-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
8 259 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 590.00 UAH
мін. крок: 1% або 82 590.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 16:53 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Відповідь на вимогу
Номер:
d1ec550784ef44a6b52ac2cc8b829ffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010207-a.b4
Назва:
Відповідь на вимогу
Вимога:
Добрий день!
Дуже б хотілося побачити відповідь на вимоги від 10.04 та 11.04. без вказівки на то що було подана скарга. Ваша бездіяльність призводить до того, що ми не отримуємо своєчасно відповіді на поставленні запитання і вимушенні звертатится за роз'ясненням до АМКУ. Так як, згідно чинного законодаства ви ще маєте час відповісти на нашу вимогу, прошу вас це зробити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2023 16:56
Вирішення:
КП « Луцькводоканал» не погоджується з вимогою про вилучення з тендерної документації обов`язкового надання учасником копії документа про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90 , проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника, оскільки вона не є дискримінаційною по відношенню до учасників. КП «Луцькводоканал» забезпечує вільний доступ для потенційних учасників на проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90. Також в тендерній документації міститься контактна інформація стосовно посадових осіб замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками.
Окрім того КП «Луцькводоканал» інформує , що дана тендерна документація розроблена відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а проект договору відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України, просимо врахувати це при підготовці тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КП «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ» (надалі за текстом – Замовник) 07 квітня 2023 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-07-010207-a ) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю - 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Очікувана вартість закупівлі становить 8 259 000 грн з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «Тендерна документація. Для процедури закупівлі відкриті торги Назва предмету закупівлі Флокулянт поліакріламід катіонний Найменування предмета закупівлі, код ДК 021:2015 —24960000-1 Хімічна продукція різна ), що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням тендерного комітету від «7» квітня 2023 року, протокол № 15. Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважаємо, що вимоги тендерної документації до учасників є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника бути обраним переможцем в даній закупівлі та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). В Проєкті Договору представлені пункти, які не передбачені законодавством України Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації та Проєкту Договору порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі. Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:
Номер:
b4bfd1e478ca41e89343b8cda44bb8b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010207-a.b3
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КП «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ» (надалі за текстом – Замовник) 07 квітня 2023 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-07-010207-a ) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю - 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість закупівлі становить 8 259 000 грн з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «Тендерна документація. Для процедури закупівлі відкриті торги Назва предмету закупівлі Флокулянт поліакріламід катіонний
Найменування предмета закупівлі, код ДК 021:2015 —24960000-1 Хімічна продукція різна ), що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням тендерного комітету від «7» квітня 2023 року, протокол № 15.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважаємо, що вимоги тендерної документації до учасників є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника бути обраним переможцем в даній закупівлі та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). В Проєкті Договору
представлені пункти, які не передбачені законодавством України
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації та Проєкту Договору порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі.
Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:
Скарга:
Вимога №1.
Замовник закупівлі в частині другій Проєкта Договору пункт 2.3. вказує, що при виявлені не відповідної технічним вимогам якості флокулянту, Постачальник повинен впродовж 24 годин провести заміну товару на такий який відповідає технічним вимогам. У разі не виконання даної вимоги Покупець може розірвати Угоду з Постачальником в односторонньому порядку, у зв’язку з невиконанням Постачальником своїх зобов’язань, при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
Скаржник вимагає зміну даного пункту на наступний пункт: Постачальник підтверджує протягом однієї робочої доби заміну товару і Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, обмінює товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.
Вимога № 2
У частині 5, пункт 5.4 про Поставку товару Замовник закупівлі вказує наступне
“Датою постачання вважається дата зазначена представником Покупця на відповідних товаросупроводжувальних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару.”
Скаржник вимагає прибрати вираз “представник Покупця” у частині 5, пункт 5.4 Проєкту Договору. Усі товаросупроводжуючі документи виписуються кваліфікованим співробітником, який має офіційну посаду на виробництві Скаржника та має всі повноваження для підписання документів. Документи передаються разом з вантажем та водієм.
Вимога №3
В пункті 5.8 Замовник Закупівлі вказує наступне: На Товар повинне бути нанесене необхідне стандартне маркування й інші реквізити, що можуть бути повідомлені Покупцем і погоджені з Постачальником.
Скаржник знаходить зайвим погоджувати стандартне маркування й інші реквізити, якщо з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
«Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» розробив стандарти для єдиного оформлення усього документообігу. В якому чітко викладені усі нюанси оформлення документів: розмір та назва використовуваного шрифта, відступи, правильне найменування дат, послідовне та коректне внесення реквізитів, спосіб друкування документів та інше.
Вимагаємо від Замовника Закупівля опиратися тільки на дотримання національного стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Вимога №4
Замовник закупівля в пункті 6.3 вказує: У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримувати оплату вартості отриманих Товарів та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів, у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Скаржник наголошує що Згідно Податкового Кодекса України підписання видаткової накладної є підставою для реєстрації податкової накладної, а не навпаки. Видаткова накладна первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Вимагаємо змінити пункт 6.3 згідно діючого законодавства. Вбачаємо неможливість роботи за даним пунктом, він суперечить чинному Податковому Законодавству України. Вимагаємо його викладення в Проєкті Договору згідно чинного Податкового Законодавства України.
Вимога № 5
Зміна до пункту 6.4. Замовник прописує в Проєкті Договору наступне: Якщо Постачальник не здійснить реєстрацію податкових накладних з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Товарів, без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.
Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН Податковий Кодекс України встановив зовсім інші штрафні оплати. Відповідно до п.120 1.1 ст. 120 1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу, в розмірі:
- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.
Тобто, штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування до них в ЄРПН застосовуються у разі, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування до них підлягають наданню покупцям – платникам ПДВ.
Скаржник просить взяти до уваги норми чинного законодавства та видалити даний пункт, так як сплата штрафів здійснюється на користь державі.
Вимога № 6
В додатку 2 Тендерної документації вказано, що переможцем закупівлі надаються витяги/довідки згідно ст. 17, які повинні бути не більше тижневої давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник вже мав складність при отриманні даних довідок. Наприклад, довідка про несудимість видається Відповідно до чинного законодавства протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Просимо Замовника Закупівлі дотримуватися чинного законодавства та відмовитися від тижневого терміна отримання довідок. Департамент Інформатизації повідомляє, що отримання довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. У разі зазначення у запиті мети отримання довідки «Оформлення участі в процедурі закупівель», враховуючи стислі строки подання документів, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», запит може бути оброблений упродовж п’яти робочих днів. Отримання електронних витягів відбувається бистріше, але у воєнний час електронні реєстри можуть працювати нестабільно і бути закритими.
Вимога № 7
Вимагаємо розширити частину 6 Проєкту Договору з доданням пунктів про зобов'язання Замовника закупівлі перед Постачальником згідно Господарським Кодексом України та Цивільним Кодексом України.
Пункти 6.5 та 6.6 відображають штрафні санкції сторін договору, які не є рівнозначними для Покупця та Постачальника. У випадку порушення умов договору зі сторони Постачальника сплачується штраф розмірі 15% від вартості договору з можливим розірванням та не поверненням гарантійного забезпечення. В той же час, як не виконная чи прострочення виконання Покупцем прийнятих на себе зобов'язань, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару за кожний день затримки.
6.5. У випадку не постачання (недопоставки) Товару в терміни, передбачені цим Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,2% вартості непоставленого (недопоставленого) Товару за кожен день затримки. У випадку прострочення терміну поставки більш ніж на 5(п`ять) днів з дня одержання заявки від Покупця додатково сплачується штраф у розмірі 15% від вартості договору, при цьому Покупець має право розірвати даний Договір в односторонньому порядку при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
6.6. У випадку не виконання чи прострочення виконання Покупцем прийнятих на себе зобов'язань, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару за кожний день прострочення і відшкодовує всі понесені Постачальником збитки, заподіяні затримкою виконання Покупцем зобов'язань за цим Договором.
Скаржник вимагає рівних умов штрафних санкцій для Обох Сторін. Як компроміс пропонуємо залишити штрафні умови в наступному порядку. У випадку невиконання чи прострочення виконання однієї з Сторін прийнятих на себе зобов'язань, Сторона сплачує іншій Стороні пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару, а не суми договору за кожний день прострочення. Припинення сплати пені вважаємо дату виконання прострочених зобов'язань.
При затримці оплати за поставлений товар Постачальник затримує поставку наступних партій товару до повного розрахунку за поставлений товар.
Вимога№ 8.
В частині 6 пункту 8 Проєкту Договору вказано: Постачальник гарантує, що Товар, що поставляється Покупцю за даним договором, не порушує прав третіх осіб на промислові зразки. У випадку якщо будуть порушені права третіх осіб, Постачальник зобов'язується відшкодувати Покупцю понесені в зв'язку з цим збитки. У випадку судового переслідування в зв'язку з можливим порушенням прав на промислові зразки, Постачальник зобов'язується пред'явити відповідні позови і виступити як третя особа на стороні Покупця, а також компенсувати Покупцю всі судові витрати, а також витрати на юридичні послуги.
Скаржник вимагає відмінити даний пункт, адже договір підписується між двома Сторонами.
Вимога №9
В частині 12 Проєкту Договору про Забезпечення виконання зобов'язань за договором Замовник Закупівлі вимагає заставу грошових коштів. Розмір застави становить 3% від загальної суми цього Договору.
Скаржник знаходить дану вимогу нелогічною, адже оплата за поставлений товар відбувається протягом 90 днів після поставки. В самому Проєкті Договору відсутня частина про оплату товару. Ознайомитися з умовами оплати можливо на тендерній площадці перед подачею пропозиції.
Вимагаємо видалити частину 12 в Проєкті Договору та відмінити будь-які грошові застави та банківські забезпечення, якщо Замовник Закупівлі в умовах оплати обирає тип оплати - післяоплата, протягом 90 діб. Вважаємо необхідним додати частину про умови розрахунків в Проєкт Договору.
Вимога №10
Згідно Додатку 3 Технічної Специфікації Додатковою умовою до складу документів Тендерної Пропозиції є надання копії документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90 , проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника.
Скаржник має зазначити, що дана вимога тендерної документації є безпідставною, такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена зі складу тендерної пропозиції, з огляду на наступне:
Верховна Рада України 18.05.2017 затвердила Закон Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування системи питного водопостачання, спрямовані на гарантоване забезпечення населення якісною та безпечною для здоров'я людини питною водою.Дія цього Закону поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що виробляють питну воду, забезпечують міста, інші населені пункти, окремо розташовані об'єкти питною водою шляхом централізованого питного водопостачання або за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв), інших засобів нецентралізованого водопостачання, надають послуги з водовідведення, а також на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, що здійснюють регулювання, нагляд і контроль за якістю питної води та/або послуг з водовідведення, станом джерел, систем питного водопостачання та водовідведення, а також споживачів питної води та/або послуг з водовідведення. ( Стаття 2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII від 18.05.2017 ).
В якому жодним чином не вказано, як повинні проходити лабораторні/промислові дослідження.Окрім зазначеного, звертаємо також увагу Орган оскарження, що жодним нормативно-правовим актом законодавства України не встановлено вимог чи правил, які б встановлювали процедуру проведення лабораторних та промислових випробувань на підприємствах водопровідно-каналізаційних господарств України виробниками чи постачальниками флокулянтів.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що здійснили дослідження товару саме в лабораторії Замовника, не пізніше 2022 року , що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо від Замовника усунути дану вимогу. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація та Проєкт Договору містять дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому має бути виключена зі змісту тендерної документації.Прошу 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі:Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021: 2015 Єдиного закупівельного словника UA-2023-04-07-010207-a2.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 (Технічна специфікація).pdf 13.04.2023 13:14
- Луцькводоканал скарга.pdf 13.04.2023 13:14
- Проєкт Договору.pdf 13.04.2023 13:14
- рішення від 14.04.2023 № 4768.pdf 14.04.2023 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 13:22
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.04.2023 13:04
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації та проєкту договору.
Номер:
4fa6e7829172432eab7b235f46ebcae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010207-a.c2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації та проєкту договору.
Вимога:
Добрий день!
Вимагаю внести наступні зміни у Проєкт договору:
Частина 6 "Відповідальність сторін".
Замовник закупівля в пункті 6.3 вказує: У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримувати оплату вартості отриманих Товарів та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів, у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Згідно Податкового Кодекса України підписання видаткової накладної є підставою для реєстрації податковї накладної, а не навпаки. Видаткова накладна первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Вимагаю змінити пункт 6.3 згідно діючого законодавства.
Зміна до пункту 6.4. Замовник прописує в проєкті договору наступне: Якщо Постачальник не здійснить реєстрацію податкових накладних з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Товарів, без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.
Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН Податковий Кодекс України встановив зовсім інші штрафні оплати. Відповідно до п.120 1.1 ст. 120 1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу.
Прошу взяти до уваги норми чинного законодавства іі прописувати пункти, які не суперечять чинному законодавству.
Також, хотіли б побачити в тексті договору забов'язання замовника закупівлі. А саме штрафні санкції, якщо оплата за поставлену продукцію відбудеться невчасно, або зміняться дати поставки у специфікаціях, а також вага замовленної продукції.
В частині два проєкта договору вказується, що при виявлені не відповідної технічним вимогам якості флокулянту, Постачальник повинен в продовж 24 годин провести заміну товару на такий який відповідає технічним вимогам. У разі не виконання даної вимоги Покупець може розірвати Угоду з Постачальником в односторонньому порядку, у зв’язку з невиконанням Постачальником своїх зобов’язань, при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
Вимагаю зміну даного пункту на наступний пункт: Постачальник підтверджує протягом однієї робочої доби заміну товару і Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, обмінює товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.
В додатку 2 Тендерної документації вказано, що переможцем закупівлі надаються витяги/довідки згідно ст. 17, які повинні бути не більше тижневої давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір. Майбутній учасник закупівлі вже мав складність при отриманні даних довідок. Наприклад, довідка про несудимість з мін'юста не вдавалось через електронний запит, а тільки через офіційний запит, який оброблюєтся протягом 30 днів. Просимо Замовника відмовитися від тижневого терміна і мати можливість додати довідки отриманні протягом останніх 30 днів. .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2023 17:16
Вирішення:
У зв`язку з оскарженням умов тендеру - Товариством з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ», відповідь на вашу вимогу, за потреби, буде надано після розгляду скарги в АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога до кваліфікаційних умов
Номер:
a8de743f209d4fcaa7c322f9f30ede44
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010207-a.b1
Назва:
Вимога до кваліфікаційних умов
Вимога:
Добрий день!
Прошу прибрати Додаткову умову в тендерній документації з приводу проведення лабораторних та/або примислових досліджень не тільки у замовника закупівлі, а і на інших об'єктах. Ця вимога є дискримінаційною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 14:03
Вирішення:
У зв`язку з оскарженням умов тендеру - Товариством з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ», відповідь на вашу вимогу, за потреби, буде надано після розгляду скарги в АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так