• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

згідно оголошення

Завершена

68 549.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2018 18:15 - 07.02.2018 19:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f1ee49b3b5d94ce7b9be9a4b5976e167
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-003903-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
КУ «Комунальний заклад »Клінічний онкологічний диспансер« Дніпропетровської обласної ради»« ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2074266, номер тендеру у UA-2018-02-02-003903-b) 12.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації ЛОТ 2 найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування товару Одиниця виміру товару Кол-во 1. 2. 4. 5. 1 Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 5мл з голкою 0,7ммх38мм (22 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання. шт 7000 2 Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 10мл з голкою 0,8ммх38мм (21 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання шт 5000 3 Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 20мл з голкою 0,8ммх38мм (21 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання шт 20000 4 Скарифікатор - спис для проколювання шкіри пальця, одноразовий, стерильний №200 уп 55 5 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів, 4-х ходові шт 300 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 5мл з голкою 0,7ммх38мм (22 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання. шт 7000 Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 10мл з голкою 0,8ммх38мм (21 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання шт 5000 Шприц ін’єкційний 3-х компонентний об’ємом 20мл з голкою 0,8ммх38мм (21 G х 1 1/2ˮ) стерильний, одноразового використання шт 20000 Скарифікатор - спис для проколювання шкіри пальця, одноразовий, стерильний №200 уп 55 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2074266, номер тендеру у UA-2018-02-02-003635-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Розглянув Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації, інформуємо: Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від17.03.2016р. № 454 зазначає можливість Замовника визначати частини предмета закупівлі (лоти), а не обов’язок. Тобто Замовник, виходячи з особливостей кожної закупівлі, власного досвіду та потреби, а також керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначає необхідність поділу предмету закупівлі на частини (лоти). «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Додатково інформуємо Вас, що згідно Додатку до Річного плану закупівлі на 2018 рік Замовником визначена допорогова закупівля за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 : 33140000-3 «Медичні матеріали» на суму 199 976,00 грн. . Для збільшення конкуренції при проведені процедури закупівлі та для можливості не обмежування прав тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі нами було виділено 3 окремі закупівлі , а саме: - перев’язувальні матеріали; - шприці одноразові та приладдя для вливання розчинів,приладдя для зобору крові - хірургічні рукавички Як свідчить наш попередній досвід закупівель, виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі призведе до утворення лотів з невеликою очікуваною вартістю, і частина з них може не відбутися через те, що не зацікавить потенційних учасників. Зважаючи на профіль нашого лікувального закладу, ми жодним чином не можемо собі дозволити несвоєчасність поставок,що може призвести до трагічних наслідків для пацієнтів онкологічного диспансеру. З огляду на те, що очікувана вартість закупівлі на рік за предметом закупівлі «Медичні матеріали» ДК 021:2015 (СРУ): код 33140000-3 не перевищує 200 тис. грн., Замовник, при здійсненні закупівлі, виходив з того, що зазначена вище закупівля не відноситься до сфери застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 1 ст. 2 Закону). Крім добросовісної конкуренції серед учасників, максімальної економії та ефектівності, відкритісті ті прозорісті нам, як Замовнику бажано своєчасно отримувати якісний товар, так як нізька ціна товара це ще не ознакою якості. Тому Замовник не погоджується з думкою ініціатора вимоги, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації. Отже з одного боку, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Відхилено