-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Жалюзі різні
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 18:01 - 14.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірна вимога в ТД
Номер:
fabe4a7237aa44e1b486c046e3d48ae7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010477-a.c3
Назва:
Неправомірна вимога в ТД
Скарга:
Прошу Постійнодіючу Колегію АМКУ зобов'язати замовника закупівлі вилучити з ТД неправомірну вимогу.
З повагою, Тропша В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д.pdf 10.04.2023 20:14
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 10.04.2023 20:14
- Скарга АМКУ Тропша В. КЕП.rar 10.04.2023 20:14
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д МАГНІТА.docx 10.04.2023 20:14
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д МАГНІТА.pdf 10.04.2023 20:14
- Виписка ЄДР Фіз Осіб Підприємців.pdf 10.04.2023 20:14
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д ДСНС.pdf 10.04.2023 22:35
- Виправлена Скарга Тропша В. ДСНС КЕП.rar 10.04.2023 22:35
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д ДСНС.docx 10.04.2023 22:35
- ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА Тропша В.Д ДСНС.docx 10.04.2023 22:35
- ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА Тропша В.Д ДСНС.pdf 10.04.2023 22:35
- Додаток 1 СКАРГА ФОП Тропша В.Д ДСНС.docx 13.04.2023 23:35
- ДОДАТОК 1 до Скарги Тропша В. ДСНС КЕП.rar 13.04.2023 23:35
- ДОДАТОК 1 СКАРГА ФОП Тропша В.Д ДСНС.pdf 13.04.2023 23:35
- рішення від 12.04.2023 № 4606.pdf 12.04.2023 14:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5075.pdf 20.04.2023 14:02
- рішення від 19.04.2023 № 5075.pdf 21.04.2023 17:23
- Протокол № 20 від 08.04.2023 надання відповіді на вимогу.pdf 13.04.2023 17:10
- Протокол № 20 від 08.04.2023 надання відповіді на вимогу.docx 13.04.2023 17:10
- Лист від 13.04.2023 до АМКУ на скаргу по закупівлі жалюзі.pdf 13.04.2023 17:10
- Протокол № 21 від 10.04.2023 надання відповіді на вимогу.docx 13.04.2023 17:10
- Протокол № 19_1 від 07.04.2023 повторне оприлюднення закупівлі.pdf 13.04.2023 17:10
- Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік від 05.04.2023.docx 13.04.2023 17:10
- Протокол № 19 від 05.04.2023 зміни до річного плану та організація закупівель.pdf 13.04.2023 17:10
- Тендерна документація на жалюзі від 05.04.2023.docx 13.04.2023 17:10
- Лист від 13.04.2023 до АМКУ на скаргу по закупівлі жалюзі.docx 13.04.2023 17:10
- Протокол № 19 від 05.04.2023 зміни до річного плану та організація закупівель.docx 13.04.2023 17:13
- Протокол № 21 від 10.04.2023 надання відповіді на вимогу.pdf 13.04.2023 17:13
- Протокол № 19_1 від 07.04.2023 повторне оприлюднення закупівлі.docx 13.04.2023 17:13
- Тендерна документація на жалюзі від 05.04.2023.pdf 13.04.2023 17:13
- Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік від 05.04.2023.pdf 13.04.2023 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2023 21:06
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2023 14:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2023 17:24
Вимога
Відхилено
Протиправна вимога.
Номер:
ed6e4889dc38468790a94b4d799e0183
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010477-a.a2
Назва:
Протиправна вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми повторно просимо Вас зняти протизаконну вимогу надання "А К Т узгодження розмірів, декору товару, технічних та інших вимог
від 2023 р. Ми, ________________, в особі представника Учасника відкритих торгів «Жалюзі різні» код за ЄЗС ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю"
У випадку повторної відмови ми будемо вимушені шукати правду в АМКУ.
З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 21 від 10.04.2023 надання відповіді на вимогу.pdf 10.04.2023 11:03
Дата подачі:
08.04.2023 16:36
Вирішення:
Шановний Учаснику. Відповідно до умов тендерної документації вся інформація під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель виключно в межах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Ніякі перемовини, зустрічі, а тим більше підписання будь-яких документів між Замовником та Учасниками під час процедури закупівлі до моменту розкриття інформації з пропозиціями Учасників та визначення Переможця закупівлі не ведуться та не ініціюються.
Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що надання зазначеного Вами «Акту узгодження розмірів, декору товару, технічних та інших вимог» у складі тендерної пропозиції від Учасників тендерною документацією Замовника не вимагається ні в паперовому ні в електронному вигляді. Просимо Вас уточнити, який саме пункт, розділ тощо тендерної документації вимагає від Учасника надання у складі тендерної пропозиції такого Акту?
При цьому, ще раз наголошуємо, що у додатку № 3 до тендерній документації наведений лише орієнтовний шаблон такого акту, який буде додатком до договору постачання товару, що укладатиметься Замовником з Переможцем торгів та складатиметься перед постачанням кожної партії товару. Тобто даний Акт буде складатись між Постачальником (одним із Учасником торгів, який буде визначено Переможцем) та Покупцем (Замовником) під час виконання договору про закупівлю. Такий додаток до договору необхідний з метою уникнення непорозумінь під час виконання договору, так як товар постачатиметься окремими партіями на протязі 2023 року за різними адресами розташування Замовника, кожна партія товару може відрізнятись розмірами, кількістю, кольором тощо, але в межах загального обсягу (кількості) товару та з тими ж характеристиками, що зазначені у тендерній документації цієї закупівлі. Таким чином, тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не містить ніяких ознак протизаконності. У разі Вашої незгоди, просимо чітко вказати який саме пункт, розділ тощо тендерної документації та яким саме чином порушує відповідну норму чинного Закону чи іншого нормативно-правового акту
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Протизаконна вимога
Номер:
4b2f07b87ab04b34be20f9a1664e932b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010477-a.a1
Назва:
Протизаконна вимога
Вимога:
Прошу Замовника вилучити з ТД протизаконну вимога надання:
"А К Т узгодження розмірів, декору товару, технічних та інших вимог
Ми, ________________, в особі представника Учасника відкритих торгів..."
======== Закон: "Стаття 12. Електронна система закупівель
1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх === конфіденційність === до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
8. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель."
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 20 від 08.04.2023 надання відповіді на вимогу.pdf 08.04.2023 10:29
Дата подачі:
07.04.2023 21:35
Вирішення:
Шановний Учаснику. Відповідно до умов тендерної документації вся інформація під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель виключно в межах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Ніякі перемовини, зустрічі, а тим більше підписання будь-яких документів між Замовником та Учасниками під час процедури закупівлі до моменту розкриття інформації з пропозиціями Учасників та визначення Переможця закупівлі не ведуться та не ініціюються.
Звертаємо Вашу увагу на те, що надання зазначеного Акту узгодження розмірів, декору товару, технічних та інших вимог у складі тендерної пропозиції Учасників тендерною документацією Замовника не вимагається ні в паперовому ні в електронному вигляді. У тендерній документації наведений лише орієнтовний шаблон такого акту, який буде додатком до договору постачання товару, що укладатиметься Замовником з Переможцем торгів та складатиметься перед постачанням кожної партії товару. Такий додаток до договору необхідний з метою уникнення непорозумінь під час виконання договору, так як товар постачатиметься окремими партіями на протязі 2023 року за різними адресами розташування Замовника, кожна партія товару може відрізнятись розмірами, кількістю, кольором тощо. Таким чином, тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не містить ніяких ознак протизаконності.
Статус вимоги:
Відхилено