-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 -31320000-5 Електророзподільні кабелі (провід ПВ-3 10, кабель ВВГнг 4х10)
Завершена
2 312 303.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 561.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 561.52 UAH
Період оскарження:
12.04.2023 10:23 - 20.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога № 6
Номер:
e8546b24fca94fbbb42f4c0463a14bd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.a6
Назва:
Вимога № 6
Вимога:
6. «Замовник має право запросити у Учасника зразок продукції(товару). Учасник зобов'язаний надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразка. У випадку відсутності можливості у учасника надати зразок продукції (товару), тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.»
Тендерна документація не містить уточнень, з приводу надання зразка. Поняття зразка кабельної продукції не є регламентованим. Відповідно, Учасник не може враховувати у пропозиції кількість та розміри зразків, які може запитати Замовник.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Дискримінаційні умови тендерної документації вочевидь можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників.
Виходячи з вищенаведеного, просимо привести умови Тендерної документації до вимог Закону та чинного законодавства, внести зміни до ТД, та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_6_Validation_Report[1].pdf 17.04.2023 23:59
- Відповідь_на_вимогу_6[1].docx 17.04.2023 23:59
- Відповідь_на_вимогу_6.docx[1].asice 17.04.2023 23:59
Дата подачі:
15.04.2023 20:58
Вирішення:
Відповідь на вимогу №6 від 15.04.2023(ідентифікатор UA-2023-04-12-002066-a.a6)
Повідомляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Додаток 2 до тендерної документації містить наступну вимогу.
Замовник має право запросити у Учасника зразок продукції(товару). Учасник зобов'язаний надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразка. У випадку відсутності можливості у учасника надати зразок продукції (товару), тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
Лабораторія КП "Запоріжміськсвітло" має можливість провести вимірювання опору ізоляції та випробування підвищенню напругою отриманого зразка. Зразок має бути довжиною 1 м.
Вказана вимога обумовлена забезпеченням фактичної можливості виконання договірних зобов'язань щодо постачання товару належної якості, не обмежує конкуренцію, та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 5
Номер:
071d9053153047979e6e6c957f9b793d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.b5
Назва:
Вимога № 5
Вимога:
5. Відповідно до пп.1.13 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
«Наявність не менш ніж 25 відсотків товару на складі коли постачальник стає на оцінку. Можливість перевірки залишків на складі Постачальника представником Замовника.»
Тендерна документація не містить жодного пояснення необхідності встановлення саме такої кількості наявної в учасників продукції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозицій вже мають у наявності не менше 25%, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, адже учасник закупівлі може не мати в наявності на момент подання пропозиції 25% продукції, що є предметом закупівлі, а планувати його придбати у разі перемоги в торгах та укладанні договору за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_5[1].docx 17.04.2023 23:38
- Відповідь_на_вимогу_5_Validation_Report[1].pdf 17.04.2023 23:38
- Відповідь_на_вимогу_5.docx[1].asice 17.04.2023 23:38
Дата подачі:
15.04.2023 20:56
Вирішення:
Відповідь на вимогу №5 від 15.04.2023(ідентифікатор UA-2023-04-12-002066-a.b5)
Повідомляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Відповідно до пп.1.13 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Наявність не менш ніж 25 відсотків товару на складі коли постачальник стає на оцінку. Можливість перевірки залишків на складі Постачальника представником Замовника.»
З огляду на те, що підприємство здійснює закупівлю товару для забезпечення виконання послуг з обслуговування та ремонту мереж зовнішнього освітлення вулиць міста Запоріжжя, яке перебуває в зоні бойових дій, вимоги Замовника, встановлені у пп.1.13 п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, обумовлені забезпеченням фактичної можливості виконання договірних зобов'язань під час воєнного стану.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 4
Номер:
8db26fde5d6049eebcb4de8cd14ddd84
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.a4
Назва:
Вимога № 4
Вимога:
4. Відповідно до пп.1.11 п.1. Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
«Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників товару, підтверджених випробувальною лабораторією, акредитованою в НААУ, та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження щодо технічних та якісних показників товару.(про що Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.»
В той же час, тендерна документація не містить переліку лабораторій, до яких учасник повинен доставити зразки продукції, адреси цих лабораторій, вартість доставки зразків до лабораторії та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень, та, власне, кількість партій, що не дає Учаснику можливості, зокрема, сформувати ціну своєї тендерної пропозиції.
Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, припускає різне тлумачення, що дозволяє Замовнику користуватися правом щодо необхідності проведення експертизи та лабораторних досліджень вибірково, на власний розсуд, застосовуючи не однаковий підхід до Учасників процедури закупівлі.
Таке питання неодноразово розглядалось Антимонопольним комітетом України та аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною (наприклад, рішення АМК №1246-р/пк-пз від 15.03.2017р. пункт 3, №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р).
Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 3 Закону, а також є дискримінаційними по відношенню до всіх учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_4[1].docx 18.04.2023 00:05
- Відповідь_на_вимогу_6.docx[1].asice 18.04.2023 00:05
- Відповідь_на_вимогу_6_Validation_Report[1].pdf 18.04.2023 00:05
Дата подачі:
15.04.2023 20:55
Вирішення:
Відповідь на вимогу №4 від 15.04.2023(ідентифікатор UA-2023-04-12-002066-a.a4)
Повідомяляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Згідно з абз.2 п.11.1 Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників товару, підтверджених випробувальною лабораторією акредитованою в НААУ, та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження щодо технічних та якісних показників товару.(про що Учасник в складі тендерної пропозиції надає гaрaнтійний лист.
Замовник вправі вимагати підтвердження відповідності продукції вимогам чинних в Україні стандартів. Таким підтвердженням зокрема виступають протоколи випробувань, виконані в акредитованій випробувальній лабораторії (вітчизняній або закордонній). Замовник не пропонує проведення випробувань у конкретній лабораторії для забезпечення неупередженості в прийнятті рішення щодо відповідності продукції. Перелік акредитованих лабораторій Ви можете знайти на сайті НААУ.
Якщо Виробник вже має протоколи випробувань (типових, кваліфікаційних) - просимо направити вказані протоколи для ознайомлення та оцінки повноти проведених випробувань для визначення необхідності додаткових перевірок або випробувань.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 3
Номер:
1d7a6c611bb04e68be0d6904b13bfd53
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.b3
Назва:
Вимога № 3
Вимога:
4. Відповідно до пп.1.12 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
«Наявність складу не більш ніж за 100 км від адреси постачання, що повинно підтверджуватись довідкою у довільній формі, із зазначенням адреси, площі складського приміщення, що має вмістити залишок товару за кодом закупівлі 50 відсотків, документом на право власності або договором оренди, строк дії якого повинен закінчуватись не раніше 31.12.2023.
Для підтвердження наявності власного(их)/орендованого(их) складського(их) приміщення(ь) учасником необхідно надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або копію договору оренди (з копіями документів, які підтверджують права власності на нерухоме майно), чи ін.»
З огляду на відсутність у тендерній документації жодного пояснення необхідності вказаного обмеження, встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають склади м. Запоріжжі або в зоні не більше, ніж 100 км від межі м. Запоріжжя, що є дискримінаційним по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Крім того, вказані положення свідчать про те, що учасник обов’язково повинен мати в наявності або власний, або орендований склад для зберігання продукції.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості взяти участь у закупівлі учасникам, які не мають складських приміщень у власності або в оренді, але використовують такі приміщення за договором лізингу чи суборенди.
Тим самим Замовник штучно обмежив кількість можливих учасників торгів виключно тими, які мають власні або орендовані склади у місці поставки, що є грубим порушенням антимонопольного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_3_Validation_Report[1].pdf 17.04.2023 22:57
- Відповідь_на_вимогу_3[1].docx 17.04.2023 22:57
- Відповідь_на_вимогу_3.docx[1].asice 17.04.2023 22:57
Дата подачі:
15.04.2023 20:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу №3 від 15.04.2023( ідентифікатор UA-2023-04-12-002066-a.b3)
Повідомяляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Відповідно до пп.1.12 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Наявність складу не більш ніж за 100 км від адреси постачання, що повинно підтверджуватись довідкою у довільній формі, із зазначенням адреси, площі складського приміщення, що має вмістити залишок товару за кодом закупівлі 50 відсотків, документом на право власності або договором оренди, строк дії якого повинен закінчуватись не раніше 31.12.2023. Для підтвердження наявності власного(их)/орендованого(их) складського(их) приміщення(ь) учасником необхідно надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або копію договору оренди (з копіями документів, які підтверджують права власності на нерухоме майно), чи ін.»
З огляду на те, що підприємство здійснює закупівлю товару для забезпечення виконання послуг з обслуговування та ремонту мереж зовнішнього освітлення вулиць міста Запоріжжя, яке перебуває в зоні бойових дій, вимоги Замовника, встановлені у пп.1.12. Додатку 2 до Тендерної документації, обумовлені забезпеченням фактичної можливості виконання договірних зобов'язань під час воєнного стану.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 2
Номер:
4c96d47ccb4e41c3ad5b7a491fa40bad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.b2
Назва:
Вимога № 2
Вимога:
2. Відповідно до пп.1.11 п.1. Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
«Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства України, які передбачають застосування заходів довкілля під час постачання товару-предмету закупівлі (учасником надається лист-зобов’язання за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою у разі її використання).»
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) проводів та кабелю не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) проводу та кабелю і за результатами якої замовник, отримує у власність предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище, внаслідок чого вимога Замовника щодо надання листа-зобов’язання суперечить діючому законодавству.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_2.docx[1].asice 17.04.2023 22:30
- Відповідь_на_вимогу_2_Validation_Report[1].pdf 17.04.2023 22:30
- Відповідь_на_вимогу_2[1].docx 17.04.2023 22:30
Дата подачі:
15.04.2023 20:49
Вирішення:
Відповідь на вимогу №2 від 15.04.2023( ідентифікатор UA-2023-04-12-002066-a.b2)
Повідомяляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Застосування вимог до екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації Замовник може зазначити, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно Замовник в складі пропозиції вимагає у Постачальника підтвердження інформації про застосування заходів із захисту довкілля.
Екологічною характеристикою продукції є та, що пов’язана з впливом на довкілля і здоров'ям людини на одній або декількох стадіях життєвого циклу товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 1
Номер:
4a1f8197dd37421f8d6e3c931117e487
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-12-002066-a.c1
Назва:
Вимога № 1
Вимога:
Ознайомившись із Тендерною документацією, вважаємо деякі вимоги дискримінаційними та такими, що напряму суперечать чинному законодавству України та звужують коло учасників.
1. Відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу
«Запропонована продукція повинна бути новою, не повинна бути у попередній експлуатації, дата виготовлення повинна бути не раніше 1 року до дня поставки, підтверджена технічною документацією по кожному типу предмету закупівлі.».
Дана вимога є дискримінаційною, так як відрахування гарантійного (експлуатаційного) терміну відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, ГОСТам, вимогам державних стандартів України і технічним вимогам для даного виду Товару починається з дати експлуатації продукції, а не з дати виготовлення, внаслідок чого така вимога обмежує коло учасників, які б могли запропонувати продукцію, виготовлену раніше строку, що вимагається Замовником.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу_1.docx[1].asice 17.04.2023 22:03
- Відповідь_на_вимогу_1[1].docx 17.04.2023 22:03
- Відповідь_на_вимогу_1_Validation_Report[1].pdf 17.04.2023 22:03
Дата подачі:
15.04.2023 20:47
Вирішення:
Повідомяляємо про відхилення вказаної вимоги з наступних підстав.
Відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу «Запропонована продукція повинна бути новою, не повинна бути у попередній експлуатації, дата виготовлення повинна бути не раніше 1 року до дня поставки, підтверджена технічною документацією по кожному типу предмету закупівлі.
Тобто Замовником встановлено вимогу щодо терміну зберігання товару, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів.
Вимога щодо гарантійного (експлуатаційного) терміну протягом якого гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання споживачем правил користування і протягом якого виробник (продавець, виконавець) виконує гарантійні зобов'язання відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, ГОСТам, вимогам державних стандартів України і технічним вимогам для даного виду Товару, Замовником у пп.1.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації не висувалась.
Статус вимоги:
Відхилено