• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини)

Завершена

686 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 269.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2023 15:11 - 12.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: 7bed490be8954c63a4d94858b6069dbb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.c6
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. п. 4 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Додатку 2 ТД Замовник вимагає від Учасника довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено повний перелік обов’язкового обладнання, яке необхідне для виконання робіт з оброблення дерев’яних конструкцій приміщень. В даному переліку відсутня вимога наявності транспортного засобу із протоколом перевірки технічного стану. Отже дана вимога є неправомірною. Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника наявність транспортного засобу із протоколом перевірки технічного стану, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність транспортного засобу із протоколом перевірки технічного стану.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. Законом не заборонено та Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, які він вважає за необхідне до неї додати. З огляду на це, Замовник на законних підставах включив вимогу щодо наявності в учасника транспортного засобу з наданням протоколу перевірки технічного стану. Окрім того, Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших потенційних учасників. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: 886845c148cc46cdb232dbf61e059896
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.c5
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня! Закупівля товару здійснюється відповідно Лот І: Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій будівлі Калинівського ОЗЗСО за адресою: Київська область Броварський район, смт. Калинівка, вул. Шкільна, 8 (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини). Лот ІІ: Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій будівлі ЗДО (ясла-садок) «Малятко» за адресою: Київська область Броварський район, с. Красилівка, вул. Будівельників, 3 (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) У ТД відсутня інформація, щодо розроблення проектної документації. У Додатку 2 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівника: - інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2). Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2). Отже, вимога щодо наявності такого працівника є неправомірною. Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника наявність інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2), тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з цього, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. Тобто, Замовник не обмежений у праві включати вимоги, які вони вважають за необхідне додати до тендерної документації. З огляду на це, Замовник на законних підставах включив вимогу щодо наявності в учасника сертифікованого інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше класу наслідків СС2). При цьому, Ви як учасник не обмежені в тому, яким чином залучати інженера-проектувальника, на підставі трудових відносин чи цивільно-правових, тому дана вимога не є дискримінаційною. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: a67f2917e34e47c1910fd070e927761e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.a4
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. п. 4 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Додатку 2 ТД Замовник вимагає від Учасника закупівлі листа від виробника щодо можливості постачання оригінальної продукції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі. Повідомляю Вам, що при наданні гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі і в разі зриву поставок виробник не несе жодної юридичної відповідальності, а лише підрядник з яким Замовник підписав договір. Враховуючи, що Замовник робить посилання на конкретні технічні характеристики вогнебіозахисної просочувальної речовини, а у випадку еквівалента погодження із виробником вогнебіозахисної речовини "АРГУСПРОФІ" і вимагає гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі, таким чином, обмежує і дискримінує Учасників, прив’язуючи їх до виробника, вищезазначеного матеріалу. Враховуючи той факт, що виробник речовини не є учасником закупівлі і не підписує договір із Замовником та не несе відповідальність за надання послуг. Позиція Замовника, що відсутність у Учасника гарантійного листа від виробника про можливість поставки предмету закупівлі - не дасть можливості Учаснику поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуги є юридично безпідставною. Оскільки можливість виробника забезпечити Учасника матеріалом і можливість Учасника забезпечити виконання послуги - різні поняття. Дана вимога свідчить про корупційні дії і зловживання зі сторони Замовника, що є порушенням п.6 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника, який не є виробником просочувальної речовини, гарантійний лист від виробника вогнебіозахисної просочувальної речовини, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників, прив’язуючи їх до третьої особи – виробника вогнебіозахного матеріалу. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Керуючись п. 6 ч.1 ст. 5 та п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надати лист від виробника щодо можливості постачання оригінальної продукції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі або внесіть зміни надання гарантійного листа від учасника, щодо надання гарантій поставки оригінальної продукції у необхідні строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне додати. З огляду на це, Замовник включив вимогу щодо гарантійного листа від виробника. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: 28d49446fd934f8d9f6e2d40747272af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.b3
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня! В Додатку 2 вимагається обов’язково підтвердити наявність працівників: - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації); Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності таких працівників є неправомірною. Відповідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р. Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю . Враховуючи, що кошторисна документація не є основною частиною проекта та перевіряється і затверджується головним інженером проекту (інженером-проектувальником в частині дотримання вимог пожежної безпеки). Вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є не законною. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з підтвердженням проходження навчання спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. З огляду на це, Замовник на законних підставах включив вимогу щодо наявності в учасника сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. При цьому, Ви як учасник не обмежені в тому, яким чином залучати інженера-проектувальника, на підставі трудових відносин чи цивільно-правових, тому дана вимога не є дискримінаційною. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: 0cc1ff9bbcad44158cfbd02e99db9ba8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.c2
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. п. 4 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Додатку 2 Замовник вимагає надати: - Сертифікат SA 8000:2014; - Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 ( (ISO 37001:2016 IDT); - Сертифікат ISO 14001:2015; - Сертифікат ISO 9001:2015; - Сертифікат SIS.COVID-FREE:2020 COVID 19; - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT); - Сертифікат ISO 45001:2018. Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника надання Сертифікату ISO SA 8000:2014, Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 ( (ISO 37001:2016 IDT), Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 9001:2015, Сертифікату SIS.COVID-FREE:2020 COVID 19, Сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), Сертифікату ISO 45001:2018, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників. Звертаю Вашу увагу, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». У відповідності до Наказу 1064, який регулює сферу з вогнезахисту, в якому відсутні посилання на сертифікати ІSО, на обов’язкову їх наявність, або необхідність для надання робіт (виконання послуг). Також, додатково звертаю Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства сертифікація в Україні не обов’язкова, а є добровільною. А замовник, зловживаючи своїм становищем висуває вимоги, щодо надання сертифікатів, якими дискримінує та обмежує коло учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність надання Сертифікату ISO SA 8000:2014, Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 ( (ISO 37001:2016 IDT), Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 9001:2015, Сертифікату SIS.COVID-FREE:2020 COVID 19, Сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), Сертифікату ISO 45001:2018 із звітами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаних Вами сертифікатів відповідності. Повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

наявність дискримінаційної вимоги

Номер: 4787ef03220747908dee6cfb53b93c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-008581-a.c1
Назва: наявність дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Додаток 2 до тендерної документації містить примітку в якій зазначено , що у випадку пропозиції іншої вогнезахисної речовини (еквівалент) учасник, крім зазначених документів у складі своєї пропозиції повинен надати порівняльну таблицю їх характеристик з погодженням із виробниками вогнебіозахисту, які порівнюються. Що саме мають учасники мають погоджувати з виробниками вогнебіозахисту? Інформація, зазначена в порівняльній таблиці характеристик підтверджується такими документами як сертифікат відповідності та регламент, який затверджується виробником або уповноваженим представником виробника вогнезахисного засобу. Не обмежуйте коло потенційних учасників даною вимогою. Внесіть відповідні зміни в Додаток 2 до тендерної документації стосовно видалення дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Послуги щодо вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. Зокрема, Замовник у Додатку 2 зазначив, що у випадку пропозиції іншої вогнезахисної речовини (еквівалент) учасник, крім зазначених документів у складі своєї пропозиції повинен надати порівняльну таблицю їх характеристик з погодженням із виробниками вогнебіозахисту, які порівнюються. Дана вимога встановлена на законних підставах та не є дискримінаційною. Окрім того, вказана вимога також встановлена зважаючи на те, що послуги проводитимуться у закладах освіти, тому Замовнику потрібно переконатися у відповідності заявленого еквівалента вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено