-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Завершена
215 558.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 077.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 077.79 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 17:08 - 29.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
94275d1d1226443193f147d7cf6395a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.b9
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-010293-a.docx 12.05.2023 17:15
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-010293-a.pdf 12.05.2023 17:15
- рішення від 16.05.2023 № 6541.pdf 16.05.2023 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2023 № 7236.pdf 25.05.2023 13:47
- рішення від 24.05.2023 № 7236.pdf 29.05.2023 18:00
- Протокол відхилення ПП «ЖИЗНЬ».docx 18.05.2023 11:33
- Протокол про усунення невідповідностей 05.05.docx 18.05.2023 11:33
- ТД (нова редакція).docx 18.05.2023 11:33
- ТД (нова редакція).pdf 18.05.2023 11:33
- Пояснення на скаргу ПП ЖИЗНЬ.doc 18.05.2023 11:33
- Регламент ANTIFIRE-IMPREGNAT.pdf 18.05.2023 11:33
- Регламент ECOSEPT 450-1.pdf 18.05.2023 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2023 17:27
Дата розгляду скарги:
24.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2023 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.05.2023 18:01
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
e3c923d5e9a84fb48fdd130ec40f2aa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Коблево (ВОРД) Відхилення.pdf 10.05.2023 14:36
- Скарга Коблево (ВОРД) Відхилення.docx 10.05.2023 14:36
- Дозвіл ТОП ФАЄР.pdf 10.05.2023 14:36
- рішення від 12.05.2023 № 6448.pdf 12.05.2023 14:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2023 № 6996.pdf 23.05.2023 13:08
- рішення від 22.05.2023 № 6996.pdf 25.05.2023 11:50
- ТД (нова редакція).pdf 16.05.2023 11:23
- ТД (нова редакція).docx 16.05.2023 11:23
- ПРОТОКОЛ про усунення невідповідностей 04.05.docx 16.05.2023 11:23
- Протокол відхилення ТОП ФАЄР.docx 16.05.2023 11:24
- Пояснення на скаргу.doc 16.05.2023 11:24
- ЛИСТ НА договор аренди.pdf 16.05.2023 11:24
- Регламент ECOSEPT 450-1.pdf 16.05.2023 11:24
- Регламент ANTIFIRE-IMPREGNAT.pdf 16.05.2023 11:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2023 14:46
Дата розгляду скарги:
22.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2023 14:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.05.2023 11:51
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c3b431dc14524c4eb91777b8abfdccf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-010293-a.pdf 11.04.2023 17:47
- 4. Програма щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції.pdf 11.04.2023 17:47
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-010293-a.docx 11.04.2023 17:47
- 9. Сертифікати ISO.pdf 11.04.2023 17:47
- 5. Сертифікат ДСТУ ISO 45001 2019.pdf 11.04.2023 17:47
- 1. Витяг з Ліцензійних умов.pdf 11.04.2023 17:47
- 6. Гарантійний лист щодо проведення коригування наявного проекту.pdf 11.04.2023 17:47
- 7. Рішення від 06.10.2022 № 6176.pdf 11.04.2023 17:47
- 2. Сертифікати ISO.pdf 11.04.2023 17:47
- 3. Технічне завдання.pdf 11.04.2023 17:47
- 8. Договір оренди складу.pdf 11.04.2023 17:47
- рішення від 13.04.2023 №4694.pdf 13.04.2023 15:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2023 №5179.pdf 21.04.2023 12:56
- рішення від 20.04.2023 №5179.pdf 25.04.2023 16:28
- Протокол.docx 17.04.2023 10:52
- ТД від 07.04.23.docx 17.04.2023 10:52
- Відповідь на скаргу ПП ЖИЗНЬ.doc 17.04.2023 10:53
- Відповідь на скаргу ПП ЖИЗНЬ.pdf 17.04.2023 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 19:02
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2023 16:28
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2023 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ було виконано
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
7150e0e5074c4931bb3cd023951385b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.c6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Коблево.pdf 11.04.2023 17:09
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 11.04.2023 17:09
- Скарга Коблево (ВОРД).docx 11.04.2023 17:09
- Скарга Коблево.pdf.p7s 11.04.2023 17:09
- Додаток 2.pdf 11.04.2023 17:09
- Документи на речовину ANTIFIRE-IMPREGNAT.pdf 11.04.2023 17:09
- рішення від 13.04.2023 № 4707.pdf 13.04.2023 15:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2023 № 5191.pdf 21.04.2023 12:31
- рішення від 20.04.2023 № 5191.pdf 25.04.2023 16:10
- ТД від 07.04.23.docx 17.04.2023 10:22
- Протокол.docx 17.04.2023 10:22
- Відповідь на скаргу ТОВ ТОП ФАЄР.doc 17.04.2023 10:23
- Відповідь на скаргу ТОВ ТОП ФАЄР.pdf 17.04.2023 10:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 17:21
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2023 16:11
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2023 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ було виконано
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
2e8f4a81870a4bb8a9e49958b882cdda
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.b5
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня!
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 3 Додатку 2 Замовник вимагає «Копію фінансової звітності за останній звітний період, яка повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі».
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника «Копію фінансової звітності за останній звітний період, яка повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі», тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
А також поясніть чому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі і як він впливає на надання послуг з посиланням на діюче законодавство України?
ч. 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: вимогу надання «Копії фінансової звітності за останній звітний період, яка повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі» замініть на надання «Копії фінансової звітності за останній звітний період».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 18:22
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Зазначена Вами вимога не порушує вимоги ЗУ Про публічні закупівлі та не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 16:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
b2f547b1c2f94d718301e169cc641e82
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.c4
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня!
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 6 Додатку 2 Замовник вимагає «Під час наданні послуг необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації машин викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є скан-копія/або завірена копія договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг із збирання, перевезення,
зберігання, оброблення та утилізації відходів».
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника «… скан-копія/або завірена копія договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів», тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
А також поясніть яким чином надання даного договору впливає на застосування зазначених вище заходів із захисту довкілля?
Також повідомляю Вам, що після надання вогнезахисних послуг залишаються лише каністри, які виконавець самостійно вивозить з дотриманням технічного регламенту.
ч. 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надання «… скан-копія/або завірена копія договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 18:00
Вирішення:
Тендерною документацією вимагається надання скан-копії/або завіреної копії договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів. Обов’язки суб’єктів господарювання щодо поводження з відходами визначенні законом України "Про відходи". Враховуючи, що у процесі реалізації даного предмету закупівлі утворюються відходи, дана вимога є обгрунтованою та необхідною. Замовник вимагає гарантії по організації вивезення та утилізації у вигляді вищезазначеного документу. Учасник на підтвердження надає скан-копію/або завірену копію договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 16:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
f6166641b9c045078f161e568bbd9bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.c3
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня.
ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У Додатку 1 та Додатку 2 Замовник вимагає надати:
- Сертифікат ISO 9001:2015;
- Сертифікат ISO 14001:2015;
- Сертифікат ISO 37001:2016;
- Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018;
- Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018;
- Сертифікат ISO 28000:2007;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019;
- Сертифікат ДСТУ 8965:2019;
- Сертифікат SA 8000-2014.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання Сертифікату ISO 9001:2015, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 37001:2016, Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018, Сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018, Сертифікату ISO 28000:2007, Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, Сертифікату ДСТУ 8965:2019, Сертифікату SA 8000-2014, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Звертаю Вашу увагу, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». У відповідності до Наказу 1064, який регулює сферу з вогнезахисту, в якому відсутні посилання на сертифікати ІSО, на обов’язкову їх наявність, або необхідність для надання робіт (виконання послуг). А отже, Ви з прямим умислом обмежуєте коло осіб які можуть взяти участь.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність Сертифікату ISO 9001:2015, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 37001:2016, Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018, Сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018, Сертифікату ISO 28000:2007, Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, Сертифікату ДСТУ 8965:2019, Сертифікату SA 8000-2014 із звітами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 17:19
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації, керувався Постановою КМУ 1178, ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Постанови КМУ 1178, ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами здійснення закупівель. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідних Сертифікатів, які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконауються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та норм Постанови КМУ 1178. Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 16:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
3310d6528f214e9aa0e0dc78d548066b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.a2
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня!
Закупівля товару здійснюється згідно Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
У ТД відсутня інформація, щодо розроблення проектної документації.
У Додатку 1 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівників:
- Інженерів проектувальників (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації).
Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованих інженерів-проектувальників у частині пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності таких працівників є неправомірною.
Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника наявність сертифікованих інженерів-проектувальників у частині пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованих інженерів-проектувальників у частині пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 11:07
Вирішення:
Повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема і щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для виконання робіт/надання послуг відповідно умов тендерної документації необхідне залучення конкретних спеціалістів, зокрема і сертифікованих інженерів-проектувальників у частині пожежної безпеки та у частині кошторисної документації. Встановлення вимоги щодо наявності в учасників даних спеціалістів не є дискримінацією оскільки будь-який учасник має можливість залучити зазначених спеціалістів на підставі договору ЦПХ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 16:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до оголошення
Номер:
621206c2099a4c20a8d70a2994b087d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010293-a.b1
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня!
У Додатку 1 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівників:
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності таких працівників є неправомірною.
Відповідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р.
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю .
Враховуючи, що кошторисна документація не є основною частиною проекта та перевіряється і затверджується головним інженером проекту (інженером-проектувальником в частині дотримання вимог пожежної безпеки). Вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є не законною.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 10:53
Вирішення:
У тендерній документації до закупівлі «Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.» міститься вимога щодо надання кошторисного розрахунку у складі:
- договірна ціна;
- локальний кошторисний розрахунок;
Зазначений кошторисний розрахунок повинен бути складений відповідно до технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) з застосуванням програмного комплексу АВК або аналогу (з обов’язковим наданням копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу) та складений відповідно до до настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Тому, наявність в учасника сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є необхідністю для правильного розрахунку кошторису.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 16:00
Задовільнена:
Ні