-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Генератори (Генераторні установки із двигуном з іскровим запалюванням)
Торги не відбулися
4 124 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 41 245.00 UAH
мін. крок: 1% або 41 245.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 15:53 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
ca255e7ee5414f8aaf31c63152d0dd15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-009499-a.c3
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Замовник своїм рішенням, викладеним в ПРОТОКОЛІ № 23/ТО/066-р-4 від 30.06.2023р., відхилив пропозицію ТОВ «ТОВ Українська будівнича компанія» у відповідності 1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано документ(не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей) п.41 Особливостей.
Натомість ТОВ «Українська будівнича компанія» вважає необґрунтованим та неправомірним таке рішення уповноваженої особи АТ» УКРАНСГАЗ» Плеси Тетяни Петрівни та приводить аргументи, які підтверджують необгунтованість такого рішення, а саме:
Щодо розділу 6 п.1 протоколу:Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей (24 години).Замовник не надав такої можливості чим порушив умови Особливостей.
Щодо Розділу 6 п.2 протоколу : повідомляємо ,що у наданій пропозиції були надані оригінали відповідних документів у оригінальному вигляді(скан-копії) ту скан-копії перекладів засвідчених нотаріусом (під назвами "Сертифікат нотаріус 1", "Сертифікат нотаріус 2", "Сертифікат нотаріус 3", "Сертифікат нотаріус 4", "Сертифікат нотаріус 5 ."
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Українська будівнича компанія" ,повернути пропозицію на кваліфікацію та надати можливість усунути помилку згідно умов Особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2023 20:54
Вирішення:
Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
У складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме, у пункті 1.3 файлу «Додаток 1 Технічні вимоги.pdf» відсутня інформація щодо призначення, та не надано сканкопію декларації та/або свідоцтва, та/або сертифікату про відповідність кожного типу товару вимогам:
- технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1077;
- технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1067;
- технічному регламенту безпеки машин, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 62, оформлення яких передбачено Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідала вимогам тендерної документації, а наявні невідповідності не могли бути виправлені учасником шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
86ad9a40193046d7b28dac0ae0c80169
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-009499-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Підстави подання скарги
ТОВ «Еліт-Оіл» є учасником процедури закупівлі UA-2023-04-07-009499-a.
Замовник закупівлі Протоколом № 23/ТО/066-р-1 від 24.04.2023р прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей) п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вважаємо рішення замовника закупівлі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» безпідставним та таким, що підлягає скасуванню.
Скарга оформлена на фірмовому бланку, підписана керівником, скріплена печаткою, розкриває неправомірність та необґрунтованість рішення Замовника буде надана на розгляд до АМКУ.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Таким чином дії Замовника порушують вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення полягає у:
• необґрунтованій дискримінації учасника ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ», пропозиція якого була відхилена через формальні (несуттєві) відхилення від вимог тендерної документації;
• невиконанні замовником закупівлі обов’язку щодо надання ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» завчасної вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції.
Заключні позиції скарги:
На підставі вищевикладеного та у відповідності зі ст. ст. 3, 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2023-04-07-009499-a.
2. Зобов’язати Замовника закупівлі скасувати Протокол № 23/ТО/066-р-1 від 24.04.2023р та визначити переможця процедури закупівлі UA-2023-04-07-009499-a з урахуванням тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» як такої, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Переклад_Техопис ДГУ_OR 50 &M.pdf 28.04.2023 14:44
- Переклад_Техопис ДГУ_OR 83 О&M.pdf 28.04.2023 14:44
- №134 скарга в АМКУ.pdf 28.04.2023 14:44
- Переклад_Техопис ДГУ_OR 125 О&M.pdf 28.04.2023 14:44
- Переклад_Техопис ДГУ_OR 400 &M.pdf 28.04.2023 14:44
- Переклад_Техопис ДГУ_OR 175 О&M.pdf 28.04.2023 14:44
- Технична экспертиза (TECHNICAL REVIEW EC 2023) з перекладом.pdf 28.04.2023 14:44
- рішення від 02.05.2023 №5737.pdf 02.05.2023 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2023 №6391.pdf 12.05.2023 11:30
- рішення від 11.05.2023 №6391.pdf 16.05.2023 17:01
- Пояснення по суті скарги UA-2023-04-07-009499-a.a2..pdf 04.05.2023 18:03
- Пояснення по суті скарги UA-2023-04-07-009499-a.a2.docx 04.05.2023 18:03
- Пояснення УТГ по суті скарги UA-2023-04-07-009499-a.a2 з номером.pdf 05.05.2023 09:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 15:36
Дата розгляду скарги:
11.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 18:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.05.2023 17:02
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ «Еліт-Оіл»: ТОВ «Еліт-Оіл» вимагає визнати необґрунтованим та неправомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еліт-Оіл», встановлене в ПРОТОКОЛІ № 23/ТО/066-р-1, ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ АТ «Укртрансгаз» Плеса Тетяною Петрівною, м. Київ, «24» квітня 2023 року, та визнати ТОВ «Еліт-Оіл» переможцем тендеру АТ «Укртансгаз» Генератори (Генераторні установки із двигуном з іскровим запалюванням), Закупівля:UA-2023-04-07-009499-a.
Номер:
cfaee1cc92b44e9aaf2f1253db59657f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-009499-a.c1
Назва:
Вимога ТОВ «Еліт-Оіл»: ТОВ «Еліт-Оіл» вимагає визнати необґрунтованим та неправомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еліт-Оіл», встановлене в ПРОТОКОЛІ № 23/ТО/066-р-1, ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ АТ «Укртрансгаз» Плеса Тетяною Петрівною, м. Київ, «24» квітня 2023 року, та визнати ТОВ «Еліт-Оіл» переможцем тендеру АТ «Укртансгаз» Генератори (Генераторні установки із двигуном з іскровим запалюванням), Закупівля:UA-2023-04-07-009499-a.
Вимога:
Замовник своїм рішенням, викладеним в ПРОТОКОЛІ № 23/ТО/066-р-1 від 24.04.2023р., відхилив пропозицію ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей) п.41 Особливостей.
Натомість ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» вважає необґрунтованим та неправомірним таке рішення уповноваженої особи АТ» УКРАНСГАЗ» Плеси Тетяни Петрівни та приводить аргументи, які підтверджують необгунтованість такого рішення, а саме:
Невідповідності, зазначені Замовником під пунктом 1:
ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у технічному описі (Додаток 1) у п.п. 1.5, 2.5, 3.5, 4.5, 5.5 вказали потужність генераторних установок, яку вони здатні видавати в електричну мережу від номінальної до максимальної, а саме:
п.1.5: потужність генераторної установки OR 400 &M від 240,8 до 320 кВт / на вимогу замовника Від 220 до 260 кВт
- номінальна потужність генераторної установки OR 400 &M: First class rating: 301 kVA (240,8 kW)
- максимальна потужність генераторної установки OR 400 & M: Max Rated: 400 kVA (320 kW)
Таким чином: для тип 1 запропоновано генераторну установку з номінальною потужністю 240,8 кВт, що відповідає вимогам Замовника.
п.2.5: потужність генераторної установки OR 175 О&M від 105,6 до 140 кВт / на вимогу замовника Від 100 до 120 кВт
- номінальна потужність генераторної установки OR 175 О&M: First class rating: 132 kVA (105.6 kW)
- максимальна потужність генераторної установки OR 175 О&M: Max Rated: 175 kVA (140 kW)
Таким чином: для тип 2 запропоновано генераторну установку з номінальною потужністю 105,6 кВт, що відповідає вимогам Замовника.
п.3.5: потужність генераторної установки OR 125 О&M від 76 до 100 кВт/ на вимогу замовника Від 75 до 80 кВт
- номінальна потужність генераторної установки OR 125 О&M: First class rating: 95 kVA (76 kW)
- максимальна потужність генераторної установки OR 125 О&M: Max Rated: 125 kVA (100 kW)
Таким чином: для тип 3 запропоновано генераторну установку з номінальною потужністю 76 кВт, що відповідає вимогам Замовника.
п.4.5: потужність генераторної установки OR 83 О&M від 49,92 до 66,4 кВт/ на вимогу замовника Від 50 до 60 кВт
- номінальна потужність генераторної установки OR 83 О&M: First class rating: 62.4 kVA (49.92 kW)
- максимальна потужність генераторної установки OR 83 О&M: Max Rated: 83 kVA (66.4 kW)
Таким чином: для тип 4 запропоновано генераторну установку з номінальною потужністю 49,92 кВт, що відповідає вимогам Замовника, враховуючи що вказана мінімальна потужність.
п.5.5: потужність генераторної установки OR 50 & M від 30,4 до 40 кВт / на вимогу замовника Від 25 до 32 кВт
- номінальна потужність генераторної установки OR 50 &M: First class rating: 38 kVA (30.4 kW)
- максимальна потужність генераторної установки OR 50 & M: Max Rated: 50 kVA (40 kW)
Таким чином: для тип 5 запропоновано генераторну установку з номінальною потужністю 30,4 кВт, що відповідає вимогам Замовника.
п.1.27 Замовником встановлено вимогу «Габаритні розміри, в межах (довжина, ширина, висота), - 5 000 x 2 300 x 2 300 мм» натомість учасник запропонував «Габаритні розміри, в межах (довжина, ширина, висота), мм - 3500 x 1200 х 2500 мм »;
Згідно з вимогами Замовника до виконанні (п.1.23) генераторної установки, а саме «Всепогодний, шумоізолюючий кожух із захисним покриттям від атмосферних впливів», це означає, що генераторна установка планується встановлюватись на відкритому майданчику та незначна невідповідність висоти 2500мм замість 2300мм не може бути причиною невідповідності.
Невідповідності, зазначені Замовником у пункті 2:
ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» надано документ Технічна рецензія ЄС (TECHNICAL REVIEW EC), яка відповідає вимогам Замовника з цього питання, а саме повідомляє про продукція даного виробника відповідає вимогам Замовника щодо відповідності технічним регламентам:
«Цим ми заявляємо, що виробник, дистриб'ютор/представник ЄС ORKSA MAKİNA SATIŞ VE SERVIS SANAYİ. LTD.ШТІ. що описаний нижче продукт у версії, що поставляється нами, відповідає відповідним основним вимогам безпеки та охорони здоров'я на основі ДИРЕКТИВИ МАШИН БЕЗПЕКИ 2006 /421 EC-ДИРЕКТИВИ ПРО НИЗЬКИЙ НАПРЯМ 2014/35/EU-ДИРЕКТИВ 4 ВІЖЕННЯХ ( LVD 2014/35/ЕС), НОРМИ ПРО ВИКИД ШУМУ (2000/14/EC) щодо конструкції та типу, введеного нами в обіг. У разі зміни продукту, який не узгоджений з нами, ця декларація втрачає свою силу.»
У додатку до цього Сертифіката (стор.2) перераховані марки генераторів, на які поширюється дія цієї рецензії, які пропонує ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у тендерній пропозиції до цього запиту Укртрансгаз.
Отже, вимоги Замовника, встановлені замовником у Додатку II до тендерної документації,
- технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання;
- технічний регламент низьковольтного електричного обладнання;
- технічний регламент безпеки машин,
виконані у повному обсязі.
Висновок: Висунуті Замовником невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Еліт-Оіл» є необґрунтованими і не можуть бути причиною відхилення пропозиції ТОВ «Еліт-Оіл» у тендері АТ «Укртансгаз» Генератори (Генераторні установки із двигуном з іскровим запалюванням), Закупівля3:UA-20 -04-07-009499-a.
У разі відхилення нашої вимоги, ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» подасть обґрунтовану скаргу до АМК України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 12:30
Вирішення:
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Замовником в тендерній документації встановлено вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі відповідно до умов Додатку І до тендерної документації.
Так, на вимогу пункту 1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» («3.1.Додаток_1_технічні вимоги.zip»), що не відповідає вимогам, встановленим замовником у Додатку І до тендерної документації, а саме:
- у пункті 1.5 замовником встановлено вимогу «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах - Від 220 до 260 кВт» натомість учасник запропонував «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах – 240,8 до 320 кВт»;
- у пункті 1.27 замовником встановлено вимогу «Габаритні розміри, не більше (довжина, ширина, висота), - 5 000 х 2 300 х 2 300 мм» натомість учасник запропонував «Габаритні розміри, не більше (довжина, ширина, висота), мм – 3 500 х 1 200 х 2 500 мм»;
- у пункті 2.5 замовником встановлено вимогу «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах - Від 100 до 120 кВт» натомість учасник запропонував «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах – 105,6 до 140 кВт»;
- у пункті 3.5 замовником встановлено вимогу «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах - Від 75 до 80 кВт» натомість учасник запропонував «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах – 76 до 100 кВт»;
- у пункті 4.5 замовником встановлено вимогу «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах - Від 50 до 60 кВт» натомість учасник запропонував «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах – 49,92 до 66,4 кВт»;
- у пункті 5.5 замовником встановлено вимогу «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах - Від 25 до 32 кВт» натомість учасник запропонував «Номінальна потужність (довготривала потужність), в межах – 30,4 до 40,0 кВт».
Також, на вимогу пункту 1.2.3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» у складі тендерної пропозиції не надано сканкопію декларації та/або свідоцтва, та/або сертифікату про відповідність кожного типу товару вимогам:
- технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
- технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання;
- технічному регламенту безпеки машин,
що не відповідає вимогам, встановленим замовником у Додатку ІІ до тендерної документації.
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
Статус вимоги:
Відхилено