-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення (засіб мийний для прання порошкоподібний, рідкий порошок пральний універсальний, засіб для миття підлоги і поверхонь, для чищення порошкоподібний, засіб миючий для посуду, засіб очищувальний для сантехніки та санвузлів)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 16:53 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни ТД, Прибрати вимоги яким можуть відповідати лише один або декілька учасників , а саме Виробник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" або його представники. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Номер:
73dd8168cc574a799ecf669bf1dd7828
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010199-a.a2
Назва:
Вимагаємо внести зміни ТД, Прибрати вимоги яким можуть відповідати лише один або декілька учасників , а саме Виробник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" або його представники. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Вимога:
Вимагаємо внести зміни ТД, Прибрати вимоги яким можуть відповідати лише один або декілька учасників , а саме єдиний Виробник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" на постійній основі фактично випусує протоколи всупереч усім правилам та нормам , отримавши свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 або підконтрольній цій осібі підприємство, установу,що фактично зареєстровані під однією адресою! Виробник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" не хтує усіма нормами ,а замовник фактично встановив вимоги щоб надати перевагу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" ,тому що жодна інша лабораторія не надасть результати випробувань що не є обовязковими а лише додатковими
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ.pdf 13.04.2023 08:58
- СВІДОЦТВО.pdf 13.04.2023 08:58
- протокол Нанолаб.pdf 13.04.2023 08:58
Дата подачі:
13.04.2023 08:58
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! За результатами розгляду Вашої Вимоги роз'яснюю наступне:
Тендерна документація до закупівлі складена у повній відповідності до чинного законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Технічний регламент мийних засобів, затверджений постановою КМУ від 20.08.2008 р. № 717, не містить обов’язкового або вичерпного переліку вимог, яким має керуватися замовник при укладанні тендерної документації. Усі зазначені у тендерній документації до даної закупівлі показники якості є звичайними вимогами до мийних засобів.
Показники якості, щодо яких вимагається надання підтвердження, можуть бути підтверджені, на вибір учасника, протоколами лабораторії, акредитованої НААУ (тобто, за ДСТУ ISO 17025), або протоколами лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012. Такий широкий вибір способів надання підтвердження, що передбачений тендерною документацією, покликаний сприяти усуненню дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо показника «Біологічний розклад поверхнево-активних речовин» зазначимо, що тендерна документація не вимагає проведення випробувань саме щодо повного біологічного розкладу ПАР, які тривають 28 днів. Отже, учасники можуть надати протоколи щодо випробування на первинний біологічний розклад. Разом з тим, тендерною документацією не передбачено, що протоколи випробувань мають бути отримані після публікації оголошення про закупівлю, адже учасники можуть надавати протоколи випробувань, видані не раніше 2022 року.
Щодо лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, то процес такої сертифікації здійснюється Державними підприємствами зі стандартизації, метрології та сертифікації за чітко встановленою процедурою. До таких лабораторій, як і до різних лабораторій, акредитованих за ДСТУ ISO 17025 (тобто, НААУ), можуть звертатися на рівних умовах учасники закупівлі.В Україні наявна велика кількість лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, й різними учасниками неодноразово у публічних закупівлях надавалися протоколи від таких лабораторій – у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Міконт», ТОВ "Енвіротех-Інжинірінг", а також щодо лабораторій ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТДВ «Пологівський хімічний завод «Коагулянт»», ТОВ «МДМ» та щодо інших лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005.
Тому відсутні підстави вважати вимоги тендерної документації незаконними або дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Доброго дня. Замовником встановлено вимоги підтвердити показники, позначені за кожною позицією * протоколами випробувань які не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, що випробування не є обовязковими Відповідно ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 серпня 2008 р. № 717. Про затвердження Технічного регламенту мийних засобів.
Номер:
e87c72881322405d971fda7132e95175
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-010199-a.a1
Назва:
Доброго дня. Замовником встановлено вимоги підтвердити показники, позначені за кожною позицією * протоколами випробувань які не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, що випробування не є обовязковими Відповідно ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 серпня 2008 р. № 717. Про затвердження Технічного регламенту мийних засобів.
Вимога:
Методи проведення випробувань на визначення біологічний розклад поверхнево-активних речовин Рівень повного біологічного розкладу поверхнево-активних речовин, що входять до складу мийного засобу, повинен становити НЕ МЕНШЕ 28 днів , відповідно жодний орган з оцінки відповідності що має акредитацію згідно ч.І ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не зможе провести додаткові випробування які стосуються продукції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій . Також варто зазначити що лабораторія, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають позначеним з відповідністю об’єкта випробувань (мийні засоби) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань не є підтвердженням та оцінкою відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності .Отже лабораторія яка немає акредитації немає повноважень проводити оцінку відповідності , не може вважатися органом з оцінки відповідності та здійснювати діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування; оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції. Вимагаємо внести зміни ТД, Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Відповідно ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 серпня 2008 р. № 717. Про затвердження Технічного регламенту мийних засобів.Процедура оцінки відповідності ЧІТКО ВИЗНАЧЕНИЙ , А САМЕ : п20. Виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи: - нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку , -опис та інструкцію із застосування мийного засобу; -декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2023 22:05
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! За результатами розгляду Вашої Вимоги роз'яснюю наступне:
Тендерна документація до закупівлі складена у повній відповідності до чинного законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Технічний регламент мийних засобів, затверджений постановою КМУ від 20.08.2008 р. № 717, не містить обов’язкового або вичерпного переліку вимог, яким має керуватися замовник при укладанні тендерної документації. Усі зазначені у тендерній документації до даної закупівлі показники якості є звичайними вимогами до мийних засобів.
Показники якості, щодо яких вимагається надання підтвердження, можуть бути підтверджені, на вибір учасника, протоколами лабораторії, акредитованої НААУ (тобто, за ДСТУ ISO 17025), або протоколами лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012. Такий широкий вибір способів надання підтвердження, що передбачений тендерною документацією, покликаний сприяти усуненню дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо показника «Біологічний розклад поверхнево-активних речовин» зазначимо, що тендерна документація не вимагає проведення випробувань саме щодо повного біологічного розкладу ПАР, які тривають 28 днів. Отже, учасники можуть надати протоколи щодо випробування на первинний біологічний розклад. Разом з тим, тендерною документацією не передбачено, що протоколи випробувань мають бути отримані після публікації оголошення про закупівлю, адже учасники можуть надавати протоколи випробувань, видані не раніше 2022 року.
Щодо лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, то процес такої сертифікації здійснюється Державними підприємствами зі стандартизації, метрології та сертифікації за чітко встановленою процедурою. До таких лабораторій, як і до різних лабораторій, акредитованих за ДСТУ ISO 17025 (тобто, НААУ), можуть звертатися на рівних умовах учасники закупівлі.В Україні наявна велика кількість лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, й різними учасниками неодноразово у публічних закупівлях надавалися протоколи від таких лабораторій – у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Міконт», ТОВ "Енвіротех-Інжинірінг", а також щодо лабораторій ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТДВ «Пологівський хімічний завод «Коагулянт»», ТОВ «МДМ» та щодо інших лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005.
Тому відсутні підстави вважати вимоги тендерної документації незаконними або дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено