• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021-2015: 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» (45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації) «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу в головному корпусі КНП «Канівська Багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області по вул. Успенська, 15-А, м. Канів, Черкаської області»

Завершена

999 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 993.80 UAH
Період оскарження: 07.04.2023 10:44 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо надання роз'яснень стосовно інформації, яка зазначена в Додатку №2 до тендерної документації і яка не узгоджується з нормами чинного законодавтва України.

Номер: 6c5b3023bf044106a9b95051601f99f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-002494-a.b5
Назва: Вимога, щодо надання роз'яснень стосовно інформації, яка зазначена в Додатку №2 до тендерної документації і яка не узгоджується з нормами чинного законодавтва України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі детально проаналізувавши інформацію, яку зазначена в документі Додаток №2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" Технічна специфікація є декілька запитань та уточнень до вас, як до Замовника процедури закупівлі, адже є ряд грубих порушень та неузгоджень, які нас як потенційного учасника процедури закупівлі наштовхують на наступне: 1. Чи маєте ви розроблений робочий проект? 2. Чи пройшов розроблений робочий проект "Встановлення систем пожежної сигналізації) «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу в головному корпусі КНП «Канівська Багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області по вул. Успенська, 15-А, м. Канів, Черкаської області»" Експертизу, з отриманням Позитивної експертної оцінки, як того вимагає п.Ж.6.1. та п.Ж.6.2, згідно вимоги (обов'язкового) Додатку Ж ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту". Ми хочемо роз'яснити вам, як Замовнику, спираючись на норми чинного законодавства України, чим саме визвані наші запитання та зауваження. В Додатку №2 в таблиці зазначено Прилад приймально-контрольний пожежний (16 променів) ППКП "Тірас 16П" - кількість 2 штуки. Доводимо до вашого відома, як сертифіковані фахівці, щодо робіт з проектування та монтажу Систем протипожежного захисту, що прилади приймально-контрольні пожежні ППКП "Тірас 16П" не співпрацюють між собою, тобто іншими словами не підключаються один до одного. Відсутність можливості співпраці (узгодження) між собою приладів приймально-контрольних пожежних ППКП "Тірас 16П" грубо порушує норми чинного законодавства України, а саме: ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" п.7.2.29 в якому чітко зазначено наступне - не передбачається передбачати в проектах для контролювання 1(одного) об'єкта більш ніж одного ППКП системи пожежної сигналізації, окрім як при застосуванні ієрархічних систем згідно ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)". Відповідно до ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2021, розділу 14 ІЄРАРХІЧНІ ТА МЕРЕЖЕВІ СИСТЕМИ в якому зазначено наступне: Ієрархічні системи необхідно передбачати на об’єктах, де загальну площу поділено на декілька частин меншої площі; прикладами таких об’єктів є торговельні центри, великі лікарні або студентські містечка. За наявності на одному об’єкті декількох окремих будинків, кожен з них може потребувати оснащення окремою системою пожежної сигналізації та оповіщування, проте з можливістю передавання інформації щодо свого стану на пожежний пост усього об’єкта. У великих будинках економне використання кабелів можна забезпечити використанням декількох підпорядкованих ППКП, кожен з яких забезпечує виконання функцій пожежної сигналізації і (або) оповіщування у заданій частині будинку, але у цьому разі забезпечується додатковий обмін даними з пожежним постом об’єкта і (або) між ними самими. Ключова фраза - "забезпечується додатковий обмін даними з пожежним постом об’єкта і (або) між ними самими", тобто 2 (два) прилади приймально-контрольних пожежні повинні бути підключені між собою!!! Це можливо виконати технічно, коли головним приладом приймально-контрольним пожежним буде ППКП "Тірас 16.128П", а допоміжним (додатковим) ППКП "Тірас 16П" (або ППКП "Тірас 8П"). Далі в рядку 3 зазначено - Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год (ми так розуміємо це монтаж) А в наступному рядку 4 зазначено - Акумуляторна батарея 12В, 18А/год!!!! В прилади приймально-контрольні пожежні ППКП "Тірас 16.128П" та ППКП "Тірас 16П" монтуються Акумуляторна батарея 12В, ємкістю - 18А/год!!!! А не ємкістю - 22 А.год. (внесіть відповідні зміни)!!! І останнє в Таблиці Додатку №2 Переліку обладнання чомусь відсутнє наступне обладнання, а саме - комунікатор МЦА-GSM GSM(GPRS), який призначений для реалізації зв'язку ППКП серії "Тірас-П" з ПЦС. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до вимог Додатку И "Перевірка відповідності" (довідниковий) ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту", п.И.2.3 - Комісія яка створена Замовника, монтувальної, пультової та обслуговуючої організації, представників третьої сторони - перевіряє відповідність СПЗ, сюди ж входить - перевірка сигналів пожежної тривоги та сигналів про несправність від об'єкта спостерігання до ЦПТС пультової організації. Виходячи з вищезазначеної інформації просимо вас, як Замовника надати роз'яснення щодо наявності у вас Позитивної експертної оцінки по проекту (робочому проекту). Та внесення відповідних змін до тендерної документації, щодо переліку та типу обладнання, яке зазначене в таблиці Додатку №2. Насамкінець - назва - система мовного оповіщення про пожежу, як таке відсутнє - є назва - система "мовленнєвого" оповіщування про пожежу. Це підтверджується сертифікати відповідності від виробника (додаємо сертифікат, як доказ), а також нормами чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, на ваше питання інформуємо, що проектна документація на «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу в головному корпусі КНП «Канівська Багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області по вул. Успенська, 15-А, м. Канів, Черкаської області» – пройшла експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки, чим підтверджується відповідність її вимогам нормативам. При цьому повідомляємо, що проектною документацією передбачено запроектовані приймально-контрольні прилади підключити до існуючого ППКП «Тірас 16.128П» з комунікатором МЦА GSM. Щодо п.3 таблиці у Додатку №2: учасник, як сертифікований фахівець, повинен знати, що кошторисна програма АВК-5 видає лише дві позиції на монтаж акумуляторів: «Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год» – у разі встановлення акумулятора 18А, та «Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 10 А.год» – у разі встановлення акумулятора 7А. До того ж кошторис також пройшов експертизу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.04.2023 10:49
Вимога
Вирішена

Вимога Замовника до учасників процедури, якою Замовник порушує норми чинного законодавство України

Номер: fa1baed8b872420da68bfd0bf1120a2f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-002494-a.b4
Назва: Вимога Замовника до учасників процедури, якою Замовник порушує норми чинного законодавство України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. Технічна специфікація". п.5.2. оригінал або завірену належним чином копію чинної ліцензії або договору оренди щодо наявності в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (документ повинен бути чинним протягом усього періоду виконання робіт). Вимога щодо надання учасниками - договору оренди щодо наявності в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, не відповідає а точніше грубо порушує чинне законодавство України. ч.3. статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено наступне - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Шановний Замовнику процедури закупівлі наголошуємо вам на ключовому словосполученні - "передбачені законодавством". Вимога щодо надання учасниками - договору оренди щодо наявності в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу - не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може бути зазначена в вимогам тендерній документації. Вищезазначена нами інформація має наступне законне підгрунтя з огляду на наступне: 1. На чинні Ліцензії на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, чітко зазначено - "без права передачі третім особам"!!! 2. Виняткові майнові права на комп’ютерну програму «Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» належить ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір № 25594 від 09.09.2008р. 3. Згідно з п.1 ст.32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-ХІІ автору та іншій особі, яка має авторське право, належить виключне право надавати іншим особам дозвіл на використання твору будь-яким одним або всіма відомими способами на підставі авторського договору. 4. Умови придбання та супроводження ПК АВК-5 у всіх офіційних дилерів на території однакові. Вартість послуг встановлюється ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» та оприлюднюється на офіційному сайті компанії http://avk5.com.ua/price_list_2014.html. З наведеного слідує відсутність цінової конкуренції на відповідному ринку щодо закупівлі ліцензійного супроводження ПК АВК-5. Для підтвердження вищезазначеної інформації, відповідно до абз.2 ч.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Пропонуємо вам, як Замовнику дотримуватися норми статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" і з метою підтвердження вищезазначеної інформації, щодо законності надання учасниками - договору оренди щодо наявності в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу - не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може бути зазначена в вимогам тендерній документації звернутися до офіційного розробника «Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» ТОВ «НВФ «АВК Созидатель». В випадку офіційного підтвердження вищезазначеної інформації від розробника ТОВ «НВФ «АВК Созидатель», в чому ми ні на хвильку не сумніваємося, наполягаємо на видалені вимоги, яка зазначена в тендерній документації, щодо можливості надання Учасниками - договору оренди щодо наявності в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (документ повинен бути чинним протягом усього періоду виконання робіт), адже дана вимога порушує норми чинного законодавства України - ст.32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-ХІ. Окрім того ніщо і ніхто не заважає Учаснику придбати та встановити на ПК - ліцензовану програму для складання кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (Ціна питання не перевищує - 10 000 грн. а час на встановлення складає - не більше 2 годин.).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога Замовника процедури закупівлі, яка неодноразово була визнана постійно діючою комісією АМКУ, як дискримінаційна

Номер: 8b6ebd7951394561a1a23cf294bb810e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-002494-a.a3
Назва: Вимога Замовника процедури закупівлі, яка неодноразово була визнана постійно діючою комісією АМКУ, як дискримінаційна
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики "Технічна специфікація" ви вимагаєте від учасників надати - чинні на момент подання пропозиції посвідчення на виконавців робіт про проходження навчання з надання першої медичної допомоги. «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), все переховане Замовником навчання з перевірки знань з питань: - охорони праці, а саме із зазначенням про надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій» входить в одне навчання, яке вимагається чинним законодавством України та має назву «загальний курс з охорони праці». Вищезазначена інформація підтверджується, відповідно додатком 4 до п.5.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки з питань охорони праці» «ТИПОВИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА навчання з питань охорони праці посадових осіб» Теми 1 – 9. Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб. п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається) «Пере\ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!! Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом. Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» куди входить навчання з надання першої медичної допомоги для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації. Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Навчання з надання першої медичної допомоги, яке входить в Загальний курс з Охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України. Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Вищезазначена вимога визнана такою, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючої колегії АМКУ - рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1); - рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8); - рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5); - рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2); -рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10). Одне з рішень долучаємо, як доказ до вимоги (найостанніше рішення колегії АМКУ від 02.02.2023 №1213 (питання 1) Враховуючи вищезазначене, наполягаємо на видаленні вимоги, щодо надання в пропозиції посвідчення на виконавців робіт "електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики" про проходження навчання з надання першої медичної допомоги, яке входить в Загальний курс з Охорони праці.
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 91eeb4eef99d471380187ab1e632eb6c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-002494-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку2 ви вимагаєте "Через великий об’єм робіт та велику площу об’єкта для швидкого виконання умов договору про закупівлю кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має складати не менше 5 працівників, серед них: керівник робіт – 1 особа, виконавці робіт: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – 2 особи, налагоджувальник КВПіА – 2 особи." Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.» Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, інакше змушені будемо звернутися в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 9d65314a7f564daebb39572a7e640707
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-07-002494-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку2 ви вимагаєте надати: "6.2. належним чином завірену копію або оригінал договору про вивезення та утилізацію будівельного сміття, укладений з надавачем таких послуг." Дана вимога є дискримінаційною, порушує права потенційних учасників, оскільки не стосується предмета закупівлі. Для надання послуг з "ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА МОВНОГО ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ" достатнім є наявність ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, наявність обладнання та працівників відповідної кваліфікації. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, інакше змушені будемо звернутися в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено