• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12000 (Дванадцять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

2 948 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 480.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2023 09:50 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неідповідність технічній документації

Номер: bf8b699902374429b4131eab1625b547
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-000862-a.c5
Назва: Неідповідність технічній документації
Вимога:
щодо Вашої відповіді, про відповідінсть пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вимогам тендерної документації, заззанчеємо наступне. якщо для Замовника немає ЖОДНОЇ різниці між дошкою та брусом - навіщо у Технчному завданні Замовника у файлі «Пісумока відомість ресурсів», були зазначені (п. 55-60) різні види брусків та дошки обрізної хвойних порід різних розмірі (Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм ІІ сорт; Бруски обрізні з хвойних порід 50_50мм, Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 100, 125 мм, ІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм,ІІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, І сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт), а не вказано протсо одну позицію "Бруски обрізні з хвойних порід.крім того, у файлі «Кошторис» у складі Тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" в «Відомості ресурсів до локального кошторису» п. 32 і в «Підсумковій відомості ресурсів» зазначено лише одна об’єднана позиція дерев’яних конструкцій «Бруски обрізні з хвойних порід», але не заначено який саме розмір брусу буде викорстано, що не дає щсогу іднетифікувати та переірити ціну на це брус. до того ж з Коштричної документації незрозуміло яким чином БРУС буде перетоврнеий на дошку відповдіного розміру та характеристики (в кошторисній документації не зазначені таки види робіт як розпил брусу). До тогож їхочема ЗВЕРНУТИ УВАГУ ЗАМОВНИКА, що у нашій скрзі ми наголощували на наступні невідповідност Учаснкиа вимогам ТЗ, а саме: «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» та «Кошти на покриття ризиків» визначено як «-» (тобто кошти – не передбачені). Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" розрахована не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, що зазначено в тендерній документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Дане твердження підтверджується у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: рішення 04.09.2020 №16700-р/пк-пз, рішення від 08.12.2020 №22683, рішення від 01.02.2021 №1714-р/пк-пз, рішення від 15.06.2021 №13549-р/пк-пз, рішення №9643-р/пк-пз від 30.04.2021, рішення №6647-р/пк-пз від 08.11.2022. По третє, ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" дуже завищені відносно ринкових, так вартість Брусу обрізного з хвойних порід вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ). проте чомусь цим зауваєенням Ви у свої відповді жодного обгрунутання не надали, коли лише за відстуність у кошторисній документації «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» та «Кошти на покриття ризиків»пропозиця Учнкиа повинна бути відхилена, що неодноразово вібдувалося на проедурах закупівлі у інщих Замовників, та про що свідчить усталена практика АМКУ. також Ви не надали пояснень щодо того, чому Вас влаштовують захматні ціни на основні матерілаьні реурси, яки у Учаснкиа визначені у 2 рази більше ніж ринкові. пршу надати розяснення із цих питань, а також відхилити пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" як таку, що не ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ та розпочати розгляд тендерної пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В технічному завданні у файлі «Підсумкова відомість ресурсів» вказані узагальнені матеріали (пиломатеріал: бруски та дошки) для ремонту дерев’яних конструкцій покрівлі, які знаходяться в кошторисних розцінках. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" під пиломатеріалом зазначені бруски, де він об’єднав увесь типо-розмір цих елементів. Тобто, пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" надано весь необхідний об’єм матеріалу, згідно робіт, які необхідно виконати, не зменшуючи кількість дерев’яних елементів покрівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Неідповідність технічній документації

Номер: cd2b543cbc4a47b7950adff4c3f4c89c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-000862-a.c4
Назва: Неідповідність технічній документації
Скарга:
щодо Вашої відповіді, про відповідінсть пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вимогам тендерної документації, заззанчеємо наступне. якщо для Замовника немає ЖОДНОЇ різниці між дошкою та брусом - навіщо у Технчному завданні Замовника у файлі «Пісумока відомість ресурсів», були зазначені (п. 55-60) різні види брусків та дошки обрізної хвойних порід різних розмірі (Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм ІІ сорт; Бруски обрізні з хвойних порід 50_50мм, Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 100, 125 мм, ІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм,ІІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, І сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт), а не вказано протсо одну позицію "Бруски обрізні з хвойних порід.крім того, у файлі «Кошторис» у складі Тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" в «Відомості ресурсів до локального кошторису» п. 32 і в «Підсумковій відомості ресурсів» зазначено лише одна об’єднана позиція дерев’яних конструкцій «Бруски обрізні з хвойних порід», але не заначено який саме розмір брусу буде викорстано, що не дає щсогу іднетифікувати та переірити ціну на це брус. до того ж з Коштричної документації незрозуміло яким чином БРУС буде перетоврнеий на дошку відповдіного розміру та характеристики (в кошторисній документації не зазначені таки види робіт як розпил брусу). До тогож їхочема ЗВЕРНУТИ УВАГУ ЗАМОВНИКА, що у нашій скрзі ми наголощували на наступні невідповідност Учаснкиа вимогам ТЗ, а саме: «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» та «Кошти на покриття ризиків» визначено як «-» (тобто кошти – не передбачені). Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" розрахована не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, що зазначено в тендерній документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Дане твердження підтверджується у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: рішення 04.09.2020 №16700-р/пк-пз, рішення від 08.12.2020 №22683, рішення від 01.02.2021 №1714-р/пк-пз, рішення від 15.06.2021 №13549-р/пк-пз, рішення №9643-р/пк-пз від 30.04.2021, рішення №6647-р/пк-пз від 08.11.2022. По третє, ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" дуже завищені відносно ринкових, так вартість Брусу обрізного з хвойних порід вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ). проте чомусь цим зауваєенням Ви у свої відповді жодного обгрунутання не надали, коли лише за відстуність у кошторисній документації «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» та «Кошти на покриття ризиків»пропозиця Учнкиа повинна бути відхилена, що неодноразово вібдувалося на проедурах закупівлі у інщих Замовників, та про що свідчить усталена практика АМКУ. також Ви не надали пояснень щодо того, чому Вас влаштовують захматні ціни на основні матерілаьні реурси, яки у Учаснкиа визначені у 2 рази більше ніж ринкові. пршу надати розяснення із цих питань, а також відхилити пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" як таку, що не ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ та розпочати розгляд тендерної пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.04.2023 00:01
Автор: ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР", Бодюл Валентин Леонідович +380953495881 valikovaliko14@gmail.com
Вимога
Є відповідь

змова між Замовником та учасником

Номер: 3762ee293c784cc1b9824b7f93951a90
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-000862-a.c3
Назва: змова між Замовником та учасником
Вимога:
ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР», як учасник процедури закупівлі робіт за державні кошти за предметом Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» повідомляло Замовника про дискримінаційну умову у п. 3.6 ТД щодо надання «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2889040,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)» Про усунення цієї Дискримінаційної вимоги наше підприємство 12 квітня 2023 року писало відповідну вимогу, яку Замовник відхилив. Тим самим Замовник дискримінував всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі – з метою завчасно посприяти перемозі в процедури закупівлі одному конкретному учаснику, а саме – ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД". Так, згідно даних, отриманих в телефонній розмові зі службою тех. підтримки електронного майданчика УУБ (і цю інформацію служба технічної підтримки УУБ підтвердить письмово у відповідь на наш письмовий запит) Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" опублікував ціну своєї пропозиції 11 квітня 2023 року – В ДЕНЬ ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. При цьому 11 квітня 2023 року Учасник опублікував лише ціну пропозиції, а сам кошторис завантажив 18 квітня 2023 року, що свідчить проте що цілю Учасника та Замовника було вийти на перше місце серед учасників з однаковою ціною, шляхом якнайшвидшого завантаження до електронної системи цінової пропозиції. 14 квітня 2023 року Замовник нашу вимогу відхилив, бо вже знав хто буде переможцем даної закупівлі, оскільки на момент подання та відхилення нашої вимоги - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вже опублікував у системі електронних закупівель свою пропозицію рівно на суму 2889040,00 грн. з ПДВ. У разі якщо, б Замовник прибрав дану дискримінаційну вимогу – інші учасники змогли б подати нижчі цінові пропозиції , які потрібно було б оцінювати перед пропозицією ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та за вістун ості підстав для відхилення – визнавати переможцем іншого Учасника. Саме така маніпуляція з дискримінаційними вимогами в ТД та «швидкою» публікацією пропозиції в день публікації Оголошення про закупівлю без подання відповідних документів була проведена тому, що Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" і Замовник: По-перше: Замовник достеменно був впевнений, що будь-якого іншого учасника з меншою ціною легко можна буде відхилити, оскільки надати гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу)– всіх матеріальних ресурсів, які вказані договірній ціні – НЕМОЖЛИВО. І це доводить ще той факт, що на дану закупівлю не було жодного Учасника з пропозицією меншою за 2889040,00 грн. з ПДВ. І це не тому що неможливо виконати роботи, передбачені ТС за менші кошти, а тому що щоб подати таку цін, потрібно було надати пакет документів, який фактично неможливо надати за сьогоднішніх умов. По-друге – Замовник та Учасник достеменно знали, за умови подання Учасниками однакової ціни – першою на розгляд Замовнику система висуне саме ту пропозицію, що була опублікована раніше за інші (незважаючи на дату завантаження основних документів пропозиції) і саме тому ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" спочатку 11.04.2023 року – просто опублікував ціну пропозиції (що було зафіксовано електронним майданчиком як подана пропозиція), а вже потім 18 і 19 квітня завантажував документи пропозиції. Таким чином вважаємо, що вказана закупівля була підлаштована під одного конкретного учасника - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", який перебуває у корупційній змові із Замовником
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! 1. Щодо дати публікації ціни пропозиції. Процедура закупівлі була оприлюднена 11 квітня 2023 року о 09:50. В електронній системі закупівель в день оприлюднення оголошення були визначені дати подачі пропозицій: 11 квіт. 09:50 – 19 квіт. 10:00. Частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, подання учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій у період, визначений в електронній системі закупівель, з 11 квіт. 09:50 до 19 квіт. 10:00, відповідає вимогам чинного законодавства у сфері здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. 2. Щодо публікації документів, які складають тендерну пропозицію, різними датами. Відповідно до частини 8 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З урахуванням означеного учасники не обмежені в можливості вносити зміни до тендерної пропозиції у строк, визначений електронною системою для подання пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

незаконе визнання переможцем

Номер: 66bc3eeea7434edc904a036a89b7bec9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-000862-a.c2
Назва: незаконе визнання переможцем
Вимога:
Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", з наступних підстав. По-перше, у Замовника в технічному завданні, що є Додатком № 3 до ТД в файлі «Пісумока відомість ресурсів», зазначені (п. 55-60) різні види брусків та дошки обрізної хвойних порід різних розмірі (Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм ІІ сорт; Бруски обрізні з хвойних порід 50_50мм, Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 100, 125 мм, ІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм,ІІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, І сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт), проте в файлі «Кошторис» у складі Тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" в «Відомості ресурсів до локального кошторису» п. 32 і в «Підсумковій відомості ресурсів» зазначено лише одна позиція «Бруски обрізні з хвойних порід» 8,904 м3 , а дошки обрізної хвойних порід серед ресурсів - НЕМАЄ. Проте і в Технічній специфікації Замовника і в Локальному кошторисі на будівельні роботи, який є в складі Кошторису ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" є наступні види робіт: Улаштування крокв з дощок (п. 6 локального кошторису Учасника) Укладання кобилок із дошок (п.9 локального кошторису Учасника) Укладання контррешетування із дошок (п.12 локального кошторису Учасника) Улаштування лат [решетування] з прозорами із дощок і брусків під покрівлю з листової сталі (п.13 локального кошторису Учасника) Але з одного брусу виконати всі роботи, визначені у ТС Замовника – неможливо. Виконання цих робіт потребує використання саме дошки обрізної хвойних порід різних розмірів та кількості, саме тому в ТС Замовника зазначено необхідність врахування дошки. Учасником ці вимоги ТС не були дотримані, що є невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Технічної специфікації. Виправити ці помилки без зміни ціни пропозиції неможливо, а відсутність цих матеріальних ресурсів у кошторисній документації унеможливить купівлю цих матеріальних ресурсів та виконання тих видів робіт, де ці матеріальні ресурси застосовуються. По-друге, за результатами перевірки складових частин Договірної ціни встановлено, що в ній «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» та «Кошти на покриття ризиків» визначено як «-» (тобто кошти – не передбачені). Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" розрахована не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, що зазначено в тендерній документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Дане твердження підтверджується у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: рішення 04.09.2020 №16700-р/пк-пз, рішення від 08.12.2020 №22683, рішення від 01.02.2021 №1714-р/пк-пз, рішення від 15.06.2021 №13549-р/пк-пз, рішення №9643-р/пк-пз від 30.04.2021, рішення №6647-р/пк-пз від 08.11.2022. По третє, ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" дуже завищені відносно ринкових, так вартість Брусу обрізного з хвойних порід вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ). Враховуючи помилки в розрахунках та поверхові підсумки, тендерну пропозицію Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" слід вважати як таку, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ і іншим вимогам щодо предмета тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Те,що Замовник «НЕ ПОМІТИВ» таких явних порушень в кошторисній документації та невідповідність її Технічній специфікації Замовника, що є незаперечною підставлю для відхилення пропозиції Учасника - зайвий раз свідчить про упереджене ставлення Замовника до цього Учасника та можливої мови між Учасником та Замовником. У зв’язку із викладеним вище, вимагаємо, відхилити пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" як таку, що не ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ та розпочати розгляд тендерної пропозиції наступного Учасника. У разі відмови від задоволення цієї законної та обґрунтованої вимоги, ми звернемося до правоохоронних та антикорупційних органів (НАБУ, ДБР, САП) для встановлення корупційних зв’язків між Замовником та Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", виявлення та притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності, а також надамо максимального розголосу цій ситуації (голові Миколаївської ОВА, офіс Президента України) для запобігання вчинення таких дій в подальшому.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно ДБН В.2.6-161:2017 «Дерев’яні конструкції» (чинні від 2018-02-01) немає розділення на дошка або брус, є загальне визначення: суцільна деревина, клеєна деревина, балочна клеєна деревина, фанера, ортогональна клеєна деревина, ДСП, цементно-стружкові плити (ЦСП), OSB-плити, ДВП. В мережі інтернет визначено що: «Дошка - це пиломатеріал прямокутного перерізу товщиною від півтора до 10 см. На відміну від бруска, що має пропорції бруса, тобто співвідношення товщини і ширини менше 1: 2, для дошки це співвідношення має бути більше 1: 2», але це розділення не має статус офіційного. У файлі «Пісумока відомість ресурсів», зазначені (п. 55-60) різні види брусків та дошки обрізної хвойних порід різних розмірі (Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм ІІ сорт; Бруски обрізні з хвойних порід 50_50мм, Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 100, 125 мм, ІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм,ІІІ сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, І сорт; Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт), проте в файлі «Кошторис» у складі Тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" в «Відомості ресурсів до локального кошторису» п. 32 і в «Підсумковій відомості ресурсів» зазначено лише одна об’єднана позиція дерев’яних конструкцій «Бруски обрізні з хвойних порід», об’єм яких відповідає загальному об’єму, вказаному у файлі ТД «Пісумока відомість ресурсів», а саме 8,904 м3. Приклад: 50*100 мм – це дошка чи брус? Не має затвердженої класифікації. А 50*200 мм? А якщо для зменшення виробничої та логистичної вартості (зменшення кількості номенклатури та уніфікації) замінити дерев’яну конструкцію 50*200мм на 2шт. 50*100мм, це якось вплине на механічні властивості, або змінить проектний об’єм дерев’яних конструкцій? Ні!. Ваше твердження, що «Улаштування крокв з дошок (п. 6 локального кошторису Учасника) Укладання кобилок із дошок (п.9 локального кошторису Учасника) Укладання контррешетування із дошок (п.12 локального кошторису Учасника) Улаштування лат [решетування] з прозорами із дошок і брусків під покрівлю з листової сталі (п.13 локального кошторису Учасника) Але з одного брусу виконати всі роботи, визначені у ТС Замовника – неможливо.» не відповідає дійсності (згідно вище наведеного прикладу). Згідно проекту, який отримав позитивний висновок експертизи, маємо такі дерев’яні елементи покрівлі: де немає визначення дошка це або брус, все це – дерев’яні конструкції де вказано загальний (необхідний) переріз, до яких відносяться і дошка і брус, та не вказано за рахунок чого повинен виконуватися необхідний переріз: з одного елементу чи/або декількох. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційнавимога в ТД

Номер: 2df07aeb43244f64bdf6d637b4d63217
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-11-000862-a.a1
Назва: Дискримінаційнавимога в ТД
Вимога:
Шановний, Замовник. Пунктом 3. 6. ТД Замовник вимагає від Учасників надати «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2889040,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)». Цим пунктом Ви встановлюєте дискримінацій умови для учасників, які планують надати МЕНШУ ЦІНУ на виконання запропонованих робіт та зекономити бюджетні кошти. Таке положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників надати об’єктивну ринкову ціну та розраховувати на перемогу, зважаючи на те,що відповідно до п. 5.1. Т.Д., Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна”. Питома вага – 100 %. Наведена вище умова документації по-перше обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту , а по друге - не дозволяє Учаснику подати пропозицію із ціною, меншою ніж заздалегідь визначена Замовником (95% від очікуваної вартості), оскільки тоді такий Учасник змушений буде додатково збирати великий обсяг документів (оскільки зважаючи на велику кількість необхідних матеріальних ресурсів різної номенклатури – в одного виробника чи представника такої різноманітності просто не може бути), в порівнянні з Учасником, який подає вищу ціну в пропозиції, що є дискримінаційною умовою. Таким чином ця вимога дискримінує Учасників за ціновою умовою та не дозволяє Замовнику здійснити економію бюджетних коштів в закупівлі більше ніж на 5%. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у будівельній сфері та здешевлення предмету закупівлі (як наслідок економії бюджетних коштів), вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійних листів від виробника або його офіційного представництва для Учасників, ціна пропозиції яких менша ніж 95% від очікуваної вартості – або виключіть цю вимогу про надання гарантійних листів взагалі, або зобов’яжіть надавати такі гарантійні листи всіх Учасників, незалежно від цінових пропозицій – тоді всі Учасники будуть в однакових умовах – і жоден з Учасників не зможе в такий короткий термін зібрати гарантійні листи на весь обсяг матеріальних ресурсів, необхідній у даній закупівлі Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників чи дилерів (представників) є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Крім того, документ, який Ви вимагаєте ніяк не допоможе замовнику, якщо у нього виникнуть проблеми з обраним постачальником. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НЕ Є ДОГОВІРНИМ ЗОБОВ*ЯЗАННЯМ!!!. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника) та/або встановити у проекті договору штрафні санкції за порушення з боку Постачальника. Як вбачається із Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, Законом № 922 визначення Дискримінації не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Водночас у п.п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 передбачено, що в тендерній документації у т.ч. зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таких критеріїв та способів, як надання (або ненадання) у складі тендерної пропозиції додаткових документів (гарантійних листів) в залежності вуд суми цінової пропоиції Учасника – законодаствоам не передбачено. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно даної процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та звернення до правоохоронних органів зі скаргами на можливі корупційні дії чи дії, що мають ознаки змови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ висловлює Вам свою вдячність за увагу до даної процедури закупівлі – відкритих торгів з особливостями: «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10». Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень. Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Визначаючи граничну вартість робіт по даному об'єкту, Замовник керувався Настановою щодо ціноутворення в будівництві. На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні. Замовник допускає коливання вартості у межах 2 % в рамках даної процедури закупівлі - ціна договору є динамічною. Таким чином, відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи. Також повідомляємо, що дана вимога встановлена на підставі ч.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» (далі – Закон). Гарантійний лист вимагається від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, тобто від постачальників виробників або постачальників які здобули статус офіційних представників виробника(-ів) (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу), і є свідченням того що матеріальні ресурси (витратні матеріали) офіційно завезені на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, є новим та не використовуваним раніше, оскільки для здобуття такого статусу повинні бути укладені відповідні угоди. Дійсно, наявність необхідних ресурси по заявлений вартості не є підтвердженням того, що Учасник має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін. Для розуміння того, що Учасник є кваліфікованим виконавцем робіт, а отже має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін, згідно ч. 2 ст. 16 Закону, встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Слід зазначити, що визначені Замовником необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, які викладені в технічних вимогах Тендерної документації: «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є спеціальною технічною потребою до даного об’єкту Замовника. Виходячи з вище зазначеного, вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано якісно виконувати роботи, які є предметом даної закупівлі. Запрошуємо Вас взяти участь в нашій закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено