• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підсилювач диспетчерський Код ДК 021:2015 - 32340000-8 Мікрофони та гучномовці

Джерело фінансування - власні кошти

Торги не відбулися

22 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2023 15:52 - 15.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документаціі

Номер: db96ce8da26a4ee7b264244d4f2aa684
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-009472-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документаціі
Вимога:
Шановний Замовник! Висловлюємо повагу та звертаємось із наступним. Товар, який є предметом даної закупівлі, користується попитом в досить обмеженому колі замовників, а, отже, випускається у невеликій кількості. На підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам Тендерна документація містить перелік певних документів, отримання яких є коштовним та, враховуючи бюджет закупівлі, досить невиправданим. Крім того, отримання деяких документів триває певний час, що унеможливлює своєчасне подання таких документів у складі тендерної пропозиції. Просимо вилучити з переліку (у розділі 3 Додатку 1 до ТД) наступні документи: 1) Документи щодо підтвердження відповідності; 2) Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, зазначені у пунктах 2.1, 2.1.1, 2.2, 2.2.1; 3) Правові документи щодо виготовлення та постачання продукції, зазначені у п. 3.2. Це значно спростить та дасть можливість вітчизняним виробникам прийняти участь у закупівлі. До того ж, зазначені документи навряд чи мають й інші виробники такої продукції. На товар надаються паспорти, виробником встановлюється гарантійний термін експлуатації та зберігання, договором передбачено відповідальність постачальника – саме це набуває переваги над чисельним пакетом документів та забезпечує пропозицію і поставку якісного товару. Інформація про відповідність вимогам в узагальненому вигляді досить законно може підтверджуватися Декларацією постачальника про відповідність, вимоги до якої встановлено національним стандартом України ДСТУ ISO/IEC 17050-1). Дана закупівля проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, а отже, відповідно до підпункту 6 пункту 13 у Замовника існує можливість укладання прямого договору із постачальником, проте, вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тобто постачальник повинен надати такі ж документи і, в разі відсутності таких документів, унеможливлюється укладання договору на таких умовах. Враховуючи зазначене, просимо спростити вимоги для учасників шляхом внесення змін до Тендерної документації. Дякуємо! Націлені на результат! Разом до перемоги!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Задоволено