ТД Замовника) на якому не видно мінімальний термін придатності або дата "вжити до". Згідно ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» Стаття 6. Перелік обов’язкової інформації про харчові продукти: 1. З урахуванням винятків, передбачених цим розділом для фасованих харчових продуктів, обов’язковою для надання є така інформація: 1) назва харчового продукту; 2) перелік інгредієнтів; 3) будь-які інгредієнти або допоміжні матеріали для переробки, які наведені у додатку № 1 до цього Закону або походять з речовин чи продуктів, наведених у додатку № 1 до цього Закону, які використовуються у виробництві або приготуванні харчового продукту і залишаються присутніми у готовому продукті, навіть у зміненій формі; 4) кількість певних інгредієнтів або категорій інгредієнтів у випадках, передбачених цим Законом; 5) кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання; 6) мінімальний термін придатності або дата "вжити до"; 7) будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби); 8) найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за інформацію про харчовий продукт, а для імпортованих харчових продуктів - найменування та місцезнаходження імпортера; 9) країна походження або місце походження - у випадках, передбачених статтею 20 цього Закону; 10) інструкції з використання - у разі якщо відсутність таких інструкцій ускладнює належне використання харчового продукту; 11) для напоїв із вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об’ємних одиниць - фактичний вміст спирту у напої (крім продукції за кодом 2204 згідно з УКТ ЗЕД); 12) інформація про поживну цінність харчового продукту; 13) позначення, що ідентифікує партію (лот), до якої (якого) належить харчовий продукт. Також Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає копію Декларації виробника / Посвідчення про якість 058-Ф видану ТОВ «Фіто Україна», від 21.07.2022 року. При цьому, у вищезгаданому документі «Додаток 3. Технічні вимоги», який містить Склад продуктового набору, у вигляді Таблиці1, Учасником зазначена назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) - Посвідчення про якість №05.03.02 -04/74502. Отже, на виконання п.9 Додатку №3 ТД Замовника, учасник не надав Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору. Доречі, ні на фото упаковки чаю, ні у Декларації виробника /Посвідчення про якість 058-Ф виданій виробником ТОВ «Фіто Україна», не міститься інформації про те, що Чай чорний ZaDinamo – це чай чорний вищого ґатунку (і, наскільки нам відомо, чай відрізняють не за ґатунками, а за сортами), тому перевірити якість чаю, по документам, наданим Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наразі неможливо. П.13 вищезгаданої Таблиці, наданої Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", – найменування товару – печиво затяжне 240г, кількість товару – 3062 шт, назва виробника та його адреса реєстрації – ТОВ «ТД «Житомирські ласощі».10003, Житомирська обл.., м. Житомир, вул. Щорса, б.67, назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/ посвідчення якості) – Декларація виробника. №1 324. Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Довідка про товар (фото)», який серед інших містить зображення на якому видно назву продукту «Печиво затяжне «Марія», виробником якого є ТОВ «ТД «Житомирські ласощі».10003, Житомирська обл.., м. Житомир, вул. Щорса, б.67, маса нетто 270г. Також Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає документ, під назвою «Печиво», який по суті є копією декларації виробника (якісне свідоцтво) №1 324 від 03.04.2023 року, на яке учасник посилається в документі «Додаток 3. Технічні вимоги», із зазначенням складу (вмісту) запропонованого учасниками продуктового набору, за формою, викладеною у таблиці 1, Додатку №3 тендерної документації Замовника. Серед іншого, даний документ (Декларація виробника) містить найменування товару «Печиво затяжне «Марія» з фруктозою 240г, що теоретично підпадає під Склад продуктового набору, наданий Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", але є іншим по відношенню до наданого фотографічного зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію, зокрема на фото зафіксована інша назва товару (Печиво затяжне «Марія») та інша маса нетто товару. Отже на виконання п.11 Додатку №3 ТД Замовника, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", не надав у складі своєї тендерної пропозиції фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію на товар – печиво затяжне 240г. На фото цукру ТМ «СТО ПУДОВ», виробництва ТОВ «ПРОДЕНЕРГО», наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції, на вимогу п.11 Додатку №3 ТД Замовника вказано – цукор білий, кристалічний з цукрових буряків І категорії, натомість у Копії якісного посвідчення №735 від 21 квітня 2023 року, наданого Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» на вимогу п. 9 Додатку №3 ТД Замовника, вказано – назва продукту – цукор білий кристалічний, ґатунок – третя категорія, виробник ТОВ «ПРОДЕНЕРГО», що не відповідає інформації зазначеній на фото. А, оскільки, обоє ці документи вимагались тендерною документацією і суперечать один одному, то неможливо підтвердити якість запропонованого у складі тендерної пропозиції Учасника товару. На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-04-12-011560-a учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ». Додатки: - Додаток №3 ДТ Замовника; - «Додаток 3. Технічні вимоги», наданого Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»; - Довідка про вміст продуктового набору, надана Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»; - Копія Декларації виробника №19/01 від 19.01.2023 року; - Документ під назвою «Печиво»; - Довідка про товар (фото); - копія Декларації виробника / Посвідчення про якість 058-Ф; - копія Декларації виробника. №1 324; - Копія якісного посвідчення №735 від 21 квітня 2023 року.
Дата розгляду скарги: 20.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2023 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.06.2023 14:25
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2023 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару Продуктові набори (ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні) із врахуванням положень Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9206-р/пк-пз від 22.06.2023 року, встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Оксана Вороніна +380677097389 solsvit2007@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1b1fe03ae1ce446bbbf95c943d6e02de
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Скаржник не погоджується із рішеннями про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про обрання переможцем процедури закупівлі Учасника враховуючи наступне.Зобов’язати КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" скасувати рішення № 61 від 08.05.2023 року року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення №66 від 11.05.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі Учасника.
Дата розгляду скарги: 25.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2023 20:33
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2023 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано Рішення Комісії шляхом скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" та рішення щодо обрання учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" переможцем процедури закупівлі.
Автор: ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ", Олег Павлійчук +380673533511 grinshuko585@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

кількість документів

Номер: 7ecbb53a6bab4d8c8d94b3453c94554f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.a4
Назва: кількість документів
Вимога:
Шановний Замовник, як на Вашу думку, який об"єкт стратегічно важливіший ,в плані безпеки країни,та мабудь Європи , наприклад Хмельницька атомна станція,чи Рівненська атомна, разом,або окремо, чи Хмельницький територіальний центр? Напевно , Ви погодитесь , що станції . Ці підпритємства (відкриті джерела) закуповують через Систему ПРОЗОРО і м"ясо, і крупи,молоко ,сири каву,чай тощо ,для харчування співробітників. Закупівлі постійні,на значні суми. Можете переглянути ,та впевнитись. Коли я приймаю участь у Закупівлях даних підприємств,то підготовка тендеру займає дві-три години. Там десять,а як що мясо-риба,то чотирнадцять документів.Все чітко ,ясно ,прозоро. Без всяких змивів,посвідчень та протоколів. Там ,завдяки цьому,чесна конкуренція,з чотирьох-шести Учасників. При підготовці Вашого тендеру,менеджери виють. Вони витрачають ,мінімум ЧОТИРИ ДНІ. ТАК,НАПРИКЛАД,ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЗАКУПІВЛІ ПОПЕРЕДНЬОЇ,НА ПРОДНАБОРИ, В ЯКІЙ ВИ , ЯК НА МЕНЕ,В РЕЗУЛЬТАТІ ЗЛОВЖИВАННЯ СВОЇМ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ,ТА НЕ ПРОФЕСІЙНИМИ ДІЯМИ , НАНЕСЛИ ПІДПРИЄМСТВУ ЗНАЧНИХ ЗБИТКІВ,але то вже спава інша,так ось,В ТІЙ ЗАКУПІВЛІ ,НА ВИКОНАННЯ ВАШИХ "КОСМІЧНИХ" ВИМОГ , МИ ПОДАЛИ 148 ДОКУМЕНТІВ!!! підкреслюю 148 (СТО СОРОК ВІСІМ) На мій запит НАВІЩО ? відповідь була,що Ви піклуєтесь про своїх підопічних. ОК. Чудово і благородно. Питання:виходить що Уповноважені Особи станцій ЗОВСІМ НЕ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО БЕЗПЕКУ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ ? Вони не вимагають півтори сотні документів ,їм,виходить все одно,чим буде харчуватися чергова зміна,яка відповідає за роботу . Хоча склади там ідеальні,не Ваші гаражі ,чи каптерки . ТО МОЖЕ ВИ НЕ ЗА ТЕ ХВИЛЮЄТЕСЬ,ПРОПИСУЮЧИ ,НА МОЄ ГЛИБОКЕ ПЕРЕКОНАННЯ, ТЕНДЕРКУ "ПІД СВОГО" , ПРИЧОМУ КОЖЕН РАЗ ПО РІЗНОМУ? Спробуйте так як вони.Як що тяжко,чи немає часу шукати , то можу скинути ,по дружбі , не в pdf форматі , щоб легше було.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Вимога від 18 квітня 2023 року не містить у собі звернення зо роз’ясненнями, щодо змісту тендерної документації та не містить вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.05.2023 13:22
Вимога
Залишено без розгляду

Некоректна поведінка.

Номер: 4f1e71da34824604894f61fd03da8dee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.b3
Назва: Некоректна поведінка.
Вимога:
Шановний Замовник,як що на Вас чинять тиск,а це недопустимо,ображають,некоректно та недобросовісно поводяться по відношенню до Вас ,то подайте на цього РОЗБІЙНИКА до суду,тим паче,що імя його відоме, це Клинчук С.В. Шановна пані, а Ви не пробували ,як на мене , не перевитрачати (в народі- не красти) бюджетні кошти? Це не тиск ,ЦЕ ЗАХОДИ,ЯКІ УНЕМОЖЛИВЛЮЮТЬ ПЕРЕВИТРАТИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ,ШЛЯХОМ ЗЛОЧИННИХ ЗЛОВЖИВАННЬ. Не було б цього,не було б МІЛЬЙОНА В БЮДЖЕТІ . А ось ,Ви , на моє глибоке переконання, вчинили ЗЛОЧИН , та нанесли матеріальні та моральні втрати підприємству ,та керівництву,що призвело до тяжких наслідків.Із шести пунктів відхилення,всі недійсні,це як ? Я розумію ,що торгуючи картоплею та буряками ,чи займаючись приватною практикою ,мільйон відразу не заробиш,а тут прописав пару вимог ,і мрієш про дзвінку монету. Супер. В своїх вимогах,Ви вимагаєте Сертифікати ISO Акти ,тощо. Згідно чинного Законодавства ,Ви як Учасник продовольчого ланцюга,також повинні мати всі відповідні сертифікати , сертифіковані приміщення по системі НАССР , робити змиви , не мені Вам про це говорити ,тощо. Як що у Вас є ці документи ,то оприлюдніть їх,як що немає ,то чому Ви вимагаєте їх від Учасників , а самі порушуєте Закон? Яка ціль? У мене,наприклад,всі сертифікати НАССР є , я привожу Вам продукти,Ви вигружаєте в якесь приміщення ,в якому вони псуються, бо те приміщення не пристосоване для зберігання ,а потім через два місяці заявляють,що банки поржавіли.Хоча під час прийому ,не було жодних зауваженнь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Вимога від 18 квітня 2023 року не містить у собі звернення зо роз’ясненнями, щодо змісту тендерної документації та не містить вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.05.2023 13:22
Скарга
Розгляд припинено

Наявність дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 716b50bdd82846d38d252f651d5a74df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.a2
Назва: Наявність дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Опис дискримінаційних умов наведено у файлах, що додаються
Дата розгляду скарги: 26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2023 15:53
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.05.2023 13:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.05.2023 13:19
Автор: ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ", Олег Павлійчук +380673533511 grinshuko585@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

юридичні послуги.

Номер: eb4d07ea8e3e4401954795244154d757
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-12-011560-a.a1
Назва: юридичні послуги.
Вимога:
Шановний Замовник,в п. 2.2 Супровідна інформація ,останній абзац ,вказано ,що Переможець може отримати рахунок на суму 14400 гривень,за юридичні послуги ,згідно договором , з яким Учасник має право ознайомитись. 1. Навіщо Замовнику юридичні послуги третьої сторони , коли в штаті він має ДИПЛОМОВАНОГО ЮРИСТА З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ? 2. Вимога оприлюднити проект даного договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Згідно поставлених Вами питань повідомляємо: 1) Враховуючи складний характер процедури закупівлі, невдалий досвід проведення попередньої процедури закупівлі за аналогічним предметом, де за результатами проведеного моніторингу ДАСУ було розірвано укладений договір, а також некоректну та недобросовісну поведінку частини учасників, які чинять тиск на Уповноважену особу, Замовником прийняте рішення звернутися до кваліфікованої установи, щодо отримання усних та письмових юридичних консультацій щодо проведення процедури закупівлі, що не заборонено чинним законодавством України. Згідно умови тендерної документації учасник-переможець має право за трьохстороннім актом оплатити послуги консультанта, проте виключно за власною згодою. 2) Щодо прохання оприлюднення «проекту договору» повідомляємо, що Проект договору оприлюднений у додатку 4 до тендерної документації. Стосовно публікації договору про надання юридичних послуг повідомляємо, що оплата вказаних послуг може покладатися лише на Учасника-переможця торгів, у випадку необхідності на вимогу Учасника-переможця разом з рахунком та актом на оплату послуг наданих консультантом, може бути надано копію договору Укладеного між Замовником та консультантом, з метою ознайомлення Учасника стосовно можливості оплати послуг консультанта. Тому, не вважаємо за необхідність оприлюднювати вказаний договір, так як він жодним чином не впливає на умови проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.05.2023 13:22