-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Послуги з дератизації)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2023 13:31 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
b7983637f0e14906956c8a3b9899db81
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-006206-a.c3
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
У кваліфікаційних вимогах до учасників закупівлі для виконання зазначеного предмету закупівлі замовник вимагає наявність водіїв з документами по перевезенню небезпечних вантажів. Перевезення небезпечних вантажів не є предметом оголошеної закупівлі, це - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення. Згідно з частиною 1 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їx впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин. Предмет закупівлі передбачає виконання послуг з дератизації , тендерна документація передбачає застосування засобів (препаратів), що зареєстровані та дозволені до застосування. Дезінфекційні засоби не є небезпечними вантажами, дезінфекційні засоби реєструються саме як засоби та вносяться до реєстру МОЗ. З урахуванням вищезазначеного, пункти з вимогами щодо водіїв та транспорту з перевезення небезпечних вантажів - мають бути вилучені як такі, що не відповідають опису основних видів робіт Замовника в оголошеній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2023 23:59
Вирішення:
Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення під час проведення тендеру до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Послуги з дератизації)», код ДК 021:2015: 021:2015: 90670000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-006206-a) (далі – Закупівля), зареєстровану 15.04.2023 о 23:59 год № UA-2023-04-11-006206-a.c3 в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із нормами ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Відповідно до норм п. 28 Постанови, у тендерній документації обов'язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому, перелік документів, які замовник вважає підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог чинного законодавства. Дане твердження підтверджено низкою роз’яснень уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Відповідно до норм ст.3 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів», дія цього Закону не поширюється лише на перевезення небезпечних вантажів на територіях підприємств, установ та організацій, де ці вантажі виготовляються або утворюються, використовуються або захороняються, та інші передбачені законом випадки.
Нормами ст. 1 вищезазначеного Закону визначено, що небезпечний вантаж - речовини, які залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин. Небезпечними речовинами визначено, зокрема, за класом 6.1 - токсичні речовини.
Відповідно до норм Закону України «Про пестициди і агрохімікати», пестициди (які використовують під час проведення дератизації) - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного чи біологічного походження, призначені для знищення, регуляції та припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкоди матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної, чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб.
Вимогами наказу МВС від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» визначені вимоги до транспортних засобів та водіїв, що можуть бути залучені до перевезення небезпечних вантажів, які враховані під час формування тендерної документації на закупівлю.
Зазначені Замовником вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом та Постановою, а передбачені низкою нормативно-правових актів, що регулюють діяльність такого виду послуг.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вилучення вимоги проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280
Номер:
045814fb885c4c23b288242d986d17f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-006206-a.b2
Назва:
Щодо вилучення вимоги проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280
Вимога:
Доброго дня! В документації закупівлі зазначено вимоги щодо наявності даних медичного огляду працівників відповідно до декількох директивних документів. Вимога щодо проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - є неправомірною. По-перше, працівники суб’єкта господарювання, які надають послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, використовують дезінфекційні засоби, у складі яких є хімічні сполуки певних концентрацій. Тому кожен свідомий роботодавець є зацікавленим і відповідальним за стан здоров’я своїх працівників і керується при цьому Переліком шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковими є попередній (періодичний) медичний огляд працівників. Перелік цих факторів наведений в додатках наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р. Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» - роботодавець також має отримати медичні висновки стосовно можливості своїх працівників працювати за умов, визначених Постановою. Тому, працівники суб’єкта господарювання, задіяні на наданні профілактичних дезпослуг, проходять медогляд виключно на підставі зазначених вище двох документів: наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р. та постанови Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746. По-друге, якщо ж у суб’єкта господарювання, крім виконання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, є ще декілька інших видів діяльності за КВЕД та відповідні професії, які пов’язані з безпосереднім обслуговуванням населення, то такий роботодавець має організувати для своїх працівників проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Тому це стосується діяльності конкретного суб’єкта господарювання і аж ніяк не може бути прописано як загальну вимогу для всіх інших учасників закупівлі!
На підставі викладеного, вимагаємо виключення з документації закупівлі на надання послуг з дератизації та дезінсекції вимоги щодо проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2023 15:49
Вирішення:
Уповноважена особа розглянула вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Послуги з дератизації)», код ДК 021:2015: 021:2015: 90670000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-006206-a) (далі – Закупівля), зареєстровані 14.04.2023 о 15:44год №UA-2023-04-11-006206-a.b1 та о 15:49 №UA-2023-04-11-006206-a.b2 в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із нормами ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Відповідно до норм п. 28 Постанови, у тендерній документації обов'язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому, перелік документів, які замовник вважає підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог чинного законодавства. Дане твердження підтверджено низкою роз’яснень уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Зазначені Замовником вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом та Постановою, а передбачені низкою нормативно-правових актів, що регулюють діяльність такого виду послуг.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог до учасників
Номер:
8c75cd449a4d4fc984d942c22273e35d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-006206-a.b1
Назва:
Щодо вимог до учасників
Вимога:
1. Шановний Замовнику!
У кваліфікаційних вимогах до Учасника ви вимагаєте наявність «Висновку торгово-промислової палати про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг, суб’єктом господарювання розташованим в Україні на
послуги з дезінсекції, дезінфекції, дератизації». Отримання такого Висновку – не є прямим обов’язком учасників закупівлі.
Експертний висновок Торгово-промислової палати, залежно від мети, з якою звертається суб’єкт господарювання до ТПП, підтверджує, спростовує або вказує на неможливість надання відповідей на такі питання: а) встановити наявність передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва товарів/виконання робіт/надання послуг на території України; б) підтвердити безпосередній факт виробництва товарів/виконання робіт/надання послуг на території України.
Порядок проведення такої експертизи та надання Висновку суб’єктам господарювання прописаний у внутрішній процедурі Торгово-промислової палати, відповідно до запровадженої у них Системи управління якістю. Процедура має вид Методичних рекомендацій під номером СОУ 94.1-00016934-2002:2019 та має назву «ПОРЯДОК встановлення виробництва товарів/виконання робіт/надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території України». Таким чином, наявність вище зазначеного Висновку у учасників закупівлі є протиправною вимогою та не відповідає предмету закупівлі. Доказом того, що діяльність учасника відбувається в межах України, є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
На підставі викладеного, вимагаємо виключення з документації закупівлі вимогу про наявність «Висновку торгово-промислової палати про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг, суб’єктом господарювання розташованим в Україні на послуги з дезінсекції, дезінфекції, дератизації».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2023 15:44
Вирішення:
Уповноважена особа розглянула вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Послуги з дератизації)», код ДК 021:2015: 021:2015: 90670000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-006206-a) (далі – Закупівля), зареєстровані 14.04.2023 о 15:44год №UA-2023-04-11-006206-a.b1 та о 15:49 №UA-2023-04-11-006206-a.b2 в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із нормами ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Відповідно до норм п. 28 Постанови, у тендерній документації обов'язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому, перелік документів, які замовник вважає підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог чинного законодавства. Дане твердження підтверджено низкою роз’яснень уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Зазначені Замовником вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом та Постановою, а передбачені низкою нормативно-правових актів, що регулюють діяльність такого виду послуг.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено