-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичний огляд водіїв транспортних засобів АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СУМИОБЛЕНЕРГО»
Завершена
517 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 49.50 UAH
мін. крок: 0% або 49.50 UAH
Період оскарження:
06.04.2023 15:26 - 12.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення п.20 цензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики
Номер:
a9eb38b310634aefb725732673b8d689
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-008994-a.c4
Назва:
Порушення п.20 цензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики
Вимога:
Шановний Замовник.
Умовами тендерної документації не передбачено підтвердження права користування відповідним приміщенням для надання послуг, це передбачено п.20 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, дія яких поширюється на всіх юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та фізичних осіб - підприємців, які провадять господарську діяльність з медичної практики.
Тож, потребуємо пояснень:
-яким чином буде забезпечуватися п. 20 Ліцензійних умов в частині того, що «Приміщення повинні відповідати встановленим санітарним нормам»,
в яких умовах будуть проведені лабораторне і функціональне обстеження (загальний аналіз крові та сечі, аналіз крові на цукор, ЕКГ, обстеження гостроти й полів зору, обстеження вестибулярного апарату, визначення групи крові та резус-фактора), які встановлені п. 2.2 «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2023 15:56
Вирішення:
Учасниик, погоджуючи технічні вимоги до предмета закупівлі, бере на себе зобов’язання надати послуги належної якості з виконанням всіх умов, передбачених вимогами до предмета закупівлі.
Пункт 20 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики встановлює умови для отримання ліцензій, і не встановлює кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі.
Тендерною документацією не встановлена вимога щодо підтвердження права користування відповідним приміщенням для надання послуг.
Отже, переможець виконав всі вимоги, встановлені тендерною документацією. Тендерна пропозиція переможця відповідає всім критеріям та умовам тендерної документації. Визнаючи переможця, замовником дотримано ключовий принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, оскільки переможцем визнано учасника, що надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником пункту 40 Особливостей
Номер:
3f9b483fd81641a9974b7c10c45d647b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-008994-a.c3
Назва:
Порушення Замовником пункту 40 Особливостей
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, учаснику необхідно надати копію договору (договорів), зазначеного в довідці не менше одного договору (п.2 Таблиці).
На підтвердження зазначених вище вимог тендерної документації замовника, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Учасник) було надано скановану копію договору №18 від 10.02.2023 року, п.2.2.1 розділу ІІ «Права та обов’язки сторін» якого передбачено, що «п.2.2.1. Згідно Додатку №2 до даного Договору надати список працівників підприємства, установи, організації, що оглядається».
Проте, у складі тендерної пропозиції Учасником надано лише Додаток №1 до договору та акт наданих послуг, а Додаток №2 до договору №18 від 10.02.2023 р. в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній.
Крім того, п.7.3 розділу VII ІНШІ УМОВИ зазначеного договору також передбачено, що «п.7.3. Всі Додатки та акти до даного Договору, що підписується та скріплюється печатками обох Сторін, є невід’ємною частиною Договору».
Таким чином, Учасник надав у складі тендерної пропозиції копію договору №18 від 10.02.2023 р. без Додатку №2, що є невід’ємною частиною даного Договору, що тим самим не підтвердив належним чином відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Додатком №1 тендерної документації замовника.
Відповідно до п.40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Однак, уповноваженою особою АТ «Сумиобленерго» не було використано даний функціонал, та визнано переможцем процедури закупівлі по лоту №7 учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» без надання 24 годин на усунення невідповідностей, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та в свою чергу, тягне за собою накладення штрафу на Замовника.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від замовника вчинити відповідні дії по відміні Лоту №7 через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2023 14:20
Вирішення:
Відповідно до підпункту 2, пункту 1, додатку 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів); для підтвердження надати копію договору (договорів), зазначеного в довідці (не менше одного договору). Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ», надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а також надав копію договору, зазначеного в довідці. На підтвердження виконання даного договору надано акт № ОУ-0000114 здачі-прийняття робіт (надання послуг). Надання учасником додатку № 2 до договору № 18 на надання послуг від 10.02.2023 умовами тендерної документації не передбачено.
У пункті 1, розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.».
Оприлюднення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» додатку 2 до договору № 18 на надання послуг від 10.02.2023 є розголошенням персональних даних, оскільки містить персональну інформацію про працівників підприємства, установи, організації, що оглядається, що в свою чергу, є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця уповноваженою особою Замовника
Номер:
993f75c3c53545388128be12261ef3d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-008994-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця уповноваженою особою Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
Протоколом уповноваженої особи замовника - АТ «Сумиобленерго» по Лоту 7. Медогляд водіїв Тростянецької дільниці, філії «Охтирський РЕМ» було визначено переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ», не зважаючи на те, що тендерна пропозиція зазначеного Учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна була бути відхилена з огляду на наступне:
1. У розділі І «Загальні положення» тендерної документації замовника пунктом 4.3 встановлено місце надання послуг по лоту №7 – м. Тростянець.
2. Абзацем 2 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації замовника встановлено, що медичний огляд водіїв проводиться у містах, де розташовані підрозділи АТ «Сумиобленерго» (таблиця 1).По лоту 7 Медогляд водіїв Тростянецької дільниці, філії «Охтирський РЕМ» - це м. Тростянець
3. Для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації замовника, Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» було надано в складі тендерної пропозиції копію ліцензії на медичну практику, яка містить інформацію шодо місцезнаходження юридичної особи, а саме: м. Суми, вул. Куликівська, 43.
4. За даними Ліцензійного реєстру МОЗ України з медичної практики, який знаходиться за посиланням https://moz.gov.ua/licenzijnij-reestr у відкритому доступі, зазначений Учасник має філії за наступними адресами:
- Сумська обл., м.Суми, вул. Куликівська, 43;
- Сумська обл., м.Глухів, вул. Києво-Московська, 47;
- Сумська обл., м.Ромни, б-р Московський, 24.
На підстави вищевикладеного, Учасником не підтверджено вимогу тендерної документації замовника в частині місця надання послуг водіям Тростянецької дільниці, філії «Охтирський РЕМ» по лоту №7, оскільки за поданими ним документами в складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо розташування філії Учасника в м.Тростянець
Крім того, п. 20 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 р. № 285 передбачено, що «Суб’єкт господарювання щодо кожного місця провадження медичної практики повинен мати відповідний документ, який підтверджує право користування цим приміщенням (право власності, оренди або інше право користування). Приміщення повинні відповідати встановленим санітарним нормам».
Адже, в п. 7 «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», розміщеному уповноваженою особою Замовника в електронній системі, вказано, що місце надання послуг: м. Тростянець, на базі виконавця.
Як було зазначено вище, філії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» чітко визначені ліцензією, виданою Міністерством охорони здоров’я України, і інформація про її розташування на території м. Тростянець відсутня.
Тож, виникає питання, яким чином та в яких умовах будуть надаватися медичні послуги працівникам замовника, за відсутності в даного Учасника на території м.Тростянець приміщення, що відповідає встановленим санітарним нормам та відсутності дозвільних документів щодо провадження господарської діяльності з медичної практики на території м.Тростянець.
Отже, Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ було неправомірно визнано переможцем переможця та розміщено повідомлення про намір укласти договір, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню.
Вимагаємо від Замовника переглянути та скасувати своє рішення щодо визначення переможця по лоту №7. В іншому випадку будемо змушені скористатися правом, визначеним п. 52,56 Особливостей та звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2023 09:42
Вирішення:
Шановний Учаснику, Постановою Кабінету міністрів України № 285 від 02.03.2016 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики, пунктом 9 передбачено провадження медичної практики за лікарськими спеціальностями та спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою, за видами медичної допомоги, за місцем провадження. Отже, при здійсненні медичної практики ліцензіатом за лікарськими спеціальностями та спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою не забороняється провадження медичної практики не за місцем провадження.
Пунктом 2.1 додатку 4 до тендерної документації передбачено: «Послуги надаються у відповідних закладах охорони здоров’я Виконавця (якщо інше не погоджено Сторонами), що розташовані у місцях (населених пунктах) розташування структурних підрозділів Замовника відповідно до Додатку 1 до Договору.». Тобто за погодженням сторін послуги можуть бути надані у відповідному структурному підрозділі замовника. Умовами тендерної документації не передбачено підтвердження права користування відповідним приміщенням для надання послуг.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення публічних закупівель, за якими і здійснюється дана закупівля, а пунктом 4 встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Обмеження кола учасників за територіальним розташуванням було б дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо поділу на лоти
Номер:
49786278b9c541bdbfce6a312751e863
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-008994-a.c1
Назва:
Вимога щодо поділу на лоти
Вимога:
Шановний Замовник! При проведенні закупівель Замовники та Учасники повинні дотримуватися вимог чинного законодавства України, зокрема:
-пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
-частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
-частини 4 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» , Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
-частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Однак, Замовником було порушено вищенаведені принципи здійснення закупівель та норми Закону «Про публічні закупівлі», оскільки було обмежено право медичних закладів тих міст, де розташовані підрозділи АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» взяти участь у відкритих торгах з особливостями, що є прямою дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Водночас, можна дійти висновку, що дана закупівля орієнтована лише на одного учасника, який є переможцем в більшості закупівель Замовника АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» знадання послуг з проведення медичних оглядів, що є порушенням ще одного принципу, а саме: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, вимагаємо від Замовника провести закупівлю "Медичний огляд водіїв транспортних засобів АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО»" за лотами, щоб забезпечити рівні можливості серед потенційних учасників та не порушувати вищенаведені та інші принципи закупівель, в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
В іншому випадку, будемо змушені скористуватися правом Учасника, визначеним статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та оскаржити процедуру закупівлі шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 10:35
Вирішення:
Добрий день. Відповідні зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги:
Задоволено