• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ковбаси варені, сосиски, сардельки, тушонка з яловичини

Торги відмінено

5 813 781.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 692.51 UAH
Період оскарження: 16.11.2017 12:17 - 15.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено

оскарження рішення Замовника

Номер: d0dad34ecc3c49fa8c567596e33fca53
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.b7
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ З АКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с.Нерубайське, пров. Комарова, 2 Код ЄДРПОУ: 41198662 тел.+38 (063) 952 68 73 E-mail: prodsouth@ukr.net ЗАМОВНИК ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 65039, м. Одеса, вул. Канатна, 134 Код ЄДРПОУ: 02145398 тел. +380487763024, факс. +380487763024 E-mail: zolotko2001@ukr.net Золотко Катерина Андріївна Стосовно державної закупвілі: ID: 38b058d70a174888ad021899959d703f Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-16-000383-b Предмет закупівлі: Код ДК 021-2015 15130000-8 М’ясопродукти (ковбаси варені, сосиски, сардельки, тушонка з яловичини) Кількість товарів, вид виконання послуг або надання полуг: 44450 кг. Очікувана вартість: 5`813`781.25 грн (з ПДВ) СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету Департаменту освіти та науки Одеської міської ради (далі Замовник) при проведенні закупівлі товару Код ДК 021-2015 15130000-8 М’ясопродукти (ковбаси варені, сосиски, сардельки, тушонка з яловичини) в кількості 44450 кг. Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-16-000383-b ID у ЦБД 38b058d70a174888ad021899959d703f 18 грудня 2017 року підприємство ТОВ «ПРОД ЮГ» ЄДРПОУ: 41198662 (далі Скаржник), надало документи для участі у відкритих торгах на закупівлю товару Код ДК 021-2015 15130000-8 М’ясопродукти (ковбаси варені, сосиски, сардельки, тушонка з яловичини) в кількості 44450 кг., інформація про які була розміщена 16 листопада 2017 року на веб порталі Уповноваженного органу за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-16-000383-b. 29 січня 2018 року згідно інформаціїї розміщеної на веб порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-16-000383-b Скаржнику стало відомо про те, що згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29 січня 2018 р., за результатами розгляду тендерних пропозицій за лотами № 1,2,3,4,5 до аукціону було допущено ТОВ «Одеська продуктова компанія» як така що відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам тендерної документаціїї. З такими висновками Замовника не можливо погодитися у зв’язку з наступним: 1. Замовником в Тендерній документаціїї було встановлено Кваліфікаційни критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону України Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон), а саме: - документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди). У складі тендерної пропозиціїї ТОВ «Одеська продуктова компанія» по лотах № № 1,2,3,4,5 було надано Договір оренди нежитлового приміщення № 67 від 18 жовтня 2016 р. з ТОВ «И.Т.М.» та додаткову угоду № 1 до цього договору. Згідно п.1 додаткової угоди № 1, вбачається що сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.2 Договору оренди нежитлового приміщення № 67 від 18 жовтня 2016 р., та погодились викласти його в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту підписання акту приймання-передачі нежитлових приміщень та дії до 31 січня 2018 року . Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «Одеська продуктова компанія», не надало акт приймання передачі приміщення, у зв’язку з чим не можливо встановити факт наявності фактичної передачі ТОВ «Одеська продуктова компанія» по вищезазначеному договору нежилого приміщення, його стан, наявність та технічну справність холодильного обладнання та фактичне набуття чинності даним договором оренди нежитлового приміщення. Згідно ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди). Відповідно до ч.1 ст.793 ч.1 ст.795 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( ч.1,2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищевикладені положення ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», положення ч.1 ст.795 Цивільного кодексу України та положення договору оренди нежитлового приміщення № 67 від 18 жовтня 2016 р. з ТОВ «И.Т.М.» та додаткової угоди № 1 до цього договору, вбачається, що ТОВ «Одеська продуктова компанія» не додержано кваліфікаційних критеріїв до учасників публічних закупівель, а саме: документально не підтверджено наявність власних або орендованих складських приміщень, оскільки останнім не надано акту приймання - передачі приміщення, на підставі якого відбувається набуття чинності договором оренди нежитлового приміщення та фактична передача даного нежилого приміщення ТОВ «Одеська продуктова компанія» . Аналогічної позиції, підтримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка викладена в рішенні №519р/пк-пз від 22.01.2018р., №520р/пк-пз від 22.01.2018р., №518р/пк-пз від 22.01.2018р., №521р/пк-пз від 22.01.2018р., №522р/пк-пз від 22.01.2018р., що було винесено в рамках цієї ж процедури, згідно якого пропозицію ТОВ «ПРОД ЮГ» було визнано такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям зазначеним Замовником, у зв’язку з неможливістю встановити набарання чинності банківської гарантіїї через відсутність договору про надання гарантіїї, подання якого не передбачалося умовами Тендерної документаціїї. Одже, беручі до уваги вищевикладені обставини, та з огляду на відповідні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо, що ТОВ «Одеська продуктова компанія» належним чином не підтвердила наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса, іх стан, наявність та технічну справність відповідного обладнання яке забезпечує необхіні умови зберігання продуктів харчування, Скаржник вважає що пропозція ТОВ «Одеська продуктова компанія» не відповідає вимогам тендерної документаціїї в цій частині, та має бути відхилена. 2. Замовником в Тендерній документаціїї було встановлено Кваліфікаційни критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону України Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон), а саме: - довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, температурний режим тощо); - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту також надається копія договорів оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість постачання товару) - копія договору на санітарну обробку автотранспортних засобів - копія документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки; В своїй пропозиціі ТОВ «Одеська продуктова компанія» надано довідку, згідно якої, до виконання робіт з постачання планується залучити наступні транспортні засоби: - Орендований автомобіль марки MERCEDES-BENZ 311 CDI 2005 p/ державний номер ВН1592НК вантажопідйомність 1480 кг. який належить на правах власності Кучеренко Андрію Миколайовичу. - Орендований автомобіль марки MERCEDES-BENZ державний номер АА4972АІ вантажопідйомність 1100 кг. який належить на правах власності ТОВ «Евроморозопродукт». Також, було надано відповідні договори оренди транспортних засобів, та договори на виконання послуг з дезінфекціїї. ТОВ «Одеська продуктова компанія» в складі своєї пропозиціїї, було надано договір на надання послуг № 10/17 від 03.01.2017 р. між ТОВ «Евроморозопродукт» та ФОП Ганчарук М.С. згідо якого не зрозуміло які роботи виконуються за вказаним договором. Так, згідно розділу 1.Предмет договору п. 1.1. «Замовник» доручає, а «Виконавець» зобов’язується проводити комплекс послуг з ветеринарно-санітарного забезпечення-дезінфекція автомобілів для первезення харчових продуктів. А в розділі 3. Обов’язки сторін, п.3.1.2 передбачено що Замовник забезпечити підготовку приміщень, п. 3.1.3. Забезпечити приманкою для проведення дератизаціїї, п.3.1.6 Перед проведенням дезінфекціїї приміщення ретельно чиститься та миється водою з обезжирювачем. Бажаємо зазначити, що Дезінфекція та Дератиза́ція це зовсім різні види робіт, для довідки: - Дератиза́ція — це комплекс санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та протиепідемічних заходів, які включають роботи з винищування та захисту від синантропнихгризунів (у тому числі носіїв та розповсюджувачів інфекційних хвороб людини і тварин) у будівлях і спорудах населених пунктів, на транспорті та в навколишньому середовищі. - Дезінфекція – комплекс заходів, спрямованих на видалення або знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів на об'єктах навколишнього середовища. З огляду на зазначене, вбачається, що із змісту договору не зрозуміло, які саме послуги будуть надаватися, а роботи проводитись ФОП Ганчарук М.С. для ТОВ «Евроморозопродукт» та що буде робити ФОП Ганчарук М.С., якщо згідно договору на надання послуг № 10/17 від 03.01.2017 р, роботи з очищення, прибирання, забезпечення приманкою, а також збирання знищування трупів щурів та пацюків покладені на ТОВ «Евроморозопродукт». Також не зрозуміло, яким чином ФОП Ганчарук М.С. ІПН. 1885209568 із зазначеним видом діяльності КВЕД 47.11 «Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами» буде проводити санітарну обробку транспорту на відстані 195 километрів від м.Одеса, де буде знаходитись транспортний засіб під час виконання робіт із забезпечення продуктами харчування закладів освіти в м.Одеса. Крім того, вищезазначений договір не містить реквізитів на ТОВ «Евроморозопродукт», місце реєстрації, код ЕДРПОУ, розрахунковий рахунок. Відповідно до ч. 1 ст.638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ч.1 ст.901 Цивільного кодексу України). Виконавець повинен надати послугу особисто (ч.1 ст.902 Цивільного кодексу України). Враховуючи вищевикладене, вбачається, що вищезазначений договір не містить істотних умов договору про надання послуг, а саме щодо чіткого предмету договору, щодо повного найменування замовника з зазначенням його необхідних реквізитів, розрахункового рахунку, коду ЄДРПОУ, місця реєстрації товариства, а отже, даний договір, є неукладеним. А з врахуванням того, що ФОП Ганчарук М.С., відповідно до КВЕД взагалі не має права займатися таким видом діяльності як надання послуг з ветеринарно-санітарного забезпечення-дезінфекція автомобілів для перевезення харчових продуктів, дійсність даного договору викликає сумніви. З огляду на вищевикладене, ТОВ «ПРОД-ЮГ», вважає, що ТОВ «Одеська продуктова компанія» не виконано вимоги Замовника які викладені розділі 5 Тендерної документаціїї, а саме не надано копію договору на санітарну обробку автотранспортних засобів. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ПРОД ЮГ» до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі в частині допущення ТОВ «Одеська продуктова компанія» до аукціону на закупівлю Код ДК 021-2015 15130000-8 М’ясопродукти (ковбаси варені, сосиски, сардельки, тушонка з яловичини) в кількості 44450 кг. Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-16-000383-b. 3. Визнати рішення тендерного комітетут Департаменту освіти та науки Одеської міської ради Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29 січня 2018 р., за результатами розгляду тендерних пропозицій за лотами № 1,2,3,4,5 неправомірним і таким що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та скасувати його. 4. Зобов’язати Замовника переглянути результати розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі, та рішенням прийнятим «Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Директор ТОВ "Прод-Юг"_______________________ Г.А. Калачова
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.02.2018 19:48
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ПРОД-ЮГ, Малаховська Ганна Анатоліївна +380639526873 prodsouth1@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1729f379e064439f9ab610003143205f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2018 22:44
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2018 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7a2596ed53fd4e96bdc7646447655f7d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a6
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2018 22:53
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2018 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 838c9901a851438b99dab83dede4959a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2018 22:29
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2018 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e3770284a1d449c9a53dc348136e2b43
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2018 22:55
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2018 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 792e3d965257400e877230737dc87921
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2018 22:32
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2018 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Вимога
Залишено без розгляду

Усунути порушення

Номер: a5b5a0acd64546d88f957b18c3a14071
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-16-000383-b.a1
Назва: Усунути порушення
Вимога:
Замовник вимагає в Тендерній документації в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в розділі 5: 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди); Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м.Одеса. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»: відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: … будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців; встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком. Вважаємо, що факт наявності складів у м. Одесі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України. Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дане порушення Законів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно. У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» «Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей. Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади. Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час. Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі. Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.
Статус вимоги: Не задоволено