-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)
Завершена
2 580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 900.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2023 09:29 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії Замовника – Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)»
Номер:
f3a426475fe3472a9aba47c394cb68a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-000876-a.c3
Назва:
Скарга на незаконні дії Замовника – Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)»
Скарга:
Опис викладений в Скарзі вих. № 1 від «29» травня 2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-000876-a.docx 29.05.2023 16:17
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-07-000876-a.pdf 29.05.2023 16:17
- Рішення від 31.05.2023 № 7725.pdf 31.05.2023 15:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.06.2023 № 721.pdf 09.06.2023 09:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2023 № 8803.pdf 16.06.2023 15:53
- Рішення від 15.06.2023 № 8803.pdf 20.06.2023 19:44
- Пояснення по суті скарги 01.06.2023 12:18
- Пояснення по суті скарги doc. 01.06.2023 12:18
- протокол УО 23.06.2023 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2023 16:25
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2023 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2023 19:44
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2023 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
01.05.2023 року в електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерних пропозицій, поданих на відкриті торги по закупівлі (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-04-07-000876-a), в тому числі пропозиція учасника ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД" (ЄДРПОУ 37605576) (далі – Учасник). 24.05.2023 року замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 3, п.п. 1 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатом оскарження відповідного відхилення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №8803-р/пк-пз від 15.06.2023 р., відповідно до якого зобов'язала Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД", за процедурою закупівлі : ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу), ідентифікатор в системі електронних закупівель: UA-2023-04-07-000876-a.
Отже, відсутні передбачені тендерною документацією підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД", а також не виявлено підстав для відхилення в ході перевірки учасника в частині відсутності підстав, визначених Особливостями та інформація про які знаходиться у відкритому доступі. На виконання рішення №8803-р/пк-пз від 15.06.2023 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості), уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД", за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу), ідентифікатор в системі електронних закупівель: UA-2023-04-07-000876-a.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)
Номер:
242e02e2d6e84192a252b5e724bda010
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-000876-a.b2
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.5 - Завірена Ліцензія субпідрядника ТОВ ВЕНБЕСТ (Пожежне спостереження).pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.2 - сторінки статті 7 Закону України Про страхування.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.1 - Скан-копія трудової книжки Керівника робіт - Бабенка Л.П..pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.5 - Скан Оригіналу договору підряду №25612-ПС на Пожежне спостереження.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.4 - ДСТУ ISOIEC 17021-12015 п.9.1.3.3.pdf 11.04.2023 18:29
- 11.04.2023р. Скарга до АМКУ Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.1 - Копії дипломів про освіту Бабенко Л.П. - керівник робіт.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.4 - ДОДАТОК №4 до тендерної документації Замовника.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.3 - ДОДАТОК №4 до тендерної документації Замовника.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.2 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №6).pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.3 - Копії витягів з протоколів+посвідчень присвоєння кваліфікаційних розрядів.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 45001-2019 зі звітом Аудиту.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.5 - Скан-копія чинної Ліцензії - ФОП Мельниченко О.В..pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.1 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.3 - Скан-копія сторінок Державного стандарту.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.2 - рішення АМКУ від 27.05.2020 № 10451 (питання №1).pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.3 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.п.14-15.pdf 11.04.2023 18:29
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 37001-2018 зі Звітом Аудиту.pdf 11.04.2023 18:29
- рішення від 13.04.2023 № 4683.pdf 13.04.2023 15:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2023 № 5167.pdf 21.04.2023 12:06
- рішення від 20.04.2023 №5167.pdf 25.04.2023 16:45
- пояснення по суті скарги (послуги ПС).pdf 14.04.2023 15:46
- пояснення по суті скарги (послуги ПС).docx 14.04.2023 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 18:32
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2023 16:45
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2023 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5167-р/пк-пз від 20.04.2023 про приведення до відповідності вимогам чинного законодавства тендерної документації по закупівлі виконано, відповідні зміни внесено.
Вимога
Залишено без розгляду
Перелік обладнання
Номер:
e911f299e2a44b73960f994f3fb3d590
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-07-000876-a.c1
Назва:
Перелік обладнання
Вимога:
Замовнику, а чому ви не прописуєте відповідно до ТД Технічні характеристики пожежної системи та голосового оповіщення про пожежу, що встановлені на кожному об’єкті (виробник (може не вказуватись для акумуляторів), тип, назва та кількість обладнання) з вказанням залишку резервного обладнання? Чи це треба встигнути за тиждень проїхати всі ваші об"єкти і прорахувати кількість обладнання????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2023 12:35
Вирішення:
Замовником оприлюднено тендерну документацію з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо змісту тендерної документації, а саме з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
З технічними характеристиками пожежної системи та голосового оповіщення про пожежу, залишковим резервним обладнанням, що встановлені на кожному об’єкті, має можливість ознайомитись кожен бажаючий прийняти участь у закупівлі учасник з метою перевірки наявності та справності обладнання для формування точної ціни тендерної пропозиції.
Замовник надає безперешкодний доступ до об’єктів з обладнанням, про що відомо ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС"», оскільки дане товариство здійснило такий огляд та володіє технічними характеристиками пожежної сигналізації та системи голосового оповіщення про пожежу, залишковим резервним обладнанням об’єктів.
Будь-який бажаючий прийняти участь у закупівлі учасник може ознайомитись із технічними характеристиками пожежної сигналізації та системи голосового оповіщення про пожежу, залишковим резервним обладнанням об’єктів у робочий час з понеділка по п’ятницю з метою формування ціни тендерної пропозиції та прийняття участі в закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.05.2023 09:02