-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
6 318 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 40.00 UAH
мін. крок: 0% або 40.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2017 16:36 - 23.01.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії Замовника у вигляді недопущення до аукціону (дискваліфікація)
Номер:
8586c24765fe4476a566489c6d301a5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.a7
Назва:
Скарга на дії Замовника у вигляді недопущення до аукціону (дискваліфікація)
Скарга:
Підставами для подання скарги ФОП Кулик-Царевич Наталії Валентинівни на дії Замовника процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002681-c, є неправомірні дії Замовника під час розгляду поданої нею пропозиції по лоту №19, яку було недопущено до аукціону з підстав невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3, яким визначено кваліфікаційні критерії.
ФОП Кулик-Царевич Н.В. не погоджується з рішенням про не допуск її до аукціону, що оформлене протоколом №182 від 01.02.2018р. з підстав наведених у скарзі.
Оскаржуване рішення ФОП Кулик-Царевич Н.В. просить скасувати та допустити її до подальшої участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника.pdf 05.02.2018 18:58
- Скарга АМКУ Кулик_Царевич.doc 05.02.2018 18:58
- Довідка ст.17.pdf 05.02.2018 18:58
- Інформація про досвід аналогічних.pdf 05.02.2018 18:58
- Лист мат-тех база.pdf 05.02.2018 18:58
- Лист працівники та мед.книжки.pdf 05.02.2018 18:58
- Довідка про учасника.pdf 05.02.2018 18:59
- Платіжне доручення.pdf 05.02.2018 18:59
- протокол 06.02.2018 12:27
- додаток до протоколу 07.02.2018 12:28
- рішення від 08.02.2018 № 1141.pdf 08.02.2018 20:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2018 18:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.02.2018 20:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.02.2018 20:43
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо причин невідповідності
Номер:
e6825246479c4e0f814a8fe6b8b2d209
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b6
Назва:
Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день.
Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №24 (ЗОШ №25) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3.
Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 20:03
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо причин невідповідності
Номер:
7bc08ec47a3e44af9e569f4e3f8b73d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b5
Назва:
Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день.
Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №19 (ЗОШ №20) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3.
Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 20:02
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо причин невідповідності
Номер:
00f17a7ba91d42d09f9d15458d2e3b7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b2
Назва:
Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день.
Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №7 (ЗОШ №8) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3.
Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 19:57
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо причин невідповідності
Номер:
f68a066c68ee4c2e900a7aeb67f4ee7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b3
Назва:
Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день.
Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №12 (ЗОШ №13) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3.
Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 19:59
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо причин невідповідності
Номер:
37ed4916ec1f43df8f4ca9d034e60888
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b4
Назва:
Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день.
Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №13 (НВК №14) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3.
Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 20:00
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:
67e261a4677243a49a6616952989fdd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-002681-c.b1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Доброго дня!
Згідно протоколу №182 від 01.02.2018р. засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради, при розгляді тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень, пропозицію Учасника ФОП Черняк Євгенії Петрівни по лоту №13 (НВК№14) вирішено не допустити до аукціону та зазначено, що подана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, додатку 3.
На підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з цією вимогою до Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради, як до Замовника торгів, надати додаткову інформацію стосовно конкретних причин невідповідності моєї, Фізичної особи - підприємця Черняк Євгенії Петрівни, тендерної пропозиції умовам додатку 3 тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень.
Додатково повідомляю, що Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2018 18:00
Вирішення:
В тендерній пропозиції ФОП Черняк Є.П. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також наявність медичних книжок даних працівників.
Статус вимоги:
Не задоволено