-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Дезинфекційні засоби
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2018 10:53 - 15.02.2018 11:00
Вимога
Вирішена
Щодо написаного Замовником-корупціонером
Номер:
c1312f4e269e4649a8e332bef47ad828
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-000437-a.c2
Назва:
Щодо написаного Замовником-корупціонером
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника та остервеніле бажання "нагріти руки" на бюджетному фінансуванні ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2018 17:28
Вирішення:
Пропозиція ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» не відповідає технічним вимогам та умовам тендерної документації, а саме:
1. Антисептичний засіб «Нор-експрес», як еквівалент «Септосепт», не відповідає технічним вимогам та має зовсім інший склад засобу. Він не повинен містити ЧАЗ та ізопропілового спирту про що було зазначено в вимогах тендерної документації. Отже він не є еквівалентом.
2. Засіб для екстреної обробки поверхонь та виробів медичного призначення «ЕконормDEZЕкспрес», як еквівалент «Екстрасепт», не відповідає технічним вимогам та має зовсім інший склад засобу. Він не повинен містити ЧАЗ та ізопропілового спирту про що було зазначено в вимогах тендерної документації. Отже він не є еквівалентом.
3. Дезінфікуючий засіб «Саніліт», як еквівалент «Хлороцид», не відповідає технічним вимогам. Вміст натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти повинен бути не менше 99,7% (в «Саніліт» - 81%). Не повинен містити інших допоміжних речовин, у тому числі бікарбонат натрію, карбонат натрію (в «Саніліт» вміст бікарбонат натрію та карбонат натрію – 11%) про що було зазначено в вимогах тендерної документації. Отже він не є еквівалентом.
4. Засіб для гігієнічного очищення шкіри «Маносепт» , як еквівалент «Еклін Дерма», не відповідає технічним вимогам та має зовсім інший склад засобу. Він не повинен містити ЧАЗ, спирту або його похідних про що було зазначено в вимогах тендерної документації. Також він має бути розфасований у каністри по 10 літрів. Отже він не є еквівалентом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
3e49c451e65b41559a27138290ec4461
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-000437-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! На якій законній підставі Ви не розглядаєте еквіваленти? Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Зверніть увагу на різницю сум пропозицій - нашої та пропозиції, яку плануєте акцептувати!!! В РАЗИ!!! Саме ця різниця і буде сумою хабаря вашим посадовим особам. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2018 16:58
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Вашу вимогу зазначаємо наступне.
Під час здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 та 3 ч, 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник у разі проведення відбору постачальника із використанням електронної системи закупівель, застосовує Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок), затверджений Наказом №35 від 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав".
Згідно п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель " У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Тому враховуючи вищезазначене, Замовник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатися правом визначення еквівалентів. Також Замовник самостійно визначає свої потреби та конкретні вимоги до товару відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель.
Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі передбачена можливість, а не обов'язок вказати надання еквівалентів у пропозиціях Учасників.
Доводимо до відома, що Замовник у вимогах до предмета закупівлі, має право зазначити посилання на стандартні характеристики, хімічний склад, вказівку на сферу застосування дезінфекційних засобів, що є необхідними стандартними характеристиками, передбаченими існуючими міжнародними та національними стандартами, нормами та правилами.
Для вибору дезінфікуючого засобу Замовником велике значення має хімічний склад та концентрація діючих речовин, згідно чого аналізуються режими дезінфекції. Оскільки медичний персонал постійно перебуває в роботі з дезінфікуючими та антисептичними засобами, а деякі з них можуть чинити подразнюючу дію на шкіру та органи дихання, а також викликати алергічні реакції, Замовник насамперед ставить захист здоров’я та працездатності персоналу, тому ретельно підбирає засоби згідно їх якісних та медико-технічних показників, а не тільки керується фінансовою стороною питання.
Виходячи з зазначеного вище, вважаємо, що Учасником публічно оприлюднені безпідставні, без обґрунтовані звинувачення у сторону Замовника з метою здійснити на нього тиск для задоволення своїх власних комерційних інтересів. Цим учасник грубо порушує права Замовника, що є підставою звернення з позовом до суду про захист ділової репутації. Під час здійснення процедури закупівлі товарів усі пропозиції були розглянуті неупереджено, та відповідно до норм діючого законодавства України.
Враховуючи вказане вище, Замовник не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги Скаржника та не має наміру скасовувати своє рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні