• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

77220000-8 Послуги з просочування деревини Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2023 20:08 - 12.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: 675600e09cd5459f9d4c1bef033d6186
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011935-a.a5
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. Дякую за відповіді на вимоги. Коли Ви посилаєтесь на нормативні документи республіки білорусії - сателіта країни агресора, який веде війну проти України, то використовуйте мову оригіналу. ГОСТ 30219 – 95 межгосударственный стандарт республики Беларусь, Древесина огнезащитная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение. Разработан и введен в действие на территории Беларусь. ГОСТ 16363 межгосударственный стандарт введен в качестве государственного стандарта российской федерации. Методы определения огнезащитных свойств. Цей ГОСТ не має відношення до класифікації підгруп вогнезахисної ефективності на які Ви посилаєтесь. В разі використання норм міжнародних нормативно-правових актів, останні не повинні суперечити вимогам Українського законодавства. Звертаю Вашу увагу, що в законодавстві України (ДБН В.1.1-7:2016, наказ МВС України № 1417 від 30.12.2014р., наказ № 1064 від 26.12.2018р., та ін.) відсутня класифікація на підгрупи вогнезахисної ефективності. Також, додатково звертаю Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства сертифікація в Україні не обов’язкова, а є добровільною. А замовник, зловживаючи своїм становищем висуває вимоги, щодо надання сертифікатів, якими дискримінує та обмежує коло учасників. Маю надію, що Ви поглиблено вивчили питання, щодо вимоги «надання гарантійного листа від виробника протипожежної речовини» інакше Ви б у своїй відповіді не посилались на свої суб’єктивні висновки відносно добросовісності учасника, не виконання договору без прив’язки до третьої сторони (виробника) та оброблення деревини у шкільних та дошкільних закладах. Лише тільки якщо скопіювали відповідь заінтересованої третьої сторони чим порушуєте п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Своєю вимогою, щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Ви порушуєте ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р. Для здійснення розрахунків кошторисної документації не обов’язково мати сертифікат інженера-проектувальника. Складається враження, що Ви не керуєтесь принципами здійснення публічних закупівель викладених в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: 1. Видаліть вимогу наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; 2. Видаліть вимогу наявності сертифікату Сертифікату ISO 9001:2018, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 50001:2020, Сертифікату ISO/ІES 27001:2015, Сертифікату ISO 45001:2019, із звітами; 3. Видаліть вимогу надати лист від виробника про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та обсягах необхідних для надання послуг; 4. Видаліть вимогу – група вогнезахисної ефективності – підгрупа ІА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всі вимоги, які містяться в тендерній документації передбачені чинним законодавством України, в тому числі міжнародними документами, які затверджені нормами Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що ГОСТ 30219-95 – це Міждержавний стандарт, який є чинним в Україні. Даний нормативний документ в Україні було затверджено наказом від 18.12.1996 № 544. Його чинність Ви маєте можливість перевірити зокрема і на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=2&l=18511) Також, повідомляємо, що тендерна документація складена на основі ЗУ Про публічні Закупівлі, Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та інших чинних нормативно-правових актів України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: e81fcf7c7cdc45ba91bc18d45a85f9d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011935-a.c4
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за такими принципами: (1) добросовісна конкуренція серед учасників;(2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;(3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;(6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У свою чергу, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону). Ст. 12 Закону встановлено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати не дискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» встановлено, що у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363. Вказаний стандарт містить виключно 2 (дві) групи вогнезахисної ефективності. В самому стандарті вони прописані наступним чином: «… I группу огнезащитной эффективности (мовою оригіналу).» та «… устанавливают II группу огнезащитной эффективности (мовою оригіналу)». Жодні підгрупи не передбачені в цьому ГОСТ. На підставі п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" внесіть зміни до ТД, а саме: видалення дискримінаційної вимоги - Група вогнезахисної ефективності – підгрупа ІА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вкотре звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встанювлює ті вимоги, які на його думку, будуть відповідним підтвердженням технічних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, з метою отримання якісних послуг. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні діє ГОСТ 30219-95 – це Міждержавний стандарт, який є чинним в Україні. Відповідно до п 3.4.2. ГОСТ 30219-95 Стандарту, передбачається, що вогнезахисна деревина 1 групи поділяється на три підгрупи: IA - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненого пожежі. При випробуваннях по ГОСТ 16363 середня втрата маси десяти зразків після двохвилинного впливу джерела вогню повинна бути не більше 5%, максимальна температура димових газів - не більше 220 ° С, самостійне горіння і тління відсутні; IБ - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння в умовах розвивається пожежі. При випробуваннях по ГОСТ 16363 середня втрата маси десяти зразків після двохвилинного впливу джерела вогню, повинна бути не більше 7%, максимальна температура димових газів - не більше 250 ° С, час самостійного горіння і тління - не більше 1 хв. IB - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння в початковий період пожежі. При випробуваннях по ГОСТ 16363 максимально допустима втрата маси десяти зразків повинна бути не більше 9%, максимальна температура димових газів - не більше 350 ° С, час самостійного горіння і тління - не більше 1 хв. Враховуючи вищезазначене, вогнезахисний матеріал, підгрупи 1А є найкращим вогнезахисним засобом, і деревина, оброблена таким матеріалом, матиме найкращий захист від пожежі (у порівнянні з іншими матеріалами 1 групи, що відповідають підгрупам 1Б та 1В). Таким чином, ми, як Замовник, прагнемо до застосування Учасниками вогнезахисного матеріалу, що дає можливість забезпечити деревині групу вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А, що дає можливість зробити деревину важкогорючою, нездатною до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі, виключити самостійне горіння та тління. Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує свою тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2023 00:03
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: 5ebd2db5950b4e9d9c01f2967de5ed90
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011935-a.b3
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ТД: " Виконавець зобов'язується на власний ризик, своїми силами, засобами та матеріальними ресурсами надати послуги і Виконавець відповідає за неналежну якість використаних ним під час надання Послуг матеріалів і устаткування». У Додатку 3 ТД Замовник вимагає від Учасника закупівлі листа від виробника про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах необхідних для надання послуг передбачених тендерною документацією. Повідомляю Вам, що при наданні гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі і в разі зриву поставок виробник не несе жодної юридичної відповідальності, а лише підрядник з яким Замовник підписав договір. Враховуючи, що Замовник вимагає гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі, таким чином, обмежує і дискримінує Учасників, прив’язуючи їх до виробника. Враховуючи той факт, що виробник речовини не є учасником закупівлі і не підписує договір із Замовником та не несе відповідальність за надання послуг. Позиція Замовника, що відсутність у Учасника гарантійного листа від виробника про можливість поставки предмету закупівлі - не дасть можливості Учаснику поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуги є юридично безпідставною. Оскільки можливість виробника забезпечити Учасника матеріалом і можливість Учасника забезпечити виконання послуги - різні поняття. Дана вимога свідчить про корупційні дії і зловживання зі сторони Замовника, що є порушенням п.6 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника, який не є виробником просочувальної речовини, гарантійний лист від виробника вогнебіозахисної просочувальної речовини, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників, прив’язуючи їх до третьої особи - виробника матеріалу. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Керуючись п. 6 ч.1 ст. 5 та п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надати лист від виробника про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах необхідних для надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вкотре звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встанювлює ті вимоги, які на його думку, будуть відповідним підтвердженням технічних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, з метою отримання якісних послуг. У зв’язку з тим, що Замовник прагне отримати якісні та безпечні послуги, тендерна документація містить ті вимоги, які на наш погляд, забезпечать їх якість, безпеку та надійність. Така вимога не є дискримінаційною, а встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов та своїх обов’язків за договором. Не маючи відповідного підтвердження від виробника, учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг згідно даної закупівлі. Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору стороною Виконавця, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні умов технологій оброблення деревини у шкільних та дошкільних закладах освіти, що в подальшому спричинює ризики для життя та здоров’я дітей та персоналу, які перебувають в них. У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідної суміші, яка буде використовуватися під час надання послуг. Враховуючи, що дана вимога не містить конкретного виробника (учасник може отримати такий лист від того виробника, з яким має співпрацю), така вимога не є дискримінаційною, та не обмежує коло потенційних Учасників. Також, з урахуванням воєного стану, з метою мінімізації ризиків зриву закупівлі та/або розірвання договору про закупівлю, Замовни просить надати вищезазначений гарантійний лист. Якщо Учасник є добросовісним виконувачем робіт у сфері протипожених послуг, він без перешкод може отримати відповідний лист. Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує свою тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2023 00:03
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: bcf538b713aa4d2aa52fd7905077a8dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011935-a.b2
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Додатку 3 Замовник вимагає для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі пропозиції надати: - Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; - Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування»; - Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»; - Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; - Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013, Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника, для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі, надати Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату ISO 9001:2018, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 50001:2020, Сертифікату ISO/IEC 27001:2015, тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників. Звертаю Вашу увагу, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». У відповідності до Наказу 1064, який регулює сферу з вогнезахисту, в якому відсутні посилання на сертифікати ІSО, на обов’язкову їх наявність, або необхідність для надання робіт (виконання послуг). А отже, Ви з прямим умислом обмежуєте коло осіб які можуть взяти участь. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату ISO 9001:2018, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 50001:2020, Сертифікату ISO/IEC 27001:2015 із звітами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ст. 22 Закону Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам . Таким чином, наявність в тендерній документації сертифікатів передбачено чинним законодавством України та є законною вимогою у сфері публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встанювлює ті вимоги, які на його думку, будуть підтвердженням технічних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, з метою отримання якісних послуг. Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує свою тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства України. Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів, оскільки будь-який Учасник може звернутися до певно організації та отримати відповідні сертифікати. Отже, Замовник не має законних підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2023 00:03
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до оголошення

Номер: dbef450cd75d421fa5b261816e3c6f45
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011935-a.a1
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня! В додатку 3 вимагається довідка про наявність працівника: - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; Звертаю Вашу увагу, що «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. №852 (далі – Ліцензійні умови), визначено щодо наявності у ліцензіатів керівника робіт з відповідним рівнем освіти і стажем роботи та маляра (штукатура) і робітника. У Ліцензійних умовах не зазначено інформації щодо наявності у ліцензіата сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Отже, вимога щодо наявності такого працівника є неправомірною. Відповідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999р. Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю . Враховуючи, що кошторисна документація не є основною частиною проекта та перевіряється і затверджується головним інженером проекту (інженером-проектувальником в частині дотримання вимог пожежної безпеки). Вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є не законною. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 6 ч. 1, ч. 4 ст. 5 та п. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно Додатку 3, розрахунки ціни тендерної пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції: - локальний кошторисний розрахунок; - підсумкова відомість ресурсів. Доводимо до Вашого відома, що такі розрахунки здійснюються кваліфікованим працівником - інженером-проектувальником в частині кошторисної документації. Звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує ціну своєї тендерної пропозиції. Отже, Замовник не має законних підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні