-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу
Завершена
4 635 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 359.26 UAH
мін. крок: 1% або 46 359.26 UAH
Період оскарження:
10.04.2023 16:13 - 15.04.2023 00:00
Скарга
Скасована
скарга на рішення замовника
Номер:
15eaa74d5dae4180b3f7cca4f5cf6b8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010127-a.b4
Назва:
скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на протокольне рішення КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ від 28 квітня 2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 10.05.2023 13:47
- Скарга.docx.p7s.zip 10.05.2023 13:47
- Пр.28.04.pdf 10.05.2023 13:47
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.05.2023 14:23
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
90c64d6d06914e7989f5b4c9e2b0cd78
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010127-a.a3
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Державним промисловим підприємством «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» - Замовником закупівлі UA-2023-04-10-010127-a, за результатом розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» Протокольним Рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 року № 28/04 відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – Учасник).
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» незгодне з таким рішенням, вважає відхилення неправомірним та таким, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства та не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник посилається на те, що Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат, що суперечать вимогі ТД.
Зазначене твердження не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки частиною 6 розділу 3 ТД зазначено перелік документів, що вимагається «а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат». Відповідно до тієї ж частини 6 розділу 3 ТД Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту». ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на вимогу ТД, за результатами ознайомлення з дефектними актами, надано договірну ціну до договору, пояснювальну записку; локальний кошторис до договірної ціни на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Керуючись пунктом 21 частини 2 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 921 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 р. № 1017) тендерна пропозиція — пропозиція щодо певного предмета закупівлі або його частини (лота), яка готується та подається замовнику особою, що підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі, в порядку, передбаченому цим Положенням і тендерною документацією;
Відповідно до пункту 26 частини 2 того ж Положення предмета закупівлі (лот) — визначена замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції, внесені на переговорах при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника. Кількість тендерних пропозицій на кожну окрему частину предмета закупівлі при проведенні торгів не може бути меншою ніж дві.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
У випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
Поряд з цим виходячи зі змісту статей 22, 25 та 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо.
Звертаємо увагу, що закупівля UA-2023-04-10-010127-a не містить лотів, відповідно надання нами Договірної ціни, пояснювальної записки, розрахунку прибутку та адміністративних витрат на закупівлю – відповідає вимогам норм чинного законодавства.
Підставою для надання документів окремо по кожному об’єкту є закупівля з лотами, що відповідає частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, рішення уповноваженої особи замовника Олени Коробки, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, є неправомірним, необґрунтованим та прийняте з порушення основоположним норм Закону України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення нашого звернення до Антимонопольного комітету для відновлення наших прав порушених внаслідок прийняття незаконного рішення просимо скасувати протокольне рішення № 28/04 від 28.04.2023 та оголосити нас переможцем закупівлі або відмінити закупівлю та оголосити нову, склавши тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.05.2023 11:21
Вирішення:
ДПП «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» розглянуло Вашу вимогу щодо неправомірного відхилення замовником пропозиції Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» та повідомляємо наступне.
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», як такої що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надаємо наступні пояснення.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та Особливостей.
Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Разом із тим відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які зазначено у Додатку 2 до цієї документації, визначені замовником без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати: заповнену форму передбачену Додатком 2 до цієї документації, лист у довільній формі про те, що якість послуг, які будуть надаватися/виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.
Абзацом 3 пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, ОКРЕМО ПО КОЖНОМУ ОБ’ЄКТУ, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Слід зазначити, що окремих вимог стосовно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація ТД замовника не містить, крім визначеного у вищенаведеному пункті 6 Розділу 3 ТД.
Додаток 2 до тендерної документації містить в собі технічні, якісні та кількісні характеристики, що складається з дефектних актів, якими визначено види, перелік та обсяг робіт/послуг за об’єктами, а саме:
насосна станція НС-6 Каховського водопровідного комплексу, інв.№10059;
прохідної насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№10079;
насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№ 10077;
будівлі насосної станції N5 Каховського водопровідного комплексу інв.№10050;
будівлі насосної станції N3 Каховського водопровідного комплексу інв.№10025;
прохідної станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10082;
корпусу службового станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10083;
блока вхідних пристроїв фільтрів станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№20145;
будівлі насосної станції N2 Каховського водопровідного комплексу інв.№10024;
будівлі насосної станції N1 Каховського водопровідного комплексу інв.№10022;
майстерні з навісом автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10093;
прохідної автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10095.
Проте, як вбачається Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі його ТП було надано загальні розрахунки, по закупівлі в цілому, а саме: договірна ціна та пояснювальна записка до неї, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі, що суперечить вищезазначеній вимозі ТД.
З урахуванням вищезазначеного, Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, чим порушено вимоги ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовник мав всі законодавчі підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на підставі зазначеної норми.
Вказана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3524-р/пк-пз від 21.03.2023 року.
Звертаємо вашу увагу, що підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко регламентовані у пункті 41 Особливостей, в даному випадку, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Крім того слід зазначити, що ані пункт 41, ані інші пункти Постанови 1178, не містять будь-яких виключень, та не містять правових підстав для тлумачення замовником умов ТД в залежності від змісту наданих учасниками тендерної пропозиції, за наявності невідповідності наданих документів умовам ТД.
Також, на думку учасника, підставою для надання документів окремо по кожному об’єкту є закупівля з лотами, що відповідає частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З такою позицією учасника погодитися не можна з огляду на наступне.
Відповідно до п.п. 31, 32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги вцілому.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
87ecf015e20845a49184a51e04bdea54
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010127-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Державним промисловим підприємством «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» - Замовником закупівлі UA-2023-04-10-010127-a, за результатом розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» Протокольним Рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 року № 28/04 відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – Учасник).
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» незгодне з таким рішенням, вважає відхилення неправомірним та таким, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства та не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник посилається на те, що Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат, що суперечать вимогі ТД.
Зазначене твердження не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки частиною 6 розділу 3 ТД зазначено перелік документів, що вимагається «а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат». Відповідно до тієї ж частини 6 розділу 3 ТД Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту». ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на вимогу ТД, за результатами ознайомлення з дефектними актами, надано договірну ціну до договору, пояснювальну записку; локальний кошторис до договірної ціни на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Керуючись пунктом 21 частини 2 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 921 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 р. № 1017) тендерна пропозиція — пропозиція щодо певного предмета закупівлі або його частини (лота), яка готується та подається замовнику особою, що підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі, в порядку, передбаченому цим Положенням і тендерною документацією;
Відповідно до пункту 26 частини 2 того ж Положення предмета закупівлі (лот) — визначена замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції, внесені на переговорах при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника. Кількість тендерних пропозицій на кожну окрему частину предмета закупівлі при проведенні торгів не може бути меншою ніж дві.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
У випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
Поряд з цим виходячи зі змісту статей 22, 25 та 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо.
Звертаємо увагу, що закупівля UA-2023-04-10-010127-a не містить лотів, відповідно надання нами Договірної ціни, пояснювальної записки, розрахунку прибутку та адміністративних витрат на закупівлю – відповідає вимогам норм чинного законодавства.
Підставою для надання документів окремо по кожному об’єкту є закупівля з лотами, що відповідає частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, рішення уповноваженої особи замовника Олени Коробки, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, є неправомірним, необґрунтованим та прийняте з порушення основоположним норм Закону України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення нашого звернення до Антимонопольного комітету для відновлення наших прав порушених внаслідок прийняття незаконного рішення просимо скасувати протокольне рішення № 28/04 від 28.04.2023 та оголосити нас переможцем закупівлі або відмінити закупівлю та оголосити нову, склавши тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.05.2023 10:41
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
d410d698942b4677a1a9a9e9b89a33bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010127-a.c1
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Протокольним Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2023 року № 25/04 за результатами закупівлі UA-2023-04-10-010127-a Замовником, Державне промислове підприємство «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ», відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (далі – Учасник).
ТОВ «Глорія-В» вважає таке відхилення необґрунтованим та повністю неправомірним виходячи з наступного.
Замовник посилається на те, що Учасником надано у складі пропозиції загальні розрахунки по закупівлі в цілому: договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, що суперечить вимогам ТД.
Проте, зазначаємо, що по-перше Учасником надано окремо по кожному об’єкту локальні кошториси, дефектні акти, відомості ресурсів та підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису.
По-друге, що стосується договірної ціни та пояснювальної записки до неї, розрахунку прибутку та адміністративних витрат; оскільки закупівля оголошена одним лотом на загальну очікувану вартість 4 635 926,00 грн., то відповідно і договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі.
Також оскільки, предметом даної закупівлі є: «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу (ДК021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи)» у кількості 1 послуга, та договір із переможцем укладатиметься один на загальну вартість послуги, яка є предметом даної закупівлі, то відповідно і договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат повинні надаватись на всю послугу з Поточного ремонту по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу (ДК021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи), що повністю відповідає вимогам даної закупівлі, технічної специфікації та вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Якщо Замовник хоче договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, то дана закупівля повинна була бути оголошена по лотах, де кожен об’єкт згідно даної закупівлі поивнен був би бути окремим лотом.
В противному випадку надання договірної ціни та пояснювальної записки до неї, розрахунку прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, є порушенням умов даної закупівлі.
Крім цього, оскільки у складі пропозиції Учасника надано договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат на весь об’єм робіт визначених у Додатку № 2 до документації, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи це, навіть якщо Замовник вважає, що Учасник повинен був надати договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, Замовник повинен був надати Учаснику час на виправлення невідповідностей згідно із п.40 Особливостей, оскільки це є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, , виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи це, рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Глорія-В» є повністю неправомірним та необґрунтованим, і таким, що суперечить принципам закріпленим у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо від Замовника скасувати дане рішення, в інакшому випадку ми звертатимемось до АМКУ та до правоохоронних органів.
Також зазначаємо, що визнання переможцем даної закупівлі будь-якого Учасника, у складі пропозиції якого договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надані окремо по кожному об’єкту, вважатиметься грубим порушенням Замовником умов даної закупівлі та вимог законодавства України у сфері публічних закупівель та потягне за собою відповідні юридичні наслідки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2023 11:07
Вирішення:
Відповідно до п.п. 31, 32 ст.т1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та Особливостей.
Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Разом із тим відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які зазначено у Додатку 2 до цієї документації, визначені замовником без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати: заповнену форму передбачену Додатком 2 до цієї документації, лист у довільній формі про те, що якість послуг, які будуть надаватися/виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.
Абзацом 3 пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Слід зазначити, що окремих вимог стосовно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація ТД замовника не містить, крім визначеного у вищенаведеному пункті 6 Розділу 3 ТД.
Додаток 2 до тендерної документації містить в собі технічні, якісні та кількісні характеристики, що складається з дефектних актів, якими визначено види, перелік та обсяг робіт/послуг за об’єктами, а саме:
насосна станція НС-6 Каховського водопровідного комплексу, інв.№10059;
прохідної насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№10079;
насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№ 10077;
будівлі насосної станції N5 Каховського водопровідного комплексу інв.№10050;
будівлі насосної станції N3 Каховського водопровідного комплексу інв.№10025;
прохідної станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10082;
корпусу службового станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10083;
блока вхідних пристроїв фільтрів станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№20145;
будівлі насосної станції N2 Каховського водопровідного комплексу інв.№10024;
будівлі насосної станції N1 Каховського водопровідного комплексу інв.№10022;
майстерні з навісом автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10093;
прохідної автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10095.
Проте, як вбачається Учасником ТОВ «Глорія-В» у складі його ТП було надано загальні розрахунки, по закупівлі в цілому: договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі, що суперечить вищезазначеній вимозі ТД.
З урахуванням вищезазначеного, Учасником ТОВ «Глорія-В» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, чим порушено вимоги ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Глорія-В» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко регламентовані у пункті 41 Особливостей, в даному випадку, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Крім того слід зазначити, що ані пункт 41, ані інші пункти Постанови 1178, не містять будь-яких виключень, та не містять правових підстав для тлумачення замовником умов ТД в залежності від змісту наданих учасниками тендерної пропозиції, за наявності невідповідності наданих документів умовам ТД.
Крім того, просимо врахувати і правову позицію Верховного суду, яка відображена у тому числі, у постанові Верховного суду від 26.02.2020 по справі № 620/1150/19, у якій чітко відображено що ненадання учасником документу, який чітко вказаний у тендерній документації є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а тому Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію (сторінка 4, у тому числі п. 33 постанови).
Таким чином, Замовник мав всі законодавчі підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Глорія-В» на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги:
Відхилено