-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2023 14:03 - 15.04.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
de5805867ee24e4d809229f62be4e28b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.b9
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 25.04.2023 №5384.pdf 16.05.2023 11:19
- Скарга 2.PDF 16.05.2023 11:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 №5384.pdf 16.05.2023 11:19
- Рішення від 18.05.2023 № 6822.pdf 18.05.2023 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2023 11:43
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.05.2023 16:01
Вимога
Є відповідь
Відміна закупівлі
Номер:
3e8c2e9d218f4bc4a90cc10a9760d632
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a8
Назва:
Відміна закупівлі
Вимога:
То коли ви плануєте відмінити процедуру закупівлі?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.05.2023 10:10
Дата подачі:
11.05.2023 14:29
Вирішення:
1. По суті питання надати наступну відповідь:
Шановний Учаснику обґрунтуйте Вашу скаргу та роз’ясніть яким чином вона стосується рішення про визначення переможця закупівлі, яке ви оскаржуєте?
Крім того довідково за метеріалами з відкритого джерела https://infobox.prozorro.org/articles/vimogi-u-vidkritih-torgah доводимо до вашого відома наступну інформацію:
«Вимоги на рішення замовника. Дана вимога подається під час періоду кваліфікації та періоду розглянутих пропозицій, подати можливо протягом всього етапу після дискваліфікації або вибору переможця.
Вимоги на тендерну пропозицію бувають двох типів: на дискваліфікацію учасника (цей вид вимог визначений в пункті 3 статті 31 Закону) або на переможця (даний тип вимог передбачений пунктом 4 статті 33 Закону). В обох випадках Замовник повинен надати детальне роз'яснення чому він дискваліфікував/обрав ту чи іншу тендерну пропозицію у відповідний час. Після надання відповіді вимога вважається вирішеною. Умови подання вимоги:
Подати вимогу на переможця можуть всі учасники кваліфікації (якщо учасник не дійшов до кваліфікації, то вимогу подати він не може);
Подати вимогу на дискваліфіковану тендерну пропозицію може лише дискваліфікований учасник (тільки на свою дискваліфікацію). Якщо учасник подасть таку вимогу, то Замовник все одно не може змінити своє рішення, вона подається скоріше для отримання роз'яснень Учаснику.
Тож вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації щодо підстав відхилення, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації/перекваліфікації. У відкритих торгах немає можливості відповісти на вимогу - якщо період оскарження закінчився.»
2. Відхилити вимогу (скаргу) ID: UA-2023-04-10-006586-a.a8
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a46eb1bbf11048949163ff146f378f89
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
на документацію замовник
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКА.pdf 14.04.2023 09:48
- Скарга.PDF 14.04.2023 09:48
- ТД_за_Особливостями_1178.docx 14.04.2023 09:48
- рішення від 17.04.2023 №4821.pdf 17.04.2023 14:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 №5384.pdf 26.04.2023 12:28
- рішення від 25.04.2023 №5384.pdf 28.04.2023 14:32
- Поясення 18.04.2023 12:23
- Пояснення (протокол) 18.04.2023 12:23
- Протокол щодо оприлюднення інформації 02.05.2023 10:30
- Протокол внесення змін до ТД 02.05.2023 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2023 10:32
Дата розгляду скарги:
25.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2023 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2023 14:35
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2023 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
По закупівлі UA-2023-04-10-006586-a - Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів; Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (далі – Закупівля) було проведено моніторинг та 28.04.2023р. оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок).
За результатами проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Враховуючи зміст Висновку, у замовника виникла необхідність усунути порушення, викладені у Висновку шляхом внесення змін до тендерної документації, а також оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення таких порушень через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
f62fd44caf6f49338f95febdaa1c4e31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a6
Назва:
вимога
Вимога:
Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Замовник вимагає зазначене вище в Тендерній Документації. Але яким саме нпа регламентована наявність висновку СЕС на технологічний регламент утилізації, які апріорі не застосовується до категорії клінічних відходів? І хочеться дізнатися, чи є Замовник тим самим контролюючим органом, який має право вимагати наступні документи?
Тож, вимагаємо Замовника видалити із Тексту Оголошення зазначену вище вимогу, оскільки Замовник не має права вимагати такі документи
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 08:19
Дата подачі:
12.04.2023 14:37
Вирішення:
Учасник бажає отримати посилання на нпа - будь-ласка:
1. Частина 1 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі:
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. Абзац 1 і 2 частини 5 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі надає роз"яснення всім учасникам публічних торгів:
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
3. Частина 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі вказує на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї:
Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідь Учаснику очевидна - Замовник не є контролюючим органом, але згідно ЗУ Про публічні закупівлі має право вимагати інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Твердження Учасника - Замовник не має права вимагати такі документи - є безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога щодо посвідчень
Номер:
30cd9222806d4b4e835f5208f1d01e14
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a5
Назва:
вимога щодо посвідчень
Вимога:
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Виникло питання з якої взагалі закупівлі Замовник скопіював зазначені вище вимоги до Учасників торгів? Які ще тепловикористовувальні установки?? Замовник взагалі теоретично розуміє процес знешкодження небезпечних відходів? Виникає питання, у якому саме із процесів використовуються інструменти та тепловикористовувальні установки? Вимагаємо видалити із тексту оголошення вимоги, які зовсім не стосуються Предмету Закупівлі та обмежують коло Учасників.
У разі відсутності реакціі на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до ДержАудитСлужби та АМКУ для захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 08:14
Дата подачі:
12.04.2023 14:26
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому.
На підставі Наказу №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб"єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці.
Правила охорони праці НПАОП безпосередньо пов"язані з:
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Замовник діє згідно чинного законодавства та чітко розуміє процес знешкодження небезпечних відходів. Жодних прав Учасників даної закупівлі Замовник не порушив.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
e492164b2c784dbc9cbb3acb922c89a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a4
Назва:
вимога
Вимога:
Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії)..
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності утилізації відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 08:09
Дата подачі:
12.04.2023 14:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовник справді вимагає від Учасників ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).
Зверніть увагу!
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є медичним закладом, а це автоматично означає, що наш заклад зобов’язаний відповідати наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року, де в п. 6 розділ І присутня термінологія:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі).
Отже, процес "знищення" ("утилізація або знешкодження, або видалення") медичних відходів категорії В - це процес спалювання.
Надаємо роз"яснення: у вимозі до всіх Учасників в частинах "утилізація або знешкодження, або видалення" Замовник має на увазі "процес спалювання" як того вимагає наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року та не має на меті дискримінацію будь-якого Учасника закупівлі. Іншими словами - "процес спалювання" для Замовника є аналогічним поняттям під словами "утилізація або знешкодження, або видалення".
Для розуміння Учасником, що мається на увазі саме "процес спалювання", а не інший - Замовник поряд із обговорюваною вимогою також вимагає:
Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи.
Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С).
Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу).
Чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Замовник розглянув інформацію про закупівлю UA-2023-02-22-001854-a, де Рішенням АМКУ № 3741-р/пк-пз від 27.03.2023 відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" у задоволенні його скарги від 15 березня 2023 № UA-2023-02-22-001854-a.b13.
Враховуючи пояснення Замовника, вимога Учасника UA-2023-04-10-006586-a.a4 для скасування або зміни, як того вимагає Учасник (Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію та видалення), є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Номер:
e585ea922ac346adadfaa876cd564e14
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.c3
Назва:
У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Вимога:
Яким нпа передбачена наявність транспортного засобу із вагою не більше саме 3500кг? Можливо, Замвоник прописує ті вимоги, які йому заманеться за власним бажанням, при цьому вказує дискримінаційні вимоги та ті, які не передбачені чинним законодавством? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення, яка жодного сенсу немає по відношенню до цієї Закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 08:01
Дата подачі:
12.04.2023 14:13
Вирішення:
Насамперед, Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Законодавець не зобов’язує Замовника надавати посилання на конкретний нормативно-правовий акт при процедурі наданні роз'яснень щодо тендерної документації, але зобов’язує Замовника надавати роз’яснення.
Замовник у вимозі до Учасників надав пояснення: У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання...
Окрім того, на території медичного закладу присутні підземні каналізаційні магістралі, які при тиску великої ваги (в тому числі важкого автотранспорту) можуть бути зруйнованими.
Вимога є обгрунтованою, не дискримінує жодного Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5cf1cf81f8c344c3b6ee4ebc5d7fd265
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Виконавець надає тару, а саме: сертифіковані поліетиленові пакети/мішки, призначені для збирання, транспортування та подальшої утилізації медичних відходів категорії «В», стійкі до пошкоджень, одноразового використання, які мають маркування «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В», виготовлені зі щільного поліетилену:
Розмір поліетиленових пакетів/мішків має бути не менше розміру: 60*100 см.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути товщиною не менше: 100 мкм.
Поліетиленові пакети/мішки не повинні мати тріщин, складок, розривів, мають бути з рівними зварними швами.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути стійкими до ненавмисних пошкоджень.
На поліетиленовому пакеті/мішку має бути пояснювальний застережний напис стійкою фарбою щодо його вмісту, а саме: «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В».
Поліетиленові пакети/мішки для збирання медичних відходів категорії «В» мають бути сертифіковані.
Умови надання послуг:
Виконавець зобов’язаний з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари та у повному обсязі надати Замовнику послуги з завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження.
Відповідно до Наказу МОЗ 1602 пакування відходів - це є обов'язок Замовника, тобто лікувального Закладу, а не надавача послуг зі знешкодження небезпечних відходів. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання тари Виконавцем із ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 07:55
Дата подачі:
12.04.2023 13:52
Вирішення:
Відповідно до Наказу МОЗ 1602 пакування відходів - це є обов'язок Замовника, з чим Замовник абсолютно згоден. Замовник жодним чином не змушує Учасника (майбутнього Виконавця) пакувати відходи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
89f18eba9ff04c1f9d82bbacc5ce9a57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-006586-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовник суперечить сам собі. По-перше, у Тендерній Документації, пише, что Інформація про субпідрядника / співвиконавця Не передбачено.
По-друге, у Додатку 2 зазначається наступне: "У разі коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.".
Вимагаємо Замовника визначитися з двома питаннями:
1. Чи дозволяється залучення субпідрядника.
2. Чи потрібно надавати відповдіну інформацію про субпідрядника.
Та внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.04.2023 07:50
Дата подачі:
12.04.2023 13:47
Вирішення:
Додаток №3 до тендерної документації: Залучення третіх осіб до виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів забороняється.
Також присутня вимога: договір про організацію перевезень (у разі залучення субпідрядника).
Отже, субпідряд з перевезення небезпечних відходів можливий.
Інформацію про залучення субпідрядників надавати потрібно, про що вказано у Додатку №3.
Як бачите, шановний Учаснику, Замовник надав необхідну інформацію щодо надання послуг згідно предмету закупівлі та можливого залучення субпідрядника Учасником.
Статус вимоги:
Відхилено