-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
емаль двокомпонентна
емаль двокомпонентна
Завершена
238 977.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 194.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 194.89 UAH
Період оскарження:
11.04.2023 11:53 - 13.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
54bdbb9f4d4f4337ab7ae5fba2bf5f6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-004436-a.c2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
11.04.2023 року Регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «https://prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-11-004436-a).
Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби» (емаль двокомпонентна).
Замовником на порталі (https://prozorro.gov.ua) 24.05.2023 р. на електронному майданчику опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 23052023 19874596 від 23.05.2023р. (файл з назвою «Протокол відхилення емаль .docx») яким вирішили відхилити пропозицію ТОВ «КОЛОР С.І.М» на підставі пп2 п.41 Особливостей, з урахуванням протоколу засідання робочої групи служби «НХ » від 22.05.2023 № 449, через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей; через невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З даними доводами не згідні та вважаємо їх незаконними та такими, що порушують всі принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальній економії, ефективності та прозорості.
Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2023-04-11-004436-a зазначено, що підставою відхилення ТОВ «КОЛОР С.І.М.» стало наступне:
- ТУ У 24.3-32679800-014:2006 не містить назви продукції, вказаної в тендерній пропозиції емаль «Колорін ПУ-2К-750» та емаль «Колорін Алкід 300»;
- На підтвердження стану покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, забезпечення декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років наданий недіючий протокол випробування від 01.09.2014р. №88-43с/П-288, дійсний до 22.06.2019р., також надане недіюче свідоцтво про атестацію випробувальної лабораторії від 23.06.2014р. №2Т041, дійсне до 22.06.2019р;
- Наданий ТУ У 24.3-32679800-014:2006 не містить інформації щодо гарантійного строку експлуатації.
- Також надана цінова пропозиція не відповідає вимогам Додатку 1, а саме в колонці «Загальна вартість, грн.., з ПДВ» зазначена вартість без ПДВ.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне:
По перше: надані Скаржником в складі тендерної пропозиції ТУ мають назву «Емалі «Колорін»» та в розділі 1 Сфера застосування (згідно зміни №2) зазначено, що «Ці технічні умови поширюються на глянцеві, напівматові та матові однокомпонентні і двокомпонентні емалі або грунт-емалі «Колорін» різних кольорів, що являють собою суспензію пігментів та наповнювачів з добавленням функціональних добавок в розчинах в органічних розчинниках алкідних, поліоксиакрилових, поліуретанових (на основі розгалужених поліефірів), алкідно-акрилових, епоксіефірпих, епоксидних або меламіноформальдегідних смол, які призначені для створення захисно-декоративних лакофарбових покриттів металевих поверхонь автомобілів, тракторів, сільськогосподарських машин, рухомого складу залізниці, міського пасажирського транспорту і технологічного обладнання, будівельних та промислових металоконструкцій та інших металевих виробів, що експлуатуються в різних кліматичних умовах та названі далі по тексту «емалі «Колорін».
1.2 Залежно від типу використаних при виробництві емалей та грунт-емалей видів плівкоутворювачів, емалі та грунт-емалі «Колорін» випускаються таких видів:
- «Колорін - алкід» - емалі або грунт-емалі на основі розчину алкідних смол в органічних розчинниках, формування плівки покриття яких може відбуватися як в результаті висихання на повітрі, так і в результаті хімічної взаємодії з ізоціанатними затверджувачами, які добавляються безпосередньо перед використанням;…»
«… - «Колорін ПУ-2К» - двокомпонентні емалі, що виготовлені, на основі розчинів поліуретанових (розгалужених поліефірних) плівкоутворювачів в органічних розчинниках, формування плівки покриття яких відбувається в результаті хімічної взаємодії з ізоціанатними затверджувачами, які добавляються безпосередньо перед використанням;…»
«… 1.3 При позначанні ґрунтовок (мається на увазі емалей, описка в ТУ) додатково вказуються:
1.3.1 Номер рецептури ТОВ «Колор С.І.М,», яка використана при їх виготовленні.
При цьому:
- цифра «3» на початку номера рецептури означає, що емаль виготовлена на основі алкілних або алкідно-акрилових плівкоутворювачів та призначена. в основному, для авторемонтних покриттів:…»
«… - цифра «7» на початку номера рецептури означає, що емаль призначена, в основному, для використання в промисловості…»
«…1.4 Приклад умовного запису позначення емалі «Колорін» при замовленні: і Емаль «Колорін АК-2К-400» ТУ У 24.3-32679800-014:2006, де: - «Колорін АК-2К» - вид емалі (двокомпонентна емаль, що виготовлена на основі розчину оксіакрилового (поліефірного) плівкоутворювача в органічних розчинниках, формування плівки покриття якої відбувається в результаті хімічної взаємодії з ізоціанатними затверджувачами, які добавляються безпосередньо перед використанням;
- 400 - номер використаної при виготовленні робочої рецептури. При цьому перша цифра «4» означає, що емаль виготовлена на основі оксіакрилових ( поліефірних) плівкоутворювачів та призначена, в основному, для авторемонтних покриттів;
- ТУ У 24.3-32679800-014:2006 - позначення цих технічних умов:
Відсутність додаткової літери після номера рецептури означає, що дана емаль глянцева.
Таким чином п. 1.2 ТУ У 24.3-32679800-014:2006 містить перелік видів емалей, які виготовляються згідно цього ТУ. Повне позначення емалей «Колорін» здійснюється із додаванням номеру рецептури конкретного виду емалі, для емалей на основі алкідних або алкідно-акрилових плівкоутворювачів - це цифра «3» (згідно зміни 3 до ТУ ТУ У 24.3-32679800-014:2006 таких рецептур існує дві: №300 та №365), для двокомпонентних емалей, що виготовлені, на основі розчинів поліуретанових (розгалужених поліефірних) плівкоутворювачів в органічних розчинниках, формування плівки покриття яких відбувається в результаті хімічної взаємодії з ізоціанатними затверджувачами, які добавляються безпосередньо перед використанням - це цифра «7».
З вищевказаного слідує, що запропонована емаль «Колорін Алкід 300» належить до виду «Колорін алкід» та виготовляється за рецептурою №300, а емаль «Колорін ПУ-2К-750» належить до виду «Колорін ПУ-2К» та виготовляється за рецептурою №750. Фізико-механічні показники емалі, що належать до видів «Колорін Алкід» та «Колорін ПУ-2К» відповідають показникам, які зазначені в Таблиці 1 пункту 3.6 розділу Технічні вимоги ТУ У 24.3-32679800-014:2006.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «КОЛОР С.І.М.» в складі пропозиції надано сертифікат відповідності №UA0.YT.021701-23 з терміном дії з 17.02.2023р до 16.02.2024р. в якому вказано перелік продукції, в тому числі емалі «Колорін Алкід 300» та «Колорін ПУ-2К-750», які відповідають вимогам ТУ У 24.3-32679800-014:2006 «Емалі «Колорін». Технічні умови», отже, виготовляються згідно вказаних ТУ. Орган сертифікації не ставить під сумнів, що вказані емалі виготовляються згідно ТУ У 24.3-32679800-014:2006.
На підставі вищевикладеного вважаємо цю причину для дискваліфікації абсурдною та незаконною.
По друге: щодо протоколу випробувань повідомляємо наступне, згідно Додатку 6 вимога Замовника звучить так: «надати копію протоколу випробування, виданого акредитованою (атестованою) лабораторією, що підтверджує, що стан покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, що пропонуються до постачання, забезпечують декоративні та антикорозійні властивості лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років. Копія протоколу має бути завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал. Також надати копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії, завірену печаткою лабораторії».
Учасником ТОВ «КОЛОР С.І.М.» надано протокол сертифікаційних випробувань від 01.09.2014р. №88-43с/П-288. Зазначений протокол не містить інформації про те, до якого часу він є чинним, Замовник безпідставно, на основі власного припущення, зазначає, що наданий протокол сертифікаційних випробувань №88-43с/П-288 є недіючим. Більше того Замовником не встановлено жодних вимог щодо термінів чи періоду видачі протоколу випробувань.
Випробування проведене на продукцію (емаль), що випускається серійно згідно ТУ У 24.3-32679800-014:2006, учасником до постачання запропоновано продукти, що виготовляються згідно цього ж ТУ, як ми дослідили раніше, цифрове позначення в назві продукту вказує на номер рецептури продукту, який залишився незмінним до сьогодні, тобто рецептура не змінювалася, відповідно наданий протокол від 01.09.2014р. на сьогодні є чинним, дійсним та відповідає вимогам замовника.
Надати копію протоколу випробувань - надано копію протоколу випробувань від 01.09.2014р. №88-43с/П-288;
виданого акредитованою (атестованою) лабораторією - наданий протокол виданий акредитованою на момент проведення випробувань лабораторією;
підтверджує, що стан покриття після фарбування лакофарбовими матеріалами, що пропонуються до постачання, забезпечують декоративні та антикорозійні властивості лакофарбового покриття на протязі не менше 14 років - згідно додатку до протоколу №88-43с/П-288 результат випробувань системи покриттів має очікуваний термін служби систем покриттів для захисту від корозії більше 15 років;
копія протоколу має бути завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал - копія протоколу завірена печаткою та підписом особи на ім’я якої видано оригінал.
надати копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії, завірену печаткою лабораторії- надано копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії від 23.06.2014р. №2Т041, дійсне до 22.06.2019р, завірену печаткою лабораторії.
Отже, протокол виданий акредитованою на момент випробувань лабораторією та є безперечно дійсним та чинним.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що надана в тендерній пропозиції інформація та документи в цій частині повністю відповідають вимогам Замовника, і вказана причина для відхилення нашої пропозиції є неправомірною.
По-третє, Замовник зазначає, що надані ТУ У 24.3-32679800-014:2006 не містять інформації щодо гарантійного строку експлуатації. Повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимогу про те, що нормативний документ, за яким виготовляється товар, в даному випадку ТУ, повинен містити інформацію про гарантійний строк експлуатації.
ТУ У 24.3-32679800-014:2006 містять розділ гарантії виробника, в якому зазначений гарантійний термін зберігання, який є стандартним для всіх емалей «Колорін». Гарантійний строк експлуатації залежить від багатьох чинників, які неможливо передбачити виробником та конкретно вказати в ТУ без погодження із замовник ЛФМ всіх факторів. Гарантійний термін експлуатації може залежати від складу системи лакофарбового покриття, в якій використовується певна емаль, особливості поверхні, на яку наноситься система ЛФМ, та ступінь його очистки, вплив та фактори навколишнього середовища (категорії корозійності) тощо.
Тому на відповідність тендерній документації для підтвердження гарантійного терміну експлуатації учасником ТОВ «КОЛОР С.І.М.» в складі своєї пропозиції надано протокол сертифікаційних випробувань від 01.09.2014р. №88-43с/П-288, а також Додаток №3б Дані на товар №574/ПЗ від 09.05.2023р.
Таким чином, в цій частині Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «КОЛОР С.І.М.», оскільки вважає підставою відхилення відсутність інформації, надання якої не передбачено та не вимагається тендерною документацією.
По-четверте, щодо того, що надана цінова пропозиція не відповідає вимогам Додатку 1, а саме в колонці «Загальна вартість, грн.., з ПДВ» зазначена вартість без ПДВ, повідомляємо, що згідно тендерної документації Замовника та положень пункту 40 Особливостей в цій частині Замовник зобов’язаний дати можливість усунути невідповідність, оскільки цінова пропозиція не належить до вимог щодо технічних та якісних характеристик чи вимог до забезпечення тендерної пропозиції. Умови тендерної документації не містять додаткових вимог, які передбачають відхилення пропозиції через допущення помилок в Додатку 1, більше того надана нами загальна вартість в ціновій пропозицій відповідає вартості, що вказана нами як сума пропозиції через електронну систему закупівель, а також всі ціни за одиницю товару вказані правильно.
Вважаємо, що Замовником грубо порушені наші права та основні принципи здійснення публічних закупівель та умисно, вчинені дії, які спрямовані для визнання переможцем компанії Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій". По-перше, тендерна документація була від початку прописана під одного єдиного учасника і містила дискримінаційні вимоги, що ми оскаржили в АМКУ, рішенням якого Замовника зобов’язали внести зміни до тендерною документації та виключити дискримінаційні вимоги; по-друге, наша пропозиція відхилена абсолютно безпідставно, неправомірно, з порушення норм та вимог, особливо щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; по-третє, попередню закупівлю аналогічного за предметом товару UA-2023-02-16-013210-a, було відмінено, можливо, тому, що улюблений учасник не подав свою пропозицію на вказану закупівлю, і Замовник вирішив, що доречніше відмінити закупівлю ніж вигадувати абсурдні підстави для відхилення нашої пропозиції.
Очевидно, що Замовник не зацікавлений в дотриманні основних принципів проведення публічних закупівель, і, очевидно, не керується принципом максимальної економії, неправомірно відхиляючи найбільш економічно вигідну пропозицію - майже на 25% - та яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тому, в даних діях Замовника, мають місце нерівний підхід до оцінки пропозицій учасників, дискримінація учасників, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель та законодавства в цілому.
На підставі вищевикладеного та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «КОЛОР С.І.М.» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2023-04-11-004436-a;
3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЛОР С.І.М.»;
4. Зобов’язати Замовника надати можливість виправити допущену невідповідність в Додатку 1 протягом 24 годин.
Додатки:
1. ТУ У 24.3-32679800-014:2006 «Емалі «Колорін». Технічні умови»;
2. Протокол сертифікаційних випробувань від 01.09.2014р. №88-43с/П-288;
3. Свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії від 23.06.2014р. №2Т041, дійсне до 22.06.2019р;
4. Тендерна/цінова пропозиція №576/ПЗ від 09.05.2023р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол випробувань з додатком.pdf 29.05.2023 14:16
- Свідоцтво акредитації лабораторії.pdf 29.05.2023 14:16
- Скарга №156 від 29.05.2023.pdf 29.05.2023 14:16
- ТУ емалі Колорін.pdf 29.05.2023 14:16
- Тендерна пропозиція.pdf 29.05.2023 14:16
- Рішення від 31.05.2023 № 7721.pdf 31.05.2023 15:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.06.2023 № 720.pdf 09.06.2023 09:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2023 № 8802.pdf 16.06.2023 15:54
- Рішення від 15.06.2023 № 8802.pdf 20.06.2023 19:51
- Поясн на скаргу Емаль 2 .docx 02.06.2023 14:18
- Пояснення 2.pdf 02.06.2023 14:18
- Протокол Виконання рішення АМКУ 2 .doc 27.06.2023 11:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2023 14:29
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2023 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2023 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
27.06.2023 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." за процедурою закупівлі — "емаль двокомпонентна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-11-004436-a.
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги замовника
Номер:
06e4d8c98b0340c282db62dd51f0b0c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-004436-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги замовника
Скарга:
11.04.2023 року Регіональною філією "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «https://prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-11-004436-a).
Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
В опублікованій замовником 11.04.2023р. тендерній документації «ТД емаль двокомпонентна .docx» на порталі (https://prozorro.gov.ua) вказані вимоги до учасника, його тендерної пропозиції та товару, який планує закупити Замовник. Детально вивчивши тендерну документацію, ми дійшли висновку, що вона містить дискримінаційні вимоги, обмежує коло учасників, які могли б взяти участь у закупівлі до одного, чим самим повністю порушує всі основоположні принципи проведення публічних закупівель згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальній економії, ефективності та прозорості.
Змовник в своїй тендерній документації, а саме в Додатку 6 «Технічні вимоги» зазначає: «В разі, якщо лакофарбова продукція не проходила випробувань згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, потрібне проведення її натурних випробувань не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку.
В разі, якщо лакофарбова продукція раніше не використовувалась для фарбування пасажирських вагонів необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року».
Таким чином, по-перше, постачальники, які мають продукцію, яка за своїми фізико-механічними характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника, чи є еквівалентом до продукції, яку зазначає Замовник, в даному випадку це продукція під ТМ «НіАКолор», не можуть взяти участь у даній закупівлі, оскільки період прийому пропозицій у закупівлі становить 9 днів (з 11.04.2023р по 19.04.2023р.), а натурні випробування повинні проводитися не менше 1-го року. Тому всі потенційні учасники, які не проходили натурні випробування у Замовника, не можуть взяти участь у даній закупівлі.
По-друге, в Україні є постачальники, яких продукція неодноразово використовувалася для потреб АТ «Укрзалізниця», що легко підтвердити виконаним договором чи листом-відгуком. Але Замовником не надано такої альтернативи. Єдиним учасником, який має такий досвід, тобто підтвердження проведення натурних випробувань не менше одного року, є ТОВ «Завод нових технологій», що виготовляє торгову марку «НіАКолор».
Будь-які фізико-механічні чи декоративні характеристики покриття можна підтвердити, провівши відповідні випробування в акредитованих лабораторіях з наданням відповідного висновку. Більше того, Замовник в тому ж Додатку 6 вимагає: «Двокомпонентне лакофарбове покриття повинно забезпечувати збереження декоративних та антикорозійних властивостей протягом не менше 14 років», що також має підтверджуватися протоколом випробувань відповідної акредитованої лабораторії. Виникає питання, навіщо Замовник додатково вказує вимогу щодо проведення натурних випробувань не менше 1-го року, більше того не надає жодної аргументації щодо необхідності цієї вимоги для визначення відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Отже, зважаючи на вищевикладене, Замовником встановлена вимога, яка повністю виключає участь у закупівлі постачальників, які не проводили натурні випробування, тобто всіх, хто виготовляє чи реалізує еквівалентну за технічними характеристиками продукцію, адже підтвердження щодо проведення натурних випробувань має лише один виробник – ТОВ «Завод нових технологій».
Оскільки вся інформація у системі Prozorro знаходиться у вільному доступі, ми проаналізували закупівлі емалі двокомпонентної філіями АТ «Укрзалізниця». З 2017 року єдиним учасником, з яким були укладені договори на закупівлю емалі двокомпонентної є ТОВ «Завод нових технологій», оскільки лише продукція цього виробника має підтвердження проведення натурних випробувань не менше 1-го року.
У відповідь на вимогу потенційних учасників через електронні майданчики про те, щоб виключити з тендерної документації вимогу про проведення натурних випробувань, оскільки ця вимога є дискримінаційною, Замовник переконує, що будь-який учасник має можливість пройти натурні випробування, але ми, як один з найбільших виробників в Україна, неодноразово зверталися до різних філій АТ «Укрзалізниці» в письмовому вигляді щодо проходження натурних випробувань для фарбування пасажирських вагонів, однак не отримали жодної відповіді. Тому стверджуємо, що пройти натурні випробування з видачою відповідного висновку неможливо, оскільки деякі уповноважені особи АТ «Укрзалізниця» не зацікавлені в дотриманні основних принципів проведення публічних закупівель, і, очевидно, не керуються принципом максимальної економії, закуповуючи емалі двокомпонентні за завищеними цінами в одного виробника з 2017 року.
Таким чином, на основі вищезазначеного, Замовник штучно створює дискримінацію інших учасників, відповідно, не визнає інших продуктів, що є аналогічними еквівалентами зазначеного в технічних характеристиках товару, і формально, щоб у інших учасників не виникало підстав для оскарження дискримінаційних вимог, зазначає у тендерній документації еквівалент і намагається закупити товар по завищеній вартості в одного учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій", з яким вбачається змова щодо значно завищених ціна ніж у інших учасників, які брали участь у закупівлі, але буди неправомірно відхилені, з посиланням на одну і ту ж підставу для дискваліфікації учасників – відсутність натурних випробувань.
Замовником умисно вчинені дії і прописана тендерна документація для визнання переможцем компанії Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій", яка є єдиним виробником даного товару. Лише одна компанія має можливість підтвердити проведення натурних випробувань, хоча ТОВ «КОЛОР С.І.М.» неодноразово зверталися до Замовника щодо здійснення необхідних натурних випробувань, але жодної відповіді не отримали. Листи до Замовника додаються. Продукція ТОВ «КОЛОР С.І.М.» неодноразово постачалась в різні філії АТ «Укрзалізниця», жодних скарг на якість чи невідповідність фізико-механічним чи декоративним характеристикам нашої продукції від АТ «Укрзалізниця» не надходило, договори були виконані повністю та доброчесно.
У такому разі, кожен Замовник може зловживати правами і щоразу вимагати від Учасників надання будь-якого формулювання у документі, що жодного відношення до предмету закупівлі не має і не впливає на якість товару та його поставку.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з положенням ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників при розгляді їх пропозицій.
Ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «КОЛОР С.І.М.» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2023-04-11-004436-a;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити абзаци, що стосуються натурних випробувань.
Додатки:
1. Листи до Замовника №290/1 від 21.08.2018р. та №83/1 від 27.02.2020р.
2. Договори на підтвердження досвіду постачання продукції виробництва ТОВ «КОЛОР С.І.М.» для потреб АТ «Укрзалізниця».
Пов'язані документи:
Учасник
- Договори використання продукції УЗ.pdf 13.04.2023 13:42
- Листи до Замовника.pdf 13.04.2023 13:42
- Скарга №116 від 13.04.2023р..pdf 13.04.2023 13:42
- Рішення від 14.04.2023 № 4776.pdf 14.04.2023 13:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2023 № 5276.pdf 25.04.2023 16:31
- Рішення від 24.04.2023 № 5276.pdf 27.04.2023 12:38
- Поясн на скаргу Емаль .docx 18.04.2023 15:37
- пояснення емаль двокомпонентна.pdf 18.04.2023 15:37
- Протокол Виконання рішення АМКУ .doc 05.05.2023 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 13:56
Дата розгляду скарги:
24.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2023 13:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2023 12:38
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2023 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "емаль двокомпонентна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-11-004436-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.