• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Харчові жири (спред)

Торги відмінено

292 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 460.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2023 13:53 - 19.04.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Невідповідності в тендерній документації діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель

Номер: f90ec794c1fd46d4bfab0f1809f8db63
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b8
Назва: Невідповідності в тендерній документації діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель
Вимога:
Доброго дня! Невідповідності в тендерній документації діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель. Положеннями пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «37. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз». Замовником під час складання тендерної документації не враховано останні зміни, що внесені до Постанови КМ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та набрали чинності з 25.02.2023 року. Вимоги в тендерній документації Замовника, які не відповідають діючому законодавству: 1. Частина 5 розділу 3 ТД «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» викладена Замовником з порушенням вимог абзацу 8 пункту 28 та пункту 44 (в т.ч. підпінктів.3,6,12 пункту 44) Особливостей. 2. Частина 2 розділу 5 ТД «Відхилення тендерних пропозицій» викладена Замовником з порушенням вимог пункту 41 Особливостей. 3. Частина 3 розділу 5 ТД «Надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону» викладена Замовником з порушенням вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 та абзацу 15 пункту 44 Особливостей. 4. Частина 3 розділу 6 ТД «Проект договору про закупівлю», зокрема випадки, у яких можлива зміна істотних умов договору, викладена Замовником з порушенням вимог пункту 19 Особливостей. 5. Частина 4 розділу 6 ТД «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» викладена Замовником з порушенням вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. 6. Таблиця 1 Додатку 4 до ТД «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами другою та першою статті 17 Закону» викладена Замовником з порушенням вимог пункту 44 Особливостей. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни по зазначеним порушенням та не усунув їх. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність діючому законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: fceeee73326049e0b509888247643a69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b7
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Дискримінаційні вимоги: 1. Учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій (частина 2 розділу 6 ТД). Під час відкриття рахунку в будь-якому банку, суб’єкт господарювання отримує довідку про наявність рахунку, із зазначенням його номеру, станом на дату відкриття такого рахунку. Отримання нової (на конкретну дату) довідки про наявність рахунків є платною послугою банку та збільшує витрати потенційних учасників торгів на підготовку пропозиції, що в свою чергу призводить до обмеження конкуренції. Отже, така вимога встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни стосовно зазначеної дискримінаційної вимоги та не усунув її. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: c9186615ec6c45e6a5a17b72dadce657
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Дискримінаційні вимоги: 1. Надання у складі пропозиції Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі (пункт 1.5 частини 1 таблиці 2 Додатку 3 до ТД). Станом на дату виходу оголошення доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відновлено. Замовник може самостійно та безоплатно перевірити інформацію про учасника, що міститься в реєстрі. Замовник не має права вимагати документального підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що отримання учасником саме Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є платною послугою та збільшує витрати потенційних учасників торгів на підготовку пропозиції, що в свою чергу призводить до обмеження конкуренції. Отже, така вимога встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни стосовно зазначеної дискримінаційної вимоги та не усунув її. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6f3d0bb27ec34df28cba61aba5c788e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Дискримінаційні вимоги: 1. Надання Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх двох років (пункт 3.1 частини 3 таблиці 1 Додатку 3 до ТД). В п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено конкретний проміжок часу (період), про який учасник має надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, вимога про наявність досвіду виконання аналогічного договору виключно протягом останніх двох років, встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни стосовно зазначеної дискримінаційної вимоги та не усунув її. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 8eade828932040ff9bd86bb6c0cea0ac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Дискримінаційні вимоги: 1. Надання Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх двох років (пункт 3.1 частини 3 таблиці 1 Додатку 3 до ТД). В п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено конкретний проміжок часу (період), про який учасник має надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, вимога про наявність досвіду виконання аналогічного договору виключно протягом останніх двох років, встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни стосовно зазначеної дискримінаційної вимоги та не усунув її. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 17.04.2023 22:14
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: b022c8a1b2514e1aa5e3053c1d906173
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Дискримінаційні вимоги: 1. Надання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (таблиця 1 Додатку 4 до ТД). Відповідно до Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів. Звертаємо увагу, що на сьогодні можливо отримати Витяг лише в електронному вигляді. Строк формування електронного витягу може становити від 3 робочих до 30 календарних днів. Враховуючи викладене, потенційні учасники торгів не мають технічної можливості отримати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» протягом 4 календарних днів з дати визначення переможця. Звертаємо увагу, що в останній редакції тендерної документації від 17.04.2023 року, Замовник не вніс зміни стосовно зазначеної дискримінаційної вимоги та не усунув її. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Невідповідності діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель.

Номер: ece9fc4251384baebfc8ac05d3597788
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.c2
Назва: Невідповідності діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель.
Вимога:
Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, що в тендерній документації наявні невідповідності діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель. Невідповідності діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель. Замовником під час складання тендерної документації не враховано останні зміни, що внесені до Постанови КМ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та набрали чинності з 25.02.2023 року. Вимоги в тендерній документації Замовника, які не відповідають діючому законодавству: 1. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону (частина 5 розділу 3 ТД) – не враховано положення п. 28 та п. 44 Особливостей. 2. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону (частина 2 розділу 4 ТД ) – не враховано положення п.35 Особливостей 3. Відхилення тендерних пропозицій (частина 2 розділу 5 ТД) – не враховано положення п. 41 Особливостей 4. Надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону (частина 3 розділу 5 ТД) – не враховано положення п. 41 та п. 44 Особливостей 5. Випадки, у яких можлива зміна істотних умов договору (частина 3 розділу 6 ТД) – не враховано положення п. 19 Особливостей 6. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 закону (таблиця 1 Додатку 4 до ТД) – не враховано положення п.44 Особливостей. 7. Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньоринкову ціну за одиницю даного товару по Харківській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньоринкову ціну по Харківській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньоринкової ціни по Харківській області (п.6 Додатку 5 до ТД). Діючим законодавством у сфері закупівель не встановлено вимог та/або обов’язку щодо коригування постачальником ціни за одиницю товару, відповідно до рівня «середньоринкових» цін по областях. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність діючому законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня ! До Ваших вимог будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги

Номер: 25ddf973c4e14b0db2596d358642bb2b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-005377-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, що в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги та невідповідності діючим нормативно-правовим актам в сфері державних закупівель. Дискримінаційні вимоги: 1. Учасник повинен надати Висновок щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян (частина 5 розділу 3 ТД). Обов’язок створення необхідних умов для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель та споруд, встановлено чинним законодавством для таких об’єктів, як житлові будинки та громадські будівлі і споруди. Жоден з зазначених об’єктів не може використовуватись потенційними учасниками торгів в процесі обігу продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Отже, вимога надання Висновку щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян (частина 5 розділу 3 ТД), встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. 2. Учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій (частина 2 розділу 6 ТД). Під час відкриття рахунку в будь-якому банку, суб’єкт господарювання отримує довідку про наявність рахунку, із зазначенням його номеру, станом на дату відкриття такого рахунку. Отримання нової (на конкретну дату) довідки про наявність рахунків є платною послугою банку та збільшує витрати потенційних учасників торгів на підготовку пропозиції, що в свою чергу призводить до обмеження конкуренції. Отже, така вимога встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. 3. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0) (Примітка Додатку 2 до ТД ). Відповідно до Закону України «Про ціни та ціноутворення», враховуючи положення п.1 Указу Президента України «Про грошову реформу в Україні» № 762/96 від 25.08.1996 року ціна за одиницю товару в України вказується в гривнях, із зазначенням, у разі потреби, не більше 2-х знаків після коми (копійок). Жодних обмежень, стосовно того, якою має бути остання цифра в ціні за одинцю товару діючим законодавством не встановлено. Отже, вимога визначення останньої цифри - 0, в ціні товару, встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. 4. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх двох років (пункт 3.1 частини 3 таблиці 1 Додатку 3 до ТД). В п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено конкретний проміжок часу (період), про який учасник має надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, вимога про наявність досвіду виконання аналогічного договору виключно протягом останніх двох років, встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. 5. Надання у складі пропозиції Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі (пункт 1.5 частини 1 таблиці 2 Додатку 3 до ТД). Станом на дату виходу оголошення доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відновлено. Замовник може самостійно та безоплатно перевірити інформацію про учасника, що міститься в реєстрі. Замовник не має права вимагати документального підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що отримання учасником саме Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є платною послугою та збільшує витрати потенційних учасників торгів на підготовку пропозиції, що в свою чергу призводить до обмеження конкуренції. Отже, така вимога встановлена з порушенням діючого законодавства, є безпідставною та дискримінаційною і призводить до штучного звуження кола потенційних учасників. 6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (таблиця 1 Додатку 4 до ТД). Відповідно до Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів. Звертаємо увагу, що на сьогодні можливо отримати Витяг лише в електронному вигляді. Строк формування електронного витягу може становити від 3 робочих до30 календарних днів. Враховуючи викладене, потенційні учасники торгів не мають технічної можливості отримати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» протягом 4 календарних днів з дати визначення переможця. Отже, така вимога встановлена з порушенням діючого законодавства та є дискримінаційною. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня ! До Ваших вимог будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію .
Статус вимоги: Задоволено