-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178" зі змінами
Завершена
111 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 116.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 116.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2023 09:51 - 22.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
3 працівники
Номер:
d6a61e05bdbf461a84880272f7797f75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-001372-a.c2
Назва:
3 працівники
Вимога:
Доброго дня! Прибиріть будь ласка дискримінаційні вимоги які обмежуть конкуренцію серед учасників, а саме: Надати копію наказу про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
Ви обгрунтовуєте необхідність саме трьох працівників або це можливо помилково вам зазначено? Навіщо саме 3 вантажника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2023 12:39
Вирішення:
Шановний Учасник! Ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо наступне: враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємстві Замовника, наявність одного вантажника не може гарантувати дотримання необхідних термінів вивезення небезпечних відходів, оскільки такий працівник може перебувати на лікарняному, у відпустці, звільнений, відсутній через обставини непереборної сили, мобілізований у період воєнного стану. З огляду на вищезазначене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
14ef26c2107f45098955e202daf9ecc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-11-001372-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Замовник вимагає наступне:
копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності утилізації відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на ВИДАЛЕННЯ.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2023 09:25
Вирішення:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процес діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складовою тієї ж утилізації та видалення.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи».
Проте, для розширення кола учасників, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації даної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено