• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крупи для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

240 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 405.60 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 16:10 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога на усунення порушення

Номер: 739fd73d0c5d4ff78b5c2edc6647698a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-009816-a.a2
Назва: вимога на усунення порушення
Вимога:
Згідно Додатку 2 Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону, п.1 Таблиці на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, надається: - довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів якими буде здійснюватися постачання товару, Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований; Учасником торгів ФОП Оломпієва Яна Миколаївна у складі пропозиції надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: - Свідоцтво про реєстрацію ТЗ ВМ1383СМ РЕФ, Свідоцтво про реєстрацію ТЗ ВМ7784ВМ РЕФ – власником яких є Загорулько Євгеній Олександрович. З даним власником в складі пропозиції немає ні договору оренди ні договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. Учасник не підтвердив факт належності транспортних засобів ФОП Оломпієву Олександру Миколайовичу. На підставі чого укладений договір про надання послуг перевезення та транспортного оброблення вантажів №1-ПТО? На підставі викладеного вимагаю скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Оломпієва Яна Миколаївна та подати вимогу на усунення порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати роз’яснення на вимогу учасника ФОП «Пономаренко Ольга Віталіївна» (ІПН 2904008788), що оприлюднена в електронній системі закупівель 27.04.23 о 13:43 щодо прийняття рішення про визнання переможцем визнання переможцем торгів ФОП «Оломпієва Яна Миколаївна» по предмету закупівлі Крупи для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» для потреб Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» за ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-009816-a. Згідно п.1 Таблиці «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям », на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, надається: - довідка в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. - довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів якими буде здійснюватися постачання товару, Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований; Отже, Замовником не вимагалось надання учасником будь-яких документів, що підтверджують набуття права власності на спеціалізовані транспортні засоби, якими буде здійснюватися постачання товару, а лише надання довідки щодо їх наявності та копії свідоцтв про їх реєстрацію. 2. З урахуванням викладеного, вважати вимогу ФОП «Пономаренко Ольга Віталіївна» «скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП «Оломпієва Яна Миколаївна» та подати вимогу на усунення порушення» безпідставною та не обґрунтованою. 3. Залишити без змін рішення Замовника (протокол від 26.04.2023 №1081) за предметом закупівлі «Крупи для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» для потреб Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня» за ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-009816-a). 4. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо усунення порушення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

про відхилення пропозиції

Номер: ff5fefd027554463803792d6ad62b591
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-009816-a.b1
Назва: про відхилення пропозиції
Вимога:
21 квітня 2023 року, Замовником, КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ 34592931), прийнято рішення про визнання ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-009816-a (Протокол № 1024 від 21.04.2023 року). З даним рішенням ФОП ОЛОМПІЄВА ЯНА МИКОЛАЇВНА не погоджується. Пропозиція учасника, ФОП «ПЕРЕДИРІЙ М.П»., була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника, а саме: 19.04.2023 року замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до якої учасник мав надати договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі зі строком дії до 31.12.2023 року, укладений з учасником або перевізником. - надати акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику; - надати наказ про впровадження системи НАССР № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - надати Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (чинний), яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі, з визнанням його технічно справним - надати результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу, видані на ім’я учасника або перевізника, датовані 2023 роком. На виконання вищезазначених вимог учасником надано документи «Усунення недоліків.rar». У цьому файлі містяться документи: - акт квітень.pdf; - Акти дез 2023 березня 2023.pdf - Документи на транспорт.pdf - Накази НАССР.pdf - протокол випробувань якість дезінфекції.pdf Звертаємо увагу замовника, що документи, які надає учасник на вимогу про усунення невідповідностей не відповідають вимогам ТД Замовника. 1. Наданий акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику за квітень 2023 року виданий на ім'я перевізника не містить підпису уповноваженої особи, а отже не може бути підтвердженням виконання робіт чи надання послуг. Форма акту виконаних робіт (наданих послуг) є стандартною згідно вимог ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, якою визначено перелік обов’язкових реквізитів акта та має такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. За відсутності обов’язкового реквізиту у акті виконаних робіт він є таким, що не відповідає встановленій формі, згідно вимог ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, якою визначено перелік обов’язкових реквізитів акта, а отже не підтверджує виконання робіт (надання послуг). Умовами ТД, п.1 р.3 ТД замовника передбачено, що «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу», у даному випадку учасником недотримано вимог встановлених ТД, а отже пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам ТД. 2. Наданий учасником протокол випробувань на якість дезінфекції транспортних засобів має не відповідності у змісті, а також є підробленим. Відповідно до змісту протоколу № 1889-1891 від 14 березня 2023 року. № наданих зразків 1889-1891, як зазначено у протоколі сторінка 1, проте сторінка 2 протоколу містить інформацію про № зразків 1884-1886, які вказані у протоколі випробувань виданому на ім'я перевізника у складі пропозиції ФОП Оломпієва Яна Миколаївна, отже, учасником ФОП Передирій М.П. було підроблено документ який свідчить про проведення лабораторного дослідження. Таким чином учасником не було усунуто виявлені невідповідності. Сам документ (протокол випробувань) має невідповідності, отже є таким, що не відповідає вимогам ТД, пропозиція ФОП Передирій М.П. має бути відхилена, як така, що порушує вимоги Замовника щодо надання правдивості інформації і тягне за собою відповідальність за ст.358 КК. Відповідно до пункту 39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Тендерна пропозиція ФОП «Передирій М.П.», яка визнана найбільш економічно вигідною, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, а саме: учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Учасником ФОП «Передирій М.П.» в пропозиції надано протокол випробувань №1889-1891 від 14.03.2023 року, який є підробленим. Згідно пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; 2) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вимагаємо: відхилити пропозицію ФОП Пеедирій М.П. як таку що містить недостовірну інформацію та не відповідає вимогам ТД відповідно до п.4 розділу 5 Тендерної документації та п.41 Особливостей.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вирішив задовольнити вимогу за предметом закупівлі Крупи для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" за ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, в інтересах Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня", ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-11-009816-a.
Статус вимоги: Задоволено