• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (код ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія)

Завершена

5 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 900.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 14:49 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Сертифікати ISO

Номер: f51c3e17f69c42d5ac64dff98c841837
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-007857-a.b2
Назва: Сертифікати ISO
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Тендерної документації, . На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції: сертифікати ISO 9001:2015 (або еквівалент), відповідність вимогам стандартів системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, відповідність вимогам стандартів системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) " Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" Зазначаємо, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне. Уважно вивчивши зміст звернення та враховуючи зазначене в абзаці другому п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) вважаємо справедливим Ваше прохання про внесення змін в Тендерну документацію щодо видалення вимог до Учасників в частині надання останніми сертифікатів ISO. Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено п.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Протокол перевірки

Номер: a03d4de7a3fb4e9d830ce26fb90e691a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-007857-a.c1
Назва: Протокол перевірки
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації, На підтвердження відповідності та дотримання національного стандарту учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Дослідження повинні бути проведені на території оператора системи розподілу, який обслуговує Замовника. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Зокрема, відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Таким чином, отримання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 здійснюється ОСР, так як він є відповідальним за якість електричної енергії, але ніяк не постачальник. Таким чином не зрозуміла природа походження цієї вимоги, оскільки, враховуючи вищенаведене, як підставу її включення до вимог тендерної документації не можна застосувати навіть ч.3 ст.22 Закону. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до постачальників електроенергії, оскільки не знаходиться у компетенції останніх. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене вище, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання "протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне. Замовником додатково вивчено питання, що міститься у Вашому зверненні та прийнято рішення про задоволення викладених Вами вимог. Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено вимогу до Учасників зазначених в п.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено