• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 3021000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце, ПЕОМ в комплекті, системний блок, ноутбук, планшет)

Торги відмінено

815 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 078.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2023 17:25 - 11.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна та дискримінаційна вимога

Номер: 8f8b8a17e906469b9039f41dcee5e5ca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-011503-a.a1
Назва: Неправомірна та дискримінаційна вимога
Вимога:
Уповноваженій особі Управління Служби безпеки України в Черкаській області Згідно зі статтею 21 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов'язаний дотримуватись принципів рівності, недискримінації, відкритості, прозорості, конкурентності та ефективності при проведенні процедур закупівель. Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 847 від 19.10.2017 "Про недобросовісну конкуренцію на ринку публічних закупівель" зазначив, що вимога про надання авторизаційного листа від виробника або його офіційних представництв на території України або його офіційних дистриб’юторів на території Україні для даної закупівлі є неправомірною, якщо вона не має об'єктивного обґрунтування та порушує принципи рівності та недискримінації. Таким чином, вимога, яка викладена в документації на закупівлю, про надання авторизаційного листа від виробника або його офіційних представництв на території України або його офіційних дистриб’юторів на території Україні для даної закупівлі, може бути визнана Антимонопольним комітетом як неправомірна та дискримінаційна, якщо вона не має об'єктивного обґрунтування та порушує принципи рівності та недискримінації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено