• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011

Завершена

1 660 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 605.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 14:29 - 16.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011»

Номер: e9a40169f031418fa142b715f62546b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-007366-a.a2
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011»
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2023 14:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.05.2023 14:22
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2023 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6092-р/пк-пз від 08 травня 2023 року замовником КП "БГВУЖКГ" відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» - учасника процедури закупівлі поточного ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011 згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей
Автор: ТОВ "ЄВРОДОР2", Таїса Хлипавка +380442322875 0672544773@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 96206927c8324adfaa3b2a472ab7e332
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-007366-a.b1
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Неправомірне визнання переможцем
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Таким чином, поточний ремонт, в тому числі поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги, що є предметом закупівлі, відноситься до послуг. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів. Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови. Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту. Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт. Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва. Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено