• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги їдалень

Завершена

6 318 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 40.00 UAH
Період оскарження: 27.12.2017 16:36 - 23.01.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії Замовника у вигляді недопущення до аукціону (дискваліфікація)

Номер: 8586c24765fe4476a566489c6d301a5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.a7
Назва: Скарга на дії Замовника у вигляді недопущення до аукціону (дискваліфікація)
Скарга:
Підставами для подання скарги ФОП Кулик-Царевич Наталії Валентинівни на дії Замовника процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-27-002681-c, є неправомірні дії Замовника під час розгляду поданої нею пропозиції по лоту №19, яку було недопущено до аукціону з підстав невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3, яким визначено кваліфікаційні критерії. ФОП Кулик-Царевич Н.В. не погоджується з рішенням про не допуск її до аукціону, що оформлене протоколом №182 від 01.02.2018р. з підстав наведених у скарзі. Оскаржуване рішення ФОП Кулик-Царевич Н.В. просить скасувати та допустити її до подальшої участі в аукціоні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 08.02.2018 20:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 08.02.2018 20:43
Автор: ФЛП "КУЛИК-ЦАРЕВИЧ НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА", Наталія Кулик-Царевич +380683315065 natal198103@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо причин невідповідності

Номер: e6825246479c4e0f814a8fe6b8b2d209
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b6
Назва: Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день. Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №24 (ЗОШ №25) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3. Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо причин невідповідності

Номер: 7bc08ec47a3e44af9e569f4e3f8b73d1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b5
Назва: Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день. Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №19 (ЗОШ №20) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3. Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо причин невідповідності

Номер: 00f17a7ba91d42d09f9d15458d2e3b7e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b2
Назва: Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день. Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №7 (ЗОШ №8) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3. Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо причин невідповідності

Номер: f68a066c68ee4c2e900a7aeb67f4ee7c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b3
Назва: Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день. Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №12 (ЗОШ №13) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3. Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо причин невідповідності

Номер: 37ed4916ec1f43df8f4ca9d034e60888
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b4
Назва: Вимога щодо причин невідповідності
Вимога:
Добрий день. Згідно опублікованої інформації Протоколом тендерного комітету Замовника від 01 лютого 2018 року на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень було дискваліфіковано (не допущено до аукціону) подану мною ФОП Кулик Царевич Н.В. тендерну пропозицію по лоту №13 (НВК №14) з причин невідповідності умовам тендерної документації, додатку 3. Вимагаю в порядку частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Кулик- Царевич Н.В. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме відсутнє підтвердження перебування зазначених працівників у трудових відносинах з ФОП Кулик- Царевич Н.В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації

Номер: 67e261a4677243a49a6616952989fdd9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-002681-c.b1
Назва: Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Доброго дня! Згідно протоколу №182 від 01.02.2018р. засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради, при розгляді тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень, пропозицію Учасника ФОП Черняк Євгенії Петрівни по лоту №13 (НВК№14) вирішено не допустити до аукціону та зазначено, що подана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, додатку 3. На підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з цією вимогою до Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради, як до Замовника торгів, надати додаткову інформацію стосовно конкретних причин невідповідності моєї, Фізичної особи - підприємця Черняк Євгенії Петрівни, тендерної пропозиції умовам додатку 3 тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -55510000-8 Послуги їдалень. Додатково повідомляю, що Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній пропозиції ФОП Черняк Є.П. відсутнє підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також наявність медичних книжок даних працівників.
Статус вимоги: Не задоволено