• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер

Завершена

14 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2018 09:13 - 24.01.2018 09:11
Вимога
Вирішена

Вимога на рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі - ФОП Рудяк Володимир Миколайович.

Номер: c4fd22ed1f614dc9abc323b61899a32d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000221-c.a1
Назва: Вимога на рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі - ФОП Рудяк Володимир Миколайович.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (код ЄДРПОУ 02142388) розміщена інформація про допорогову закупівлю UA-2018-01-22-000221-с на 1 персональний комп’ютер. Місце поставки товарів: 53300, Україна, Дніпропетровська область м. Покров вул. Центральна, 7. Строк поставки товарів: до 16 лютого 2018 р., на суму 14000,00 грн. (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Рудяк Володимир Миколайович (переможець); 2. ФОП СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ; 3. ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ Детально ознайомившись з пропозицією учасника-переможця, зазначаємо, що у ціновій пропозиції яка була подана ФОП Рудяк В.М. 30/01/2018р. було запропоновано лише системний блок, без монітора, клавіатури та миші, що суперечить Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Звичайно така пропозиція повинна була бути відхилена, як невідповідна вимогам Замовника. Згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.9.2 виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменьшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Але всупереч правилам проведення допорогових закупівель зазначеним у вищезазначеному Наказі №35, а саме п 10.1 «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником», учасник ФОП Рудяк В.М. після розкриття тендерних пропозицій змінює свою цінову пропозицію, та добавляє клавіатуру, мишу та монітор ASUS VP228DE. Так поспішали виправити фатальну помилку (можливо ще ніхто її не побачив) , що запропонували монітор який не відповідає вимогам Замовника, а саме має споживану потужність вище ніж 20 Вт, тому Учасник ФОП Рудяк В.М. якому вже немає чого втрачати, знов, вдруге, змінює свою цінову пропозицію, та пропонує інший монітор Acer V226HQLB. Крім того пропозиція Учасника ФОП Рудяк В.М. викликає сумнів стосовно запропонованої ціни, якщо переглянути приблизні ціни на запропоноване обладнання та ПЗ можна побачити наступне: Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради розглянуто Ваше звернення (вимога) від 05.02.2018р. №05/02/28 у зв’язку із чим повідомляємо наступне. Відповідно частини 1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Очікувана вартість закупівлі товару «персональний комп’ютер» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-22-000221-с) складає 14000 гривень, що є меншою за вартість передбачену в абзаці другому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на необхідність дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, а не процедурних норм передбачених цим законом. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель, зокрема, це: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна конкуренція та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. У зв’язку із цим слід зазначити про те, що подання вимог у рамках проведення допорогових закупівель чинним законодавством не передбачено. Можливість подання таких вимог учасниками закупівель передбачена у рамках проведення процедур відкритих торгів у випадках, встановлених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом із цим, зазначаємо, що чинне законодавство не встановлює заборону щодо можливості оновлення пропозиції у рамках проведення допорогових торгів (принаймні до визнання учасника переможцем). З іншого боку у тендерного комітету під час проведення розгляду пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією відсутні підстави передбачені чинним законодавством для того щоб не враховувати додатково надіслані учасником документи. Зважаючи на ці обставини, а також враховуючи необхідність дотримання принципів максимальної конкуренції та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки, а також і інших принципів щодо здійснення закупівель повідомляємо про відсутність передбачених чинним законодавством підстав для задоволення Вашого звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні