• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечка тактична

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (з врахуванням змін)

Завершена

254 915.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 274.58 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 16:27 - 21.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги до ТД

Номер: d31027933d0e4e958ad93b9fd0f2aa10
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-010226-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги до ТД
Скарга:
Докладніше у скарзі
Дата розгляду скарги: 06.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.05.2023 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.06.2023 11:30
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2023 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8143 -р/пк-пз від 06.06.2023 р. Замовником внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua
Скарга
Виконана замовником

Наявність дискримінаційних вимог

Номер: ef29656417fc4c338ad7fba743b04fd9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-010226-a.b2
Назва: Наявність дискримінаційних вимог
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією, ТОВ "Фарммедальянс" (далі - Скаржник) виявив в ній незаконні та дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію в цілому та порушують права нашої компанії, як потенційного учасника. Користуючись наданим законодавством правом одразу подавати скаргу на вимоги закупівлі, ми реалізуємо це право.
Дата розгляду скарги: 26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2023 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.05.2023 14:33
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2023 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5460-р/пк-пз від 26.04.2023 р. Замовником внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог ТД

Номер: b646a9a104b846ceb45995eb0a7497fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-010226-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
06.03.2023 року Замовник опублікував закупівлю № UA-2023-03-06-002298-a (Аптечка тактична 85 шт.) і у своїй Тендерній документації встановив дискримінаційні вимоги. Потенційний учасник подав скаргу до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) і 21.03.2023 року, рішенням АМКУ №3483-р/пк-пз було зобов'язано Управлінню поліції охорони у Львівській області внести зміни до тендерної документації, адже вимоги були визнані дискримінаційними. Після чого, 30.03.2023 р. у розділі «ВИМОГИ/СКАРГИ» Замовником було повідомлено, що зазначене рішення буде ним виконане, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Але, 04.04.2023 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою дану закупівлю було відмінено Замовником, через те що "майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» не надає технічної можливості внесення змін до тендерної документації та розміщення через авторизований електронний майданчик нової редакції тендерної документації, перелік змін до тендерної документації, продовжити строк подання пропозицій на етапі «Протокол розкриття» діючими є виключно функціонал «Відмінити закупівлю». 11.04.2023 року Замовником було опубліковано нову закупівлю № UA-2023-04-11-010226-a (Аптечка тактична 85 шт.), де знову ж присутні ті самі вимоги, які були визначені дискримінаційними в першій закупівлі, хоча Замовник зазначив, що мав намір вносити зміни до ТД. Зокрема у Скарзі на першу закупівлю зазначалось, що у додатку 5 (Технічна специфікація (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Аптечка ТАКТИЧНА) Замовник, починає описувати характеристики виробів, встановлюючи тим самим дискримінаційні вимоги, чим звужує потенційне коло можливих учасників. У ході розгляду скарги АМКУ у своєму рішенні №3483-р/пк-пз від 21.03.2023 року встановив, що надані Замовником документи до Скарги не підтверджують наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації за технічними характеристиками. А також, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, а також не спростував інформацію, наведену Скаржником у Скарзі. "За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію, конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, 6 відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині". В новій ТД за оголошенням № UA-2023-04-11-010226-a Замовник встановлює не тільки ті ж самі вимоги, а додає ще і вимогу про те, що "Учасник повинен надати у складі пропозиції чинного висновку санітарно епідеміологічної експертизи, що дійсний протягом всього терміну поставки та виданий Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" на медичний виріб Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Повідомляємо, що 02.02.2018 р. набула чинності постанова КМУ від 31.01.2018 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 р. № 1031 і від 25.05.2016 р. № 364» (далі — Постанова № 44). Постановою № 44 внесено зміни до постанови КМУ від 05.10.2011 р. № 1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України» (далі – Постанова № 1031), зокрема, підпункт 3 "санітарно-епідеміологічному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю) не підлягають такі товари, зазначені в переліку: доповнено «медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів". Тобто з 31.01.2018 року з даного переліку були виключені медичні вироби, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Більш того, 17.11.2018 року Постанова №1031 взагалі втратила чинність. Наразі діє Постанова 960 від 24.10.2018 року "Деякі питання проведення заходів офіційного контролю товарів, що ввозяться на митну територію України (у тому числі з метою транзиту)" і в ній також відсутні медичні вироби. Тобто, вимагати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів - безпідставно, поза межами правового поля, і є неактуальним ще з 2018 року. Єдиним нормативно-правовоим актом, яким регулюється обіг медичних виробів є Технічний регламент щодо медичних виробів. Але і він не встановлює вимоги виробникам мед.виробів отримувати санітарно-епідеміологічний висновок на продукцію, яка вже пройшла усі процедури за Технічним регламентом. Враховуючи вищезазначене - 1. вимагаємо вилучити з ТД вимогу про надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з ТД на Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). 2. На виконання рішення АМКУ №3483-р/пк-пз від 21.03.2023 року вимагаємо вилучити з ТД описи та деталізації товарів, які є у складі Аптечки. З назви виробів достатньо зрозуміло, що за виріб хоче отримати Замовник. Замовник навмисне звужує коло потенційних учасників такими описами, які не може довески перед АМКУ і відкрито демонструє наявність корупційної схеми при створенні таких умов для "окремого учасника". В інакшому випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом порушених прав і для надання можливості й іншим учасникам прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) далі – Особливості. Керуючись абзацом першим пункту 28 Особливостей, тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог Статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, відтак, користуючись правом частини 3 Статті 22 Замовник зазначає інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно частини 4 Статті 22, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. З метою підтвердження відповідності запропонованої продукції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасник повинен документально підтвердити інформацію, у спосіб зазначеній у Додатку 5 тендерної документації, оскільки інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не є публічною, не оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Стосовно вимоги надання у складі пропозиції чинного висновку санітарно- епідеміологічної експертизи, що дійсний протягом всього терміну поставки та виданий Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на медичний виріб Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом), Замовником будуть внесені відповідні зміни. Дякую.
Статус вимоги: Задоволено