• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2023 11:28 - 13.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Тенічні вимоги

Номер: d9a1948b133a483587dfee2785bd96e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-003874-a.a3
Назва: Тенічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку 1 до тендерної документації Вами вказано наступне: «10. Учасником надається вторинна пакувальна тара, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року №289 та Наказу МОЗ України №325 (складену відповідно до вимог Додатку 1 Технічного регламенту). (Надати гарантійний лист у довільній формі).» Дана вимога є такою, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивного ставлення до учасників та вимоги Наказу МОЗ №325. Так Наказом МОЗ №325 встановлено, що - наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування. - відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження. - ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття. Тобто Наказом МОЗ №325 встановлені порядок пакування відходів та вимоги до такого пакування. Тендерна документація не містить жодних технічних вимог до такого пакування (його розміри, щільність тощо), а також не містить вимог надання учасниками підтверджуючих документів щодо відповідності пакування (згідно до Наказу МОЗ №325. Надання учасниками гарантійного листа про забезпечення Замовника необхідним вторинним пакуванням ні де-факто, ні де-юре не підтверджує спроможність учасника фактично надавати Замовнику вторинне пакування згідно до вимог Наказу МОЗ №325 після підписання договору на закупівлю. Відсутність вказаних вище вимог до пакування та документального підтвердження його відповідності встановленим до нього вимогам, призведе до необ'єктивної оцінки пропозицій учасників закупівлі та вплине на подальшу якість надання послуг. Додатково хочемо зазначити, що проект договору на закупівлю також не містить жодних зобов’язань виконавця послуг надавати Замовнику вторинне пакування. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення вимог законодавства та внести зміни до тендерної документації в частині встановлення чітких вимог до технічних характеристик вторинного пакування (розміри, щільність тощо) та переліку документів (крім гарантійного листа), які повинні бути надані учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вторинного пакування встановленим для нього Наказом МОЗ № 325 вимогам. Надання гарантійного листа учасником закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вимоги пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників. Замовник вважає за необхідне встановити вимоги щодо надання вторинної пакувальної тари, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року №289 та Наказу МОЗ України №325 (складену відповідно до вимог Додатку 1 Технічного регламенту). Учасник надає гарантійних лист в довільній формі. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 1bc39fd4726e4c1093282d1994de9135
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-003874-a.b2
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Наказу МОЗ 325: 2. Система поводження з відходами в закладі складається з таких етапів: 1) сортування відходів; 2) нейтралізація або дезактивація відходів (за потреби); 3) збирання відходів; 4) маркування відходів; 5) перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) місця тимчасового зберігання в межах закладу (за потреби); 6) оброблення або знешкодження відходів (за потреби та в разі наявності Ліцензії у закладу); 7) транспортування відходів до об’єктів поводження з відходами, окрім відходів категорії D, поводження з якими регулюється законодавством України щодо поводження з радіоактивними відходами і нормами радіаційної безпеки. З наведеного вбачається, що сортування, та маркування відходів - обов'язок Замовника. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі :"Принципом здійснення публічних закупівель" є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикледного вимагаємо видалити вимогу щодо "10. Учасником надається пакувальна тара: спеціальні міцні, непроникні пластикові одноразові мішки/пакети розмірами 50Х100 см, товщиною не менше 130 мікрон, які відповідають вимогам, встановленим до пакування згідно Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» (зі змінами). Учасник у складі пропозиції, для підтвердження наявності відповідного пакування надає: гарантійний лист в довільній формі про наявність відповідного пакування згідно вимог тендерної документації та забезпечення таким пакуванням Замовника; документи про придбання пакувальної тари (видаткова накладна); сертифікат відповідності пакувальної тари (виданий органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію); декларацію постачальника про відповідність, з посиланням на сертифікат відповідності, пакувальної тари Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Дерспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 та Наказу МОЗ України № 325, складену відповідно до вимог Додатку 2 Технічного регламенту."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учасник! Розгянувши вимогу, інформуємо, що будуть внесені зміни в Додаток №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 574f7f6d16e646e99b1f3840e4ac39aa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-06-003874-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
1. Учасник повинен надати копію Ліцензії виданої Уповноваженим органом або наказ центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, в галузі охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів, про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності утилізації відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію. Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав. Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учасник! Розгянувши вимогу, інформуємо, що будуть внесені зміни в Додаток №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Статус вимоги: Відхилено