• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

ЛОТ 1 – вироби медичного призначення пластикові; ЛОТ 2 – шприци скляні;

Торги не відбулися

60 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.25 UAH
Період оскарження: 12.02.2018 12:27 - 15.02.2018 12:30
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5aa54dd37f1548929c10e1f9ef4fac28
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-12-000954-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
«___»__________ Запорізький державний медичний університет ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2111731, номер тендеру у UA-2018-02-12-000954-b) 20.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: N п/п Найменування товару, основні якісні вимоги 1 Шприц ін'єкційний стерильний одноразового застосування, об'ємом 2 мл, «Луер», 23Gх1 ¼ “(0,6х32мм) Кількість: 2000 шт 2 Шприц ін'єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 5 мл, «Луер», 22Gх1 ½ “(0,7х38мм) Кількість: 6000 шт 3 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 10 мл, «Луер», 21Gх1 ½ “(0,8х38мм) Кількість: 6000 шт 4 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 20 мл, «Луер», 21Gх1 ½ “(0,8х38мм) Кількість: 6000 шт 5 Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів Кількість: 6000 шт 6 Контейнери лабораторні для забору аналізів Кількість: 500 шт 7 Контейнери лабораторні для забору аналізів Кількість: 2000 шт 8 Контейнер лабораторний з ложечкою Кількість: 200 шт ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін'єкційний стерильний одноразового застосування, об'ємом 2 мл, «Луер», 23Gх1 ¼ “(0,6х32мм) Кількість: 2000 шт Шприц ін'єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 5 мл, «Луер», 22Gх1 ½ “(0,7х38мм) Кількість: 6000 шт Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 10 мл, «Луер», 21Gх1 ½ “(0,8х38мм) Кількість: 6000 шт Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 20 мл, «Луер», 21Gх1 ½ “(0,8х38мм) Кількість: 6000 шт Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів Кількість: 6000 шт згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2111731, номер тендеру у UA-2018-02-12-000954-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Плануючи закупівлю товару, наведеного у Тендерній документації ЛОТ1, нами було проведено моніторинг компаній та встановлено, що на ринку медичних виробів існує що найменше п’ять компаній, які мають можливість запропонувати усі позиції наведені у ЛОТі 1. Тому вважаємо, що нами дотримані принципи здійснення публічних закупівель, установлених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено