-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Завершена
3 311 594.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 557.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 557.97 UAH
Період оскарження:
06.04.2023 14:34 - 15.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
a0a708c85d0742f7a866c56e1b5187c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-007564-a.b3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- 4.4.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на усунення невідповідностей..rar 01.05.2023 17:25
- 8.Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459.rar 01.05.2023 17:25
- 4.5.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на усунення невідповідностей.rar 01.05.2023 17:25
- 2.Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3242.rar 01.05.2023 17:25
- 5.Вимога про усунення невідповідностей.png 01.05.2023 17:25
- 10.Договір підряду № 2504-1-ЦПД від 25.04.2023 р..rar 01.05.2023 17:25
- 3.2.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на підтвердження наявності працівників в пропозиції.rar 01.05.2023 17:25
- 3.3.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на підтвердження наявності працівників в пропозиції.rar 01.05.2023 17:25
- 4.2.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на усунення невідповідностей.rar 01.05.2023 17:25
- 6.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01022023-27-1 від 25.04.2023 р..rar 01.05.2023 17:25
- 4.3.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на усунення невідповідностей..rar 01.05.2023 17:25
- 4.1.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на усунення невідповідностей..rar 01.05.2023 17:25
- 3.1.Документи надані ПП «РОСТРАНС» на підтвердження наявності працівників в пропозиції.rar 01.05.2023 17:25
- СКАРГА.docx 01.05.2023 17:25
- 1.Тендерна документація закупівлі UA-2023-04-06-007564-a.zip 01.05.2023 17:25
- СКАРГА — копия.docx.pdf 01.05.2023 17:25
- 7.Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534.rar 01.05.2023 17:25
- 9.Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р..rar 01.05.2023 17:25
- рішення від 03.05.2023 № 5856.pdf 03.05.2023 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf 12.05.2023 13:36
- рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf 16.05.2023 18:01
- Протокол 3-244.pdf 08.05.2023 14:02
- Протокол 3-242.pdf 08.05.2023 14:05
- Протокол 3-244.docx 08.05.2023 14:06
- Протокол 3-242.docx 08.05.2023 14:06
- Відповідь.docx 08.05.2023 14:11
- Протокол 3-248.pdf 17.05.2023 13:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2023 22:06
Дата розгляду скарги:
11.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2023 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2023 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2023 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
Номер:
35ab125905a34da787a121d17b9081d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-007564-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної зак
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.04.2023 16:26
Дата подачі:
28.04.2023 16:26
Вирішення:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. № 922- VIII.
Крім того, для забезпечення здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування” (далі - Особливості).
Під час проведення закупівель Замовник зобов’язаний неухильно дотримуватись норм вищезазначених нормативно-правових актів без найменших відхилень.
Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник не надав всіх необхідних документів, як наслідок пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації, що стало підставою для її відхилення. Невідповідність полягала в наступному.
1. Згідно Додатку 3.1."ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації від учасника вимагалась наявність штатних або залучених за договором підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера-геодезиста. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника із вищевказаними працівниками.
Однак, розглядаючи тендерну пропозицію, Замовник виявив, що на момент прийняття рішення, Учасником не було надано сертифікату інженера-кошторисника та сертифікату інженера-геодезиста.
2. Згідно Додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Учасник повинен був надати:
- п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі);
- п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник, всупереч вимогам, не надав: Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі); Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
І, хоча, 25 квітня 2023 року Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлену «довідку про працівників», наказ про прийняття на роботу інженера-кошторисника (№2023-ОП-5 від 19.04.2023 р.), договір підряду на надання послуг інженера-геодезиста (№25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р.), на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023р. 00 год. 00 хв.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
Номер:
d8b25ca1407547c2a6027a95962bd2cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-007564-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-30-007816-a.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022 РОКУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 3/242 ВІД 25.04.2023 Р. ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП "РОСТРАНС".
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 28.04.2023 16:23
Дата подачі:
28.04.2023 16:23
Опис причини скасування:
Помилкова завантажено проект скарги
Дата скасування:
28.04.2023 16:24