• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спортивні костюми

Завершена

151 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 756.50 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 16:24 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Просимо скасувати своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Спорт Сервіс»,

Номер: d8798d040f3c48a99717be22f0df2873
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-010141-a.a2
Назва: Просимо скасувати своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Спорт Сервіс»,
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо скасувати своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Спорт Сервіс», оскільки вважаємо його неправомірним з наступних причин: В аргументації відхилення вказано, що ТОВ «Спорт Сервіс» не надав сертифікати якості на тканину бавовняну/трикотажну хоча ТОВ «Спорт Сервіс » в складі своєї пропозиції надав довідку, в якій чітко було сказано, що даний сертифікат не надається в зв’язку з тим що даний товар не входить/не входили до переліку товарів, які підлягають обов’язковій сертифікації в Україні згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, а для підтвердження відповідності та якості товару в складі тендерної пропозиції надані висновки гігієни на запропонований товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст. 4 Законом України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно вимог пп. 4 п. 5.1 розділу 5 тендерної документації замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі — найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно вимог п. 1.6. Додатку 2 до тендерної документації технічної специфікації учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат відповідності або сертифікат якості та висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину бавовняну/трикотажну, з якої будуть виготовлятися костюми. У складі пропозиції учасника відсутній сертифікат відповідності або сертифікат якості на тканину бавовняну/трикотажну, з якої будуть виготовлятися костюми. Так як сертифікат відповідності або сертифікат якості підтверджують якість товару, який пропонується замовнику, учасник шляхом не подання даних документів не підтвердив відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам запропонованого ним товару. Висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Таки чином, висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи не може заміти сертифіката відповідності або сертифіката якості. Також звертаємо увагу, що згідно п. 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, потенційні учасники могли звертатись за роз’ясненнями і запитаннями по уточненню незрозумілих чи спірних питань, які їх цікавлять, а також оскаржувати ті чи інші вимоги тендерної документації. Учасники в даній закупівлі таким правом не скористалися, а отже тим самим погодилися з встановленими вимогами тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Встановлення замовником дискримінаційної вимоги

Номер: 7bf96373d1f84a85b02f984ba4895da3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-010141-a.b1
Назва: Встановлення замовником дискримінаційної вимоги
Вимога:
Внести зміни до пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо надання у складі пропозиції довідки, що видана КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» про відсутність негативного досвіду співпраці, видану не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та будь хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь. Також наводимо Вам рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23992-р/пк-пз від 22.10.2021 р. у якому піднімається питання щодо подачі замовником довідки про відсутність негативного досвіду співпраці та за результатами розгляду скарги встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено