• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для остеосинтезу (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 56642- Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; 32854-Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 61574-Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний).

Джерело фінансування-кошти НСЗУ. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.

Завершена

146 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 731.25 UAH
Період оскарження: 10.04.2023 09:52 - 15.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"з

Номер: 6e13dfe564f148e8b001732ec073b40f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-001216-a.c4
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"з
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: - 56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; - 32854 – Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; -61574- Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний. Вами було внесені зміни до Тендерної документації на наше передню вимогу та вказано в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 7, що «Матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції)». Однак, при висуненні даної вимоги у тендерній документації суттєво порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в частині вказівки у тендерній документації дискримінаційних умов і вимог. Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними вимогами до інших потенційних учасників. Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі. Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі. Частиною 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо Вас врахувати, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», або від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», або від 02.10.2013 №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»). Беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Вказуючи вимогу: «Матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції)» - такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Тому, дана дискримінаційна вимога призводять до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі та недобросовісної конкуренції серед учасників, порушуючи Закон України «Про захист економічної конкуренції». Також прошу врахувати, що нержавіюча сталь має певний рівень інтерференції з КТ та МРТ, тому таке обстеження заборонене, рекомендована лише рентген-діагностика. Титановий сплав не має такого впливу на КТ, МРТ чи рентген обстеження. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Вказуємо про порушення вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі та просимо усунути вказане порушення шляхом виключення із тендерної документації вимоги, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L. Також, виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства. Для усунення дискримінаційних вимог, збільшення кола потенційних учасників торгів просимо не встановлювати у тендерній документації занадто деталізовані, додаткові, необґрунтовані, непередбачені законодавством вимоги, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Просимо усунути вказані порушення, шляхом виключення точної назви Титанового сплаву Ti6AL4V/Grade 5, задля недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та виключення матеріалу Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L, задля забезпечення періодичного обстеження та лікування пацієнтів, після операційного втручання та використання стрижнів для лікування.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа лікарні, ознайомившись з вимогою по закупівлі UA-2023-04-10-001216-a, повідомліє, що вимога є такою, що не відповідає приписам діючого законодавства України у сфері публічних закупівель та змісту тендерної документації, та не підлягає задоволенню з наступних підстав: 1. На сьогоднішній день в Україні призупинена процедура спрощених закупівель, тому Ваше посилання на приписи ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є безпідставним. 2. В додатку 2 до Тендерної документації є припис, який відповідає вимогам ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо зазначення «або еквівалент». Тому в діях замовника не має жодної дискримінації учасників закупівлі. Тим більше в додатку 2 до тендерної документації замовник не робив посилання на конкретну марку предмету закупівлі, його виробника або конкретний процес. 3. Відповідно до вимог ч. 5 ст. 23 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження ними того, що запропоновані ними товари за своїми характеристиками відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації. Звертаю Вашу увагу на те, що предметом цієї закупівлі є обладнання для остеосинтезу, а саме: нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт, стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується та набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний). Тобто товар, який має намір закупити лікарня, його якість та матеріал, з яких вони виготовлені, безпосередньо мають вплив на якість надання медичних послуг та здоров’я громадян, які звертаються за медичною допомогою в рамках медичних гарантій держави. Саме тому вимога замовника щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку відповідної профільної лабораторії щодо відповідності матеріалу пластин та гвинтів наступним вимогам: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції) та Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції), цілком відповідає вимогам Закону та Особливостей. При цьому замовник не обмежив учасників та не вказав які саме лабораторії повинні зробити такі висновки. Тобто жодної дискримінації стосовно можливих учасників цієї закупівлі у вимогах замовника не має.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Порушень ЗУ "Про публічні закупівлі".

Номер: b8ff305b2fb0475e9959b6af28f3cb40
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-001216-a.c3
Назва: Порушень ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: - 56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; - 32854 – Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; -61574- Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний. Вами було внесені зміни до Тендерної документації на наше передню вимогу та вказано в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 7, що «Матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції)». Однак, при висуненні даної вимоги у тендерній документації суттєво порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в частині вказівки у тендерній документації дискримінаційних умов і вимог. Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними вимогами до інших потенційних учасників. Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі. Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі. Частиною 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо Вас врахувати, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», або від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», або від 02.10.2013 №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»). Беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Вказуючи вимогу: «Матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції)» - такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Тому, дана дискримінаційна вимога призводять до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі та недобросовісної конкуренції серед учасників, порушуючи Закон України «Про захист економічної конкуренції». Також прошу врахувати, що нержавіюча сталь має певний рівень інтерференції з КТ та МРТ, тому таке обстеження заборонене, рекомендована лише рентген-діагностика. Титановий сплав не має такого впливу на КТ, МРТ чи рентген обстеження. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Вказуємо про порушення вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі та просимо усунути вказане порушення шляхом виключення із тендерної документації вимоги про надання висновку відповідної профільної лабораторії, який необхідно надати у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження того, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – Ti6AL4V/Grade 5 (Дана інформація має бути підтверджена гарантійним листом виробника або технічним документом виробника, копії яких надати у складі тендерної пропозиції). Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L. Також, виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства. Для усунення дискримінаційних вимог, збільшення кола потенційних учасників торгів просимо не встановлювати у тендерній документації занадто деталізовані, додаткові, необґрунтовані, непередбачені законодавством вимоги, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Просимо усунути вказані порушення, шляхом виключення точної назви Титанового сплаву Ti6AL4V/Grade 5, задля недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та виключення матеріалу Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L, задля забезпечення періодичного обстеження та лікування пацієнтів, після операційного втручання та використання стрижнів для лікування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Допущена орфографічна помилка
Дата скасування: 13.04.2023 14:48
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги потенційного міжнародного учасника, виробника

Номер: fbb6d25fcd3f45a08b30ae8918f8cc27
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-001216-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги потенційного міжнародного учасника, виробника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: - 56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; - 32854 – Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; -61574- Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний. При цьому, при оголошенні Замовником процедури закупівлі було суттєво порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в частині вказівки у тендерній документації дискримінаційних умов і вимог. КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" висунуто у Тендерній документації вимогу про надання висновку відповідної профільної лабораторії, який необхідно надати у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження того, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L. Вами при наданні попередньої відповіді на вимогу 11.04.2023 року було вказано: «Ознайомившись із вимогою по тендеру №19858158 "Обладнання для остеосинтезу (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 56642- Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; 32854-Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 61574-Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний) на умови цієї закупівлі, уповноважена особа вважає вимогу такою, що не відповідає діючому законодавству України та не підлягає задоволенню з наступних підстав: Частина 5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) надає право замовнику вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В той же час пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) передбачає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Необхідно звернути увагу на те, що предметом цієї закупівлі є обладнання для остеосинтезу, а саме: нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт, стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується та набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний). Тобто товар, який має намір закупити лікарня, та його якість та матеріал, з яких вини виготовлені, безпосередньо мають вплив на здоров’я громадян, які звертаються за медичною допомогою в рамках медичних гарантій держави. Саме тому вимога замовника щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку відповідної профільної лабораторії щодо відповідності матеріалу пластин та гвинтів наступним вимогам: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L, цілком відповідає вимогам Закону та Особливостей. При цьому замовник не обмежив учасників та не вказав які саме лабораторії повинні зробити такі висновки. Тобто жодної дискримінації стосовно можливих учасників цієї закупівлі у вимогах замовника не має». Однак, вимушені не погодитись та вказати наступне: В організмі людини при пошкодженнях кісток і суглобів, спричинених травмами та пухлинами, штучні суглоби, кісткові пластини та гвинти виготовляються з титану та титанових сплавів, які в даний час широко застосовуються у клінічній практиці. Титан – ВТ-6 це російська марка, марка яка використовувалась в пост радянських країнах, однак дана марка титану не відповідає міжнародним стандартам та медичним вимогам. Алогічні марки титанового сплаву TC4 та титанового сплаву TC4ELI: T-6A-4V/Grade 5 - це американська марка, IMI 318 - британська марка, TiAI6V4 - німецька марка. Згідно ч. 2 ст. 5 «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказівка вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку відповідної профільної лабораторії щодо відповідності матеріалу пластин та гвинтів наступним вимогам: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L є дискримінаційною вимогою потенційних міжнародних учасників та виробників, оскільки класифікація товару матеріалу пластин та гвинтів наступним вимогам: Титан – ВТ-6 стосується і використовується товарів, які виготовляються із сплаву Титан – ВТ-6 лише в пост радянський країнах, включаючи Російську Федерацію, оскільки це російська марка. Наразі в Україні з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан. Прошу врахувати, що Верховна Рада України постановою від 27.01.2015 року затвердила Звернення Верховної Ради України до Організації Об’єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором. До прикладу, Титановий сплав TC4 є титановим сплавом типу -, успішно розроблений Сполученими Штатами ще в 1954 році та широко використовується в медичній практиці, даний сплав відповідає медичному стандарту IS05832-3, на відміну від сплаву Титан – ВТ-6. Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними вимогами до інших потенційних міжнародних учасників та виробників. Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі. Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Вказуємо про порушення вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі та просимо усунути вказане порушення шляхом виключення із тендерної документації вимоги про надання висновку відповідної профільної лабораторії, який необхідно надати у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження того, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись вимогою по тендеру №19858158 "Обладнання для остеосинтезу (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 56642- Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; 32854-Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 61574-Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний) від 11.04.2023 р. на умови цієї закупівлі, уповноваженою особою прийняте рішення про внесення змін до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації на закупівлю "Обладнання для остеосинтезу (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 56642- Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; 32854-Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 61574-Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний) та затвердження нової редакції тендерної документації по вказаній закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: c281897b589e4cffb8f95ccbc4b007c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-10-001216-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: - 56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; - 32854 – Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; -61574- Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний. При цьому, при оголошенні Замовником процедури закупівлі було суттєво порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в частині вказівки у тендерній документації дискримінаційних умов і вимог. КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" висунуто у Тендерній документації вимогу про надання висновку відповідної профільної лабораторії, який необхідно надати у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження того, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L. Однак при цьому, надання такого висновку не передбачено жодними вимогами чинного законодавства України для потенційних постачальників, оскільки підтвердженням матеріалу продукції може слугувати гарантійний лист або інших документ, засвідчуючи матеріал продукції, а вказівка про необхідність його надання у тендерній документації вчинено з метою недопущення до участі в закупівлі постачальників. Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними вимогами до інших потенційних учасників. Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі. Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Вказуємо про порушення вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі та просимо усунути вказане порушення шляхом виключення із тендерної документації вимоги про надання висновку відповідної профільної лабораторії, який необхідно надати у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження того, що матеріал пластин, гвинтів - має відповідати: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись із вимогою по тендеру №19858158 "Обладнання для остеосинтезу (ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (ДК 021:2015 33183300-9 Обладнання для остеосинтезу) (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 56642- Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт; 32854-Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 61574-Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний) на умови цієї закупівлі, уповноважена особа вважає вимогу такою, що не відповідає діючому законодавству України та не підлягає задоволенню з наступних підстав: Частина 5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) надає право замовнику вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В той же час пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) передбачає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Необхідно звернути увагу на те, що предметом цієї закупівлі є обладнання для остеосинтезу, а саме: нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий гвинт, стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується та набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний). Тобто товар, який має намір закупити лікарня, та його якість та матеріал, з яких вини виготовлені, безпосередньо мають вплив на здоров’я громадян, які звертаються за медичною допомогою в рамках медичних гарантій держави. Саме тому вимога замовника щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку відповідної профільної лабораторії щодо відповідності матеріалу пластин та гвинтів наступним вимогам: Титан – ВТ-6; Стрижнів - Нержавіюча сталь – 316-L, цілком відповідає вимогам Закону та Особливостей. При цьому замовник не обмежив учасників та не вказав які саме лабораторії повинні зробити такі висновки. Тобто жодної дискримінації стосовно можливих учасників цієї закупівлі у вимогах замовника не має.
Статус вимоги: Відхилено