-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4
Завершена
1 214 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 144.42 UAH
мін. крок: 1% або 12 144.42 UAH
Період оскарження:
10.04.2023 13:09 - 15.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
5325760befa041808d008513bafefcb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-005588-a.b3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 15.05.2023 р. №169/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 15.05.2023.pdf.asice.zip 15.05.2023 16:30
- рішення від 17.05.2023 № 6699.pdf 17.05.2023 16:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2023 № 7353.pdf 26.05.2023 12:30
- рішення від 25.05.2023 № 7353.pdf 30.05.2023 16:10
- Довідка про походження.pdf 18.05.2023 14:48
- ISO 14001 з перекладом.pdf 18.05.2023 14:48
- ТС.pdf 18.05.2023 14:49
- Пояснення_скарга_ПАПІР_А4_Офіс_Комфорт коректир.doc 18.05.2023 14:49
- Скан Пояснення скарга Офіс - Комфорт.pdf 18.05.2023 14:49
- Гарантійний лист про постачання.pdf 18.05.2023 14:49
- ISO 9001 з перекладом.pdf 18.05.2023 14:49
- паспорт бейсик.pdf 18.05.2023 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2023 16:44
Дата розгляду скарги:
25.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2023 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2023 16:11
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2023 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7353-р/пк-пз від 25.05.2023 виконано ( Рішення Уповноваженої особи від 10.05.2023 № 32 )
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
09a0979466e949dda6a908e6fc96631a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-005588-a.a2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 21.04.2023 р. №140/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 21.04.2023.pdf.asice.zip 21.04.2023 11:06
- Рішення від 24.04.2023 № 5235.pdf 24.04.2023 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2023 № 5818.pdf 03.05.2023 13:02
- Рішення від 02.05.2023 № 5818.pdf 05.05.2023 16:04
- Пояснення скарга ПАПІР А4.doc 25.04.2023 16:04
- Тех. показники паперу (1).pdf 25.04.2023 16:04
- Пояснення на скаргу до закупівлі Папір офісний А4.pdf 25.04.2023 16:04
- Довідка (країна виробник).pdf 25.04.2023 16:04
- Гарант. лист (постачання).pdf 25.04.2023 16:04
- Технічний опис паперу PP Lite.pdf 25.04.2023 16:04
- Лист - підтвердження (представник).pdf 25.04.2023 16:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2023 11:54
Дата розгляду скарги:
02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2023 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2023 16:05
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2023 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2023 № 5818-р/пк-пз виконано. Рішення уповноваженої особи від 08.05.2023 №29.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f1378363d1544009aab92b8684002fca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-005588-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-04-10-005588-a на закупівлю «Папір офісний А4» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Харківській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-04-10-005588-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 12.04.2023 14:29
Дата подачі:
12.04.2023 14:29
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне: Папір офісний А 4 за технічними характеристиками, які вказані у вимогах до предмету закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного паперу.
Перед оголошенням закупівлі Замовником було здійснено моніторинг ринку постачальників паперу офісного А 4 щодо наявності у них такого виду товару, та встановлено, що на ринку України наявні декілька виробників та велика кількість постачальників паперу офісного А 4, технічні характеристики яких відповідають вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до цього, відомості, що зазначені в документації, встановлені Замовником з дотриманням вимог чинного законодавства.
Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 2 Тендерної документації та не містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу повідомляємо, що Учасники можуть запропонувати Товар, який відповідає технічним характеристикам Замовника або запропонувати товар з кращими технічними характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації.
Відповідно до вимог ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. В Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку, що надає достатньо можливості потенційним Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено