-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Завершена
402 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 014.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 014.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2023 16:22 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови документації торгів
Номер:
8bd2ad63737b42c3afc8d8319ceb0621
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-010054-a.a2
Назва:
Дискримінаційні умови документації торгів
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі за предметом «33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-11-010054-a. Ознайомившись з тендерною документацією, нами, було виявлено дискримінаційні та неправомірні вимоги, а саме:
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» предметом закупівлі є 2 різних медичні вироби з абсолютно різним цільовим призначенням, що звужує коло потенційних учасників.
Маємо надію що Замовник помилково в супереч діючему законодавству об’єднав найменуваня в один лот, та не мав курисного умислу. Тому задля проведення процедури з дотриманням діючого законодавства та принципів конкуренції вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремий лот. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Виокремлення індикаторів контролювання стерилізації в окремий лот буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно абз.3 ч.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Також, звертаємо увагу Замовника, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своїх рішеннях вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Наявність дискримінаційних умов в тендерній документації є наслідком порушення Замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо, що у разі не задоволення цієї Вимоги будемо звертатись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів із заявою щодо проведення перевірки щодо законності дій Замовника.
На підставі вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОШУ:
1. Внести зміни до тендерної документації в частині виокремлення індикаторів контролювання стерилізації в окремий лот.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2023 09:56
Вирішення:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) через електронну систему «ProZorro» 11.04.2023 року оголошено про закупівлю UA-2023-04-11-010054-a. Замовник сформував медико-технічні вимоги відповідно до потреб лікувального закладу. Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачена закупівля товару відповідно до специфікації. Групи товарів зазначені в специфікації відносяться до одного коду закупівель Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання і можуть бути об’єднані в один Лот. Відповідно до зазначених зауважень, а саме у встановленні Замовником дискримінаційних умов у вигляді включення медичних виробів, серед яких є такі, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивними» на ринку України та виробляється виключно ОДНИМ виробником у встановленному фасуванні, звертаємо увагу Учасника на інформацію зазначену в Додатку 4 а саме: *У разі наявності в специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати з виразом «або еквівалент». Таке посилання є необхідним, оскільки за своїми технічними характеристиками саме цей товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника, та буде використовуватись з уже наявним медичним обладнанням, а тому дуже важливо для сумісності із таким обладнанням чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Враховуючи вищевикладене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) не вважає умови такими, що відповідають ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» і залишає умови тендерної документації без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
e0622ea5138a4905af4fc29338bee576
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-010054-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Замовником було умисно штучно обмежено коло потенційних Учасників, шляхом об’єднання всіх найменувань товару в один лот.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.04.2023 14:59
Дата подачі:
14.04.2023 14:59
Вирішення:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) через електронну систему «ProZorro» 11.04.2023 року оголошено про закупівлю UA-2023-04-11-010054-a.
Замовник сформував медико-технічні вимоги відповідно до потреб лікувального закладу. Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачена закупівля товару відповідно до специфікації. Групи товарів зазначені в специфікації відносяться до одного коду закупівель Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання і можуть бути об’єднані в один Лот. Відповідно до зазначених зауважень, а саме у встановленні Замовником дискримінаційних умов у вигляді включення медичних виробів, серед яких є такі, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивними» на ринку України та виробляється виключно ОДНИМ виробником у встановленному фасуванні, звертаємо увагу на Учасника на інформацію зазначену в Додатку 4 а саме: *У разі наявності в специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати з виразом «або еквівалент». Таке посилання є необхідним, оскільки за своїми технічними характеристиками саме цей товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника, та буде використовуватись з уже наявним медичним обладнанням, а тому дуже важливо для сумісності із таким обладнанням чітко дотримуватись зазначених технічних вимог.
Враховуючи вищевикладене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) не вважає умови такими, що відповідають ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» і залишає умови тендерної документації без змін.
Статус вимоги:
Відхилено